Mitä teet jos maamme miehitetään?
Itse kaivan poteron ronttini kulmaan ja sitten ...
Kommentit (72)
Tokli riippuisi miehittäjästä, mutta fakta on, että ainoa Suomen miehittämistä edes suunnitteleva on Venäjä, ja itsemurhapommittaminen lienee silloin kohtaloni. Monen muun valtion valtaan voisin antautua, muttten Venäjän.
Mitään kuolemantoiveita minulla ei varsinaisesti ole, mutta ei kai Venäjän hallintoa vastaan voi hyökätä niin, että selviää hengissä.
Lähden maasta. En jää taistelemaan tai muutenkaan seuraamaan tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Se vähän riippuu siitä kuka miehittää? Jos itänaapuri, niin liityn maanalaiseen vastarintaan. Jos esim. Luxemburg, niin en vastusta sitä ollenkaan.
Jos muslimit, niin levitän paksut reiteni.
T. Vihreä nainen
Ei miehitetä. Vihollinen tuhotaan keskittymiinsä kaukovaikutteisella tulella. Emme tule näkemään ainoatakaan neukkua ennen kuin olemme jo voittaneet.
Perustan räp-pändin tiktokkiin ja esitän pelastakaa suomi kappaleen
pelastakaa suomi skriiik pelastakaa suomi skriik, Kattelen kotisohvalta tilannetta töllöstä ja tilaan pitsan kotiin.
Vierailija kirjoitti:
EU määrää nytkin kaikesta. Sitä ennen Neuvostoliitto. Onko Suomi koskaan saanut päättää itse asioistaan?
Sie elä E U.ia syytä, kun halajat venäjän hallinnan alle.
Ja mitä tulee kysymykseesi niin ei kai täällä voi, kun ollaan aina oltu riippuvaisia kaikenlaisista liitoista toisten kanssa. Ihan hyvin ollaan pärjötty, kun kaikki tänne haluaa tulla samoin kuin EUnioniin on tunkua.
Ollaan me kuitenkin itse saatu päättää siitä kenen kanssa ollaan naimisissa.
Semmoista puljaamistahan se on, kun on tuon venäjän naapurina elettävä.
Muuttaisin pois, koska en haluaisi elää Trumpin hallinnon alla. Mikään muu maahan ei Suomea pystyisi miehittämään.
En mitään. Ihan sama oikeastaan. Pilallahan tää maa jo muutenkin on, joten ei kiinnosta. Elän vaan elämääni niissä raameissa missä pystyy. Ja sopeudun mihin täytyy sopeutua.
Nauran paskaisesti kun AP:n venäjä miehitetään. Toteutuu se vanha kasku Suomesta ja Kiinasta rajanaapureina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EU määrää nytkin kaikesta. Sitä ennen Neuvostoliitto. Onko Suomi koskaan saanut päättää itse asioistaan?
Sie elä E U.ia syytä, kun halajat venäjän hallinnan alle.
Ja mitä tulee kysymykseesi niin ei kai täällä voi, kun ollaan aina oltu riippuvaisia kaikenlaisista liitoista toisten kanssa. Ihan hyvin ollaan pärjötty, kun kaikki tänne haluaa tulla samoin kuin EUnioniin on tunkua.
Ollaan me kuitenkin itse saatu päättää siitä kenen kanssa ollaan naimisissa.
Semmoista puljaamistahan se on, kun on tuon venäjän naapurina elettävä.
Mistä sinä sait päähäsi, että minä halajan venäjän hallinnan alle? Et voi syyttää enää hellettä aivojesi sumentumisesta.
Jos vihollinen pääsisi tunkeutumaan Suomeen niin siitä seuraisi sissisota. Tukisin sitä jollain tavalla. Kannatan sitä että on taisteltava voittoon asti eli loppuun asti.
Onneksi tuollaista ei nyt kuitenkaan ole näköpiirissä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Venäjä jaetaan pieniksi kansallisvaltioiksi. Kreml lasittuu tuhkan keskelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vähän riippuu siitä kuka miehittää? Jos itänaapuri, niin liityn maanalaiseen vastarintaan. Jos esim. Luxemburg, niin en vastusta sitä ollenkaan.
Jos muslimit, niin levitän paksut reiteni.
T. Vihreä nainen
Te persut mietitte todella paljon kaikkea mitä haluatte mutta ette saa. Isoja, mustia ja suonikkaita peniksiä sekä vihreitä naisia.
Miehitetty on jo ,muttei venäjän toimesta.
Olen silloin kaukomailla...luultavasti Pattayalla