Olen ollut mieheni kanssa silleen jo ainakin 3000-4000 kertaa
Laskin, että kun olemme nyt olleet yhdessä 25 vuotta ja puuhailleet n. 2-3 krt/vko niin tuhansista kerroista puhutaan.
Huvittaa puheet pelimiehistä jotka kaatavat naisen joka viikko.
Väitän olevani kokeneempi sängyssä, mies on toki ollut aina yksi ja sama. :D N42
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Paljon ajettu mutta suurempaa remppaa ei ole ollut. Menee katsastuksesta läpi
Pääseekö katsastamaan? En usko muuten.
Noihan se menee kun parisuhde on kunnossa ja seksi on hyvää molemmille. Me aloitettiin vaimon kanssa 18v ikäisinä ja ensivuonna tulee 50v täyteen. Tahti naimiselle ollut samaa tasoa keskimäärin ja vaimokin saanut 99% aina. Siksi seksi jatkuu yhä vain. Nyt ollaan n. 7000 kohdilla. On ollut sopivasti, jotta voitu pitää välipäiviäkin. Olleet vaimolle varsinkin tärkeitä ja pysynyt intohimot yllä. Joten viimeksi ollut puutteessa teininä.
Joskus ollut pelimiehiä kavereina niin kysynyt että miten te olette pärjänneet niin vähällä seksillä, kun ei edes joka viikko ole saanut naista. Varsinkin nuorempana kun itselläkin oli 4krt viikko.
Vierailija kirjoitti:
Noihan se menee kun parisuhde on kunnossa ja seksi on hyvää molemmille. Me aloitettiin vaimon kanssa 18v ikäisinä ja ensivuonna tulee 50v täyteen. Tahti naimiselle ollut samaa tasoa keskimäärin ja vaimokin saanut 99% aina. Siksi seksi jatkuu yhä vain. Nyt ollaan n. 7000 kohdilla. On ollut sopivasti, jotta voitu pitää välipäiviäkin. Olleet vaimolle varsinkin tärkeitä ja pysynyt intohimot yllä. Joten viimeksi ollut puutteessa teininä.
Joskus ollut pelimiehiä kavereina niin kysynyt että miten te olette pärjänneet niin vähällä seksillä, kun ei edes joka viikko ole saanut naista. Varsinkin nuorempana kun itselläkin oli 4krt viikko.
Enkö mä sanonut, että pian Pate tulee lyömään pöytää kylmät faktat.
Joko hankit sen ajoituslampun, että pystyisit saamaan taas ajoituksen kohdalleen. Voisi vaimo taas alkaa saamaan muutenkin, kun nuolemalla. Noi nuoluorkut on vähä niin kun lesbojen hommia.
Vierailija kirjoitti:
Jep, ei kerro kokemuksesta juurikaan yhtään mitään.
Kateellisten puhetta. Nimenomaan kertoo kokemuksesta enemmän kuin satunnaiset panot tuntemattomien kanssa silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko hankit sen ajoituslampun, että pystyisit saamaan taas ajoituksen kohdalleen. Voisi vaimo taas alkaa saamaan muutenkin, kun nuolemalla. Noi nuoluorkut on vähä niin kun lesbojen hommia.
Piti sunkin taas tuoda ilmi tuo tietämättömyys naisista, mitä näiset haluaa ja arvostaa eniten miehissä. Vaikka olenkin hyvin varustettu, niin en ole koskaan kuvitellut sen riittävän yksinään naisen tyydyttämiseen täydellisesti. Siksikin erikoistuin pillunnuolemiseen ja sormettamiseen yms naisen tyydyttämiseen. Muuten olisi ollut mahdoton pitää sama nainen aina tyytyväisenä ja tyydyttää kerta toisensa jälkeen. Helppohan nainen on tyydyttää jonkun kerran, mutta tyydytäpä sama tuhansia kertoja. Se vaatii jo miestä. Ne miehet on harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oletko ollut yhden ja saman miehen kanssa 25 vuotta? Ja miehesi vain sinun kanssa?
En ymmärrä miten te jotkut kommentoijat tuota meriittinä pidätte. Kyllähän kehitysvammaisetkin pariutuu ja nussii
Kyllä, tavattiin nuorina. Hän on loistava aviomies ja hyvä isä lapsille. Ollaan sopivasti samanlaisia ja toisaalta täysin erilaisia. Pidämme seksistä ja siksi varmaan yhdessä ollaankin edelleen.
Mutta kuten sanottu, niin tuhannet kerrat sitä hommaa jo tehty, olen ollut varmaan sängyssä enemmän kuin moni maksullinen nainen tai pelimies. Ja mieheni myös.
Mitä sitä turhaan miestä vaihtaa, jos on tosi hyvän löytänyt. Ap
Kuulostaa tosi ihanalta. Kiitos kun jaoit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellisten puhetta. Nimenomaan kertoo kokemuksesta enemmän kuin satunnaiset panot tuntemattomien kanssa silloin tällöin.
Se ei kero ku kokemuksesta yhden ja saman naisen kanssa.
Eihä ne seksikerrat välttämättä seksitaidoista vielä mitään kerro. Toki parisuhteessa oleva harrastaa todennäköisemmin useammin seksiä kun sinkku mutta ei ne kerrat susta välttämättä hyvää tee. Taannoin päädyin sänkyyn yhden n 40v naisen kanssa ja oli kuulemma juuri eronnut pidemmästä parisuhteesta niin tuli sitä sitte naitua, oli muuten sitte aivan paska sängyssä se nainen, mietin vaan että mitähän seksiä ne on harrastanut vai onko sitä ikinä siinä suhteessa harrastettukaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko hankit sen ajoituslampun, että pystyisit saamaan taas ajoituksen kohdalleen. Voisi va
Sähän kerroit, että ajoitus oli mankelipillun orkkujen A ja O, jotta kunnon pano-orkku irtosi. Joten voisi päätellä, että ajoituksesi on päin p.rsettä ja sitä pitäisi säätää. Siihen tuo ajoituslamppu voisi olla hyvä apu. Niin kun se fikkarisi oli klitoriksen etsimisessä.
ps. älä taas viitsi puhua naisista monikossa, kun sulla ei ole NIISTÄ kokemusta
Olen lukenut naistenlehtiä, tutkimuksia ja Kama Sutraa, joten tiedän kyllä mistä puhun. Sun kaltaisten vätysten ei tarvi tulla mua neuvomaan. Mulla on sentään isompi kulli kun sulla!
Pate
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut naistenlehtiä, tutkimuksia ja Kama Sutraa, joten tiedän kyllä mistä puhun. Sun kaltaisten vätysten ei tarvi tulla mua neuvomaan. Mulla on sentään isompi kulli kun sulla!
Pate
Sulla tainnut mennä pahemminkin koko palko sieraimeen tai useampi, kun spämmääät kaikki keskustelut esiintyen minuna. Entistä säälittävämpää ja todstaa vain sen mitä susta sanonut. Koita nyt hankkia oma elämä, ennen kuin teet itsestäsi täysin pellen, tosin voi olla jo myöhäistä.
Nuori pari panee 1. vuoden aikana jo 500 kertaa.
Onneksi keksin aikoinaan käyttää sitä fikkaria, että löysin vaimon klitoriksen. Ei siinä nuollessa ole ehtinyt mitään klitorista etsiä. Tuo fikkari saattoi muuten pelastaa koko parisuhteen, kun nykyään on aivan pakko keksittyä siihen klitorikseen, että vaimo pysyy tyytyväisenä.
Pate
Sitä vaan ihmettelen, että miksi vaimo ei enää saa orkkuja mun kalullani, vaikka se on tuusan täynnä mun isoa ja paksua kullia? Ennen se otti orkkusa, miten halusi. Mikähän vaimossa oikein on vialla? Eikö se enää sitten halua ottaa orkkujaan?
Pate
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitähän voisi verrata vaikka työkokemukseen.
Jos verrataan kahta henkilöä keskenään, toisella on kokemusta 20v samasta työpaikasta ja toinen on viikon välein vaihtanut työpaikkaa viimeisen 20v aikana. Kumpikohan olisi kokeneempi ja kumpaa arvostettaisiin työmarkkinoilla enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos verrataan kahta henkilöä keskenään, toisella on kokemusta 20v samasta työpaikasta ja toinen on viikon välein vaihtanut työpaikkaa viimeisen 20v aikana. Kumpikohan olisi kokeneempi ja kumpaa arvostettaisiin työmarkkinoilla enemmän?
Niin. Tai jos henkilö joutuukin hakemaan uutta työpaikkaa, kun sen työt korvattiin tekoälyllä. Kumman onkaan helpompi saada uusi työ. Sen, jolla on kokemusta vaan yhdestä ja samasta hommasta vai sen toisen, jolla on kokemusta useammasta? Jos joku on vaihtanut työpaikkaa viikon välein 20 vuoden ajan ja aina avaan saanut sen seuraavan paikan, niin jotain osaamista silloin on ihan pakko olla.
Mä kans laskin joku aika sitten että olen pumpannut vaimoon jo yli kaksi ämpärillistä spermaa.
M5x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Tai jos henkilö joutuukin hakemaan uutta työpaikkaa, kun sen työt korvattiin tekoälyllä. Kumman onkaan helpompi saada uusi työ. Sen, jolla on kokemus
Ei se nuin kyllä mene. Et taida olla työelämässä.
Sähän kerkeet vielä vaikka mitä. Itsekin oon kolmekymppinen ja vasta alkaa seksi niinku oikeesti kiinnostamaan :D