Millaista on seurustella ADHD-potilaan kanssa?
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa ADHD ihmisten sekoilla keskenään.
Niin on annettu sekoilla keskenään, ja kun lähes 100%-sesti perinnöllisestä häiriöstä on kyse, ei ihme, että lasten ja nuorten diagnoosit on räjähtäneet käsiin. Maltilliset ja harkitsevat normit miettivät kauan mm. sitä, onko rahaa, voimavaroja ja turvaverkkoja lasten saamiseen ja kasvattamiseen. Miettivätkö adhd-"potilaat"? No eivät. Ja miten kalliiksi heidän keskinäiset sekoilunsa ovat jo tulleet veronmaksajille?
Alkaa pikkaisen paistamaan läpi vihapuhe.
Adhd ei ole ongelma, yhteiskuntaan sopeutuminen on se, missä hiertää. Adhd:n periytymistä ei voi lopettaa, mutta yhteiskuntaa voi muuttaa sellaiseksi, johon useampien on helpompaa sopeutua.-adhd
Itsekäs adhd tulee tilannetajuttomasti sepustamaan, kuinka HÄNEEN pitää MUIDEN sopeutua. Hold your horses, FS.
Itsekkyys on yksi ADHD:n tunnusmerkeistä. Sen neurotyypillisen osapuolen pitää aina ymmärtää, mukautua, keksiä keinoja auttaa toista, ihan sama mitä paskaa saa niskaansa. Sitten somessa toitotetaan sitä, miten uniikkeja ja ihania nämä ADHD-ihmiset ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on annettu sekoilla keskenään, ja kun lähes 100%-sesti perinnöllisestä häiriöstä on kyse, ei ihme, että lasten ja nuorten diagnoosit on räjähtäneet käsiin. Maltilliset ja harkitsevat normit miettivät kauan mm. sitä, onko rahaa, voimavaroja ja turvaverkkoja lasten saamiseen ja kasvattamiseen. Miettivätkö adhd-"potilaat"? No eivät. Ja miten kalliiksi heidän keskinäiset sekoilunsa ovat jo tulleet veronmaksajille?
Tämä kommentti meni tunteisiin. Ihan oikeasti ihon alle. Olen ADHD, tutkitusti, diagnosoitu, terapiassa ja lääkkeillä. Olen myös tehnyt kaksi aborttia kun normiksi luokitellut miehet ovat raskausuutisen kuullessaan hylänneet ja uhanneet väkivallalla. Olen kaksi kertaa ollut pidemmässä suhteessa, jossa olen molemmissa jo ensi treffeillä s
No minä kyllä tunnen. Sitä sukupolvea, jota ei tutkittu kuin oma-aloitteisesti kypsässä iässä, jos silloinkaan. Omakin lapsuus olisi ollut ehkä erilainen, jos äitini olisi saanut ajoissa apua.
Eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kommentti meni tunteisiin. Ihan oikeasti ihon alle. Olen ADHD, tutkitusti, diagnosoitu, terapiassa ja lääkkeillä. Olen myös tehnyt kaksi aborttia kun normiksi luokitellut miehet ovat raskausuutisen kuullessaan hylänneet ja uhanneet väkivallalla. Olen kaksi kertaa ollut pidemmässä suhteessa, jossa olen molemmissa jo ensi treffeillä s
Katsopa oman lapsettoman kuplasi ulkopuolelta vaikka yksi jakso näitä kssvatusohjelmia, missä ammattilaiset puuttuu asioihin. On aika riitaisia suhteita missä jopa vanhempi tuntuu tahallaan provosoivan lastaan.
Enpä muuten usko löytyvän homokuplan ulkopuolelta yhtäkään miestä joka olisi innokas koti-isä heti suhteen alussa. Miehesi eivät vain ole voineet uskoa miten joustamaton voit olla. Hekö imettävät vauvasi?
Mikään ei pysy järjestyksessä, asiat unohtuu koko ajan, ja kaikki pitäisi muistaa ja hoitaa itse. Joudun toistamaan samoja juttuja loputtomiin, ja silti ne unohtuu. Koko ajan tavarat hukassa. Viimeksi kotiavaimet löytyivät jääkaapista. Joo, ei ole dementiaa, ikää 28v.
Tämä kommentti meni tunteisiin. Ihan oikeasti ihon alle. Olen ADHD, tutkitusti, diagnosoitu, terapiassa ja lääkkeillä. Olen myös tehnyt kaksi aborttia kun normiksi luokitellut miehet ovat raskausuutisen kuullessaan hylänneet ja uhanneet väkivallalla. Olen kaksi kertaa ollut pidemmässä suhteessa, jossa olen molemmissa jo ensi treffeillä sanonut, että en voi käyttää kemiallista ehkäisyä joten ehkäisy jää miehen vastuulle. Nämä normiksi luokitellut miehet ovat jättäneet ehkäisyn pois, sanoneet, että lapsi voi heidän puolestaan tulla. Kun on lapsi ilmoittanut tulostaan niin ilmoittavat, että he eivät lasta tule kasvattamaan.
olen alusta alkaen sanonut, että en lasta voi yksin kasvattaa. Rakastaisin sellaista aivan mielettömästi, mutta en pysty työni puolesta sellaista kasvattamaan. Olen reissussa noin kolme päivää viikossa ja tarvitsen hyvän parisuhteen lapsen tekemiselle. Vielä ei ole sellaista miestä löytynyt ja ei luultavasti löydykään. Luultavasti tienaan ihan yhtä paljon ellen enemmänkin kuin sinä vuodessa ja olen aivan normaalisti maisteri insinööritieteissä ja professori kauppatieteissä.
Tiedän, että on niitä huithapeleita. En kuitenkaan tunne yhtään adhd naista, joka ei olisi kantanut vastuutaan lisääntymisen suhteen. Kommenttisi on aivan järkyttävä.