Mitä teet jos maamme miehitetään?
Itse kaivan poteron ronttini kulmaan ja sitten ...
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Veneellä tuosta ruotsiin. Asun länsirannikolla joten tuosta pääsee helposti ruotsiin eikä kukaan estä.
Kun lähtee karhua pakoon, tulee susi vastaan eli Ruotsin kalifaatti.
Miksi aina "miehitetään", sovinistista, naiset käyvät nykyisin myös armeijan eikä silti koskaan puhuta jonkun maan naisettamisesta.
Tapan miehittäjiä kunnes maamme ei ole enää miehitetty, tietysti.
Yhtä paljon naisia on sotilaita kuin vakoojina ja sabotaasin tekijöinä . Kuin soluttautuneina . Kuin mielipiteen muokkaajina. Kuin uskonnoissa samoin. Kuin rikollisina.
Vierailija kirjoitti:
Alan opettelemaan miehittäjän kieltä ja kulttuuria, ja jatkan elämää.
Kiinaa kannattaakin opetella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähden, enkä taakseni katso. En ole millään tavalla isänmaallinen, enkä edes tykkää olla suomalainen. Ainoa mikä minua täällä enää pitelee on puolison vakituinen työsuhde.
Et sinä etkä miehesi täältä mihinkään lähde jos voimassa on sotatilalaki. Tai miehesi toki lähtee rintamalle.
Lähdetään jo kun naapuri alkaa kasata joukkoja rajalle ja alkaa tehdä vaatimuksia. Ei sieltä sattumalta tulla. Hyökkäys vaatii ainakin kuukausien valmistelut. Sitten kun pääministeri ja Presidentti kertovat telkussa ja lehdissä, ettei ole syytä paniikkiin, on paras jo olla ainakin Pariisissa asti ja Esta kunnossa.
Odotan innolla kuinka vihervasemmisto menee kadulle protestoimaan, että tätä maata ei saa "miehittää", se tulee "henkilöittää".
Onko sissisotaa koskaan voitettu rasauttavalla idiotismilla?
Luultavasti kuolen, mutta otan niin monta ryssää mukanani kuin suinkin pystyn. N26
Uhkakuvat on, että pakoloiset valtaa tai venäjä valtaa. Mielummin venäjä kiitos.
Menen aamulla töihin ja jos ei ole töitä tai työpaikkaa niin muutan muualle etsimään töitä. Minua ei kiinnosta muiden miehittämiset tai muut.