Mitä hyötyä hoikkuudesta on?
Kommentit (33)
Sairaalloisen lihava kaverini ei esim. lähde polulle kävelemään, koska kaatuisi epätasaisella, ja kun ei näe jalkojaan. Mennään sitten tietä pitkin. Tosin vähemmän lihavat kaverini kyllä pärjäävät polulla, joten ei nyt mikään iso fleksaus hoikille.
Happi ainakin kulkee huomattavasti helpommin eikä hengästytä läheskään niin paljon nyt 26bmi omaavana kuin 39bmi ja kyllä olen siis vieläkin hieman ylipainonen tuon painoindeksin mukaan.M38.
Ehkä et osaa arvostaa kykeneväisyyttäsi elämässä tai asioita yleisesti muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse hoikka?
Olen. Olen myös köyhä, työtön ja vastentahtoisesti sinkku ja vaatekaappi on täynnä huonosti istuvia vaatteita.
Ap
Niin itsekin olin parikymppisenä, joku toinen olisi myös voinut minua juurikin noin epäedustavasti myös kuvailla jollekulle toiselle. 🖤
Sen jälkeen, kun koin ja ymmärsin "miesten" todellisen luonteen olen vaan antanut itseni olla.
Jos joku joskus oikeasti rakastuu ja minä siihen, niin sitten ok. Muutoin ei ole oikeasti mitään menetettävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse hoikka?
Olen. Olen myös köyhä, työtön ja vastentahtoisesti sinkku ja vaatekaappi on täynnä huonosti istuvia vaatteita.
Ap
Niin itsekin olin parikymppisenä, joku toinen olisi myös voinut minua juurikin noin epäedustavasti myös kuvailla jollekulle toiselle. 🖤
Sen jälkeen, kun koin ja ymmärsin "miesten" todellisen luonteen olen vaan antanut itseni olla.
Jos joku joskus oikeasti rakastuu ja minä siihen, niin sitten ok. Muutoin ei ole oikeasti mitään menetettävää.
Ja näin useakin oletettavsti myös teki. 🖤
Sinua kohdellaan ja otetaan huomioon paremmin. Kokemusta on sekä hoikkana että lihavana.
Vaatteet tuntuu mukavemmilta päällä.
Vierailija kirjoitti:
Minun ainakin on helppo olla, syödä, liikkua, tukee terveyttä ja vaatteet istuu kauniisti. Rahaa kuluu vähemmän ruokaan ja miellyttää myös enemmistön silmää.
Ja talvella palelee, kun pakkanen ottaa luihin osumaa.
Mikä tarve on arvostella hoikkia ihmisiä? Mitä pahaa he ovat sinulle tehneet?
Fyysinen terveys, joka vaikuttaa kaikkialle. Ihminen on sellainen paketti. Jos kroppa ei ole kunnossa, harvoin mielikään on. Lihavuus vaikuttaa esimerkiksi hormonitoimintaan ja hormonit taas automaattisesti mielialaasi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tarve on arvostella hoikkia ihmisiä? Mitä pahaa he ovat sinulle tehneet?
Älä jauha paskaa 99 prossaa aloituksista on miksi olet lihava.
Missä sua kehutaan?
Ap