Mitä teet jos maamme miehitetään?
Itse kaivan poteron ronttini kulmaan ja sitten ...
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Muuttaisin pois, koska en haluaisi elää Trumpin hallinnon alla. Mikään muu maahan ei Suomea pystyisi miehittämään.
Miten sellainen miehitys tapahtuisi? Komeita miehiä siellä ainakin on ja puhuvat selkeää kieltä. Koko maapallo tuntuu olevan jo saman systeemin alla?
No, opettajana varmaan jatkaisin opettamista ja organisoisin salassa vastarintaliikettä. Ihan niin kuin vanhojen hyvien perinteiden mukaisesti. Pyrkisi suojelemaan omaa perhettäni hinnalla millä hyvänsä.
Palaan Suomeen ja ilmoittaudun vapaaehtoiseksi. Ihan mihin tahansa hommaan missä pääsee listimään russakoita YES!
Vierailija kirjoitti:
No, opettajana varmaan jatkaisin opettamista ja organisoisin salassa vastarintaliikettä. Ihan niin kuin vanhojen hyvien perinteiden mukaisesti. Pyrkisi suojelemaan omaa perhettäni hinnalla millä hyvänsä.
Meinasitko tehdä oppilaistasi lapsisotilaita?
Mitä teen siinä tapauksessa? Kumarran uutta kalifia, ei siinä sen kummempaa.
Olen miesvihaaja, joten päästän miesvihani vapaaksi. Sitten on märkäläntitetty maa.
Ammun niin monta miehittäjää kuin ehdin.
Veneellä tuosta ruotsiin. Asun länsirannikolla joten tuosta pääsee helposti ruotsiin eikä kukaan estä.
Pysyttelen viimeiseen asti kotona. Kun tilanne alkaa lopullisesti eskaloitua, nautin kaliumsyanidikapselin ja runsaasti unilääkkeitä turvallisesti vuoteessani. Nukahdan pian ikiuneen. Olen ajan tavoittamattomissa.
Nauran kun naisille käy köpelösti.
Vierailija kirjoitti:
Lähden, enkä taakseni katso. En ole millään tavalla isänmaallinen, enkä edes tykkää olla suomalainen. Ainoa mikä minua täällä enää pitelee on puolison vakituinen työsuhde.
Et sinä etkä miehesi täältä mihinkään lähde jos voimassa on sotatilalaki. Tai miehesi toki lähtee rintamalle.
Vierailija kirjoitti:
Veneellä tuosta ruotsiin. Asun länsirannikolla joten tuosta pääsee helposti ruotsiin eikä kukaan estä.
Niinhän sinä kuvittelet :-)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan otat reilusti myös kaalisoppaa poteroosi, Igor.
Ota omat soppasi mukaan, sergei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vähän riippuu siitä kuka miehittää? Jos itänaapuri, niin liityn maanalaiseen vastarintaan. Jos esim. Luxemburg, niin en vastusta sitä ollenkaan.
Jos muslimit, niin levitän paksut reiteni.
T. Vihreä nainen
Te persut mietitte todella paljon kaikkea mitä haluatte mutta ette saa. Isoja, mustia ja suonikkaita peniksiä sekä vihreitä naisia.
Miten niin ei saada?
T. Sebu
Vierailija kirjoitti:
Alan kumartaa uusia vallanpitäjiä, kuten useimmat muutkin.
Toivottavasti et. Jos tällainen asenna olisi ollut vallalla 30-40- luvuilla, ei Suomea olisi aikoihin enää ollutkaan. T. Tylsä huumorintajuton tosikko.
Vierailija kirjoitti:
EU määrää nytkin kaikesta. Sitä ennen Neuvostoliitto. Onko Suomi koskaan saanut päättää itse asioistaan?
Miksi Suomella on ollut aina niin paljon paremmat tiet kuin NL:ssa, jos kerta silloinkin oikein päättivät meidän asioista? Vai oliko se vain kiltteyttä, että ensin laitettiin Suomen tiet kuntoon ja sitten...oho, rahat loppuivat?
Jokos iltapalaksi hörppimäsi kaalisoppa on valmis piertäväksi, Igor?