Ulkona sataa, mitä kivaa teet nyt?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Runkkaan.
Saanko kysyä, ihan ystävällisesti, oletko mielenterveysongelmainen niinkuin minäkin?
Kyllä me olen. Vai olemmeko minä? Kun vaan saisi tämän jatkuvan surinana vaikenemaan!
Tulin just kotiin. Nyt vaan vauvapalstailen ku väsyttää stanasti ja aivotoiminta ei riitä muuhun. Pitäis pestä pyykkiä vielä.
Pihakeinussa olen istunut ja tehnyt kesäkeittiössä ruokaa. Olen ulkona aina kun mahdollista, tänään toppatakki päällä.
Mitäs tässä, muutama lasi viiniä ja kohta alkaa Selviytyjien finaali.
Kävin saunassa ja valmistaudun töihin.
Söin tilaamaani pitsaa. Nyt ruokalevolla. Myöhemmin illalla menen saunaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Missä sataa, stadissako?
Lempäälässä Tampereen naapurissa sataa ihan vähän väliä.
Olen pessyt pyykkiä, selannut nettiä ja lueskellut lehtiä.
Vierailija kirjoitti:
Missä sataa, stadissako?
Tampereella. Taukosiko sade nyt.
Vierailija kirjoitti:
Missä sataa, stadissako?
Somerolla ainakin.
Mietin, mihin vttuun pääsisi töihin. Mt ongelmaa on ja ollut poissa työelämästä vuosia..
Täällä sää kirkastui illaksi,koko päivän on muuten satanut
Sinällään vähän tyhmä kysymys, koska kaikkien pitäisi vastata selaavansa ja kirjoittelevansa vauvalle.
Kävin prismassa niin alkoi sataa kaatamalla kun lähdin sieltä kotiin päin. Kastuin tietenkin läpimäräksi 3 km pyörällä poljin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Sinällään vähän tyhmä kysymys, koska kaikkien pitäisi vastata selaavansa ja kirjoittelevansa vauvalle.
Sen jälkeen tai siinä välissä voi tehdä muuta. Ellei sitä ennen jo.
Meillä ei sada nyt, aamulla varhain oli kuulemma satanut aika ravakasti. Jaa, mitäkö teen. Juon kahvia ja haukkaan sämpylää sekä surfailen netissä. En lämmitä saunaa, sillä kipeä polvi ei pidä kuumasta.