Pelkään, ettei lääkäri ota minua tosissaan.
Pahoittelen vuodatusta!
Olen syksymmällä menossa lääkäriin selvittelemään varhaisen osteoporoosin syitä (olen alle 35-vuotias). Taustalla on useiden vuosien amenorrea ja muita luustoa heikentäviä tekijöitä. Minun on varmaan pakko tavalla tai toisella tuoda esiin se, että vuosia jatkuneella syömishäiriöllä on osansa kokonaisuudessa. Murtumien ja muiden kipuongelmien vuoksi en pitkään aikaan ole päässyt liikkumaan kunnolla enkä enää ole alipainoinen; olen jopa tanakan puolella. Silti luulen, että syömishäiriö olisi lääkärille tarpeellinen tieto. Miten ihmeessä he voisivat ottaa minut vakavasti, kun painoni on keskiverto? Pelkään, että minut nauretaan ulos.
Kommentit (67)
Mun mielestä tälläsiä ei pitäisi edes hoitaa julkisella puolella. Oma syy, ja rivien välistä lukemalla ap aikoo jatkossa syyttää "syömishäiriötä" siitä, että paino nousee. Yhyy, sen kuin katot, mitä suuhusi laitat... Täällä on monta ketjua todistamassa ettei ole vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tälläsiä ei pitäisi edes hoitaa julkisella puolella. Oma syy, ja rivien välistä lukemalla ap aikoo jatkossa syyttää "syömishäiriötä" siitä, että paino nousee. Yhyy, sen kuin katot, mitä suuhusi laitat... Täällä on monta ketjua todistamassa ettei ole vaikeaa.
Olen erittäin samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin samaa mieltä.
Me three! Niitä kuuluisia kankkulan kaivoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei kenenkään elämä sataprosenttisen ilmaista ole.
Joko oot ap käynyt siellä lääkärissä? Miten kävi?
Vierailija kirjoitti:
Joko oot ap käynyt siellä lääkärissä? Miten kävi?
Parin viikon kuluttua on aika, nyt on otettu vasta verikokeita. Saapa nähdä, miten käy!
Mäkin oon kuullut tollasista tapauksista, tosi karmeaa, että liikuntakyky heikkenee pysyvästi! Julmaa touhua. Että senkin takia ap:n kannattaa olla rehellinen ja suora ongelmien kanssa.