Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyötyä hoikkuudesta on?

Vierailija
16.08.2025 |

Itse en ole huomannut mitään.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En huomannut muuta kun että ihmiset kehuu. Naiset etenkin.

Pyöreänä liikkuvuus ym itellä huippua, mutta kun menee tietyn rajan yli pyöreys, niin liikkuvuus vaikeutuu vähän aiemmasta.

Missä sua kehutaan?

Ap

Vierailija
22/33 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloisen lihava kaverini ei esim. lähde polulle kävelemään, koska kaatuisi epätasaisella, ja kun ei näe jalkojaan. Mennään sitten tietä pitkin. Tosin vähemmän lihavat kaverini kyllä pärjäävät polulla, joten ei nyt mikään iso fleksaus hoikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa paremmin pillua

Vierailija
24/33 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happi ainakin kulkee huomattavasti helpommin eikä hengästytä läheskään niin paljon nyt 26bmi omaavana kuin 39bmi ja kyllä olen siis vieläkin hieman ylipainonen tuon painoindeksin mukaan.M38.

Vierailija
25/33 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et osaa arvostaa kykeneväisyyttäsi elämässä tai asioita yleisesti muutenkaan.

Vierailija
26/33 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse hoikka? 

Olen. Olen myös köyhä, työtön ja vastentahtoisesti sinkku ja vaatekaappi on täynnä huonosti istuvia vaatteita.

Ap

Niin itsekin olin parikymppisenä, joku toinen olisi myös voinut minua juurikin noin epäedustavasti myös kuvailla jollekulle toiselle. 🖤

Sen jälkeen, kun koin ja ymmärsin "miesten" todellisen luonteen olen vaan antanut itseni olla. 

Jos joku joskus oikeasti rakastuu ja minä siihen, niin sitten ok. Muutoin ei ole oikeasti mitään menetettävää. 

Vierailija
27/33 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse hoikka? 

Olen. Olen myös köyhä, työtön ja vastentahtoisesti sinkku ja vaatekaappi on täynnä huonosti istuvia vaatteita.

Ap

Niin itsekin olin parikymppisenä, joku toinen olisi myös voinut minua juurikin noin epäedustavasti myös kuvailla jollekulle toiselle. 🖤

Sen jälkeen, kun koin ja ymmärsin "miesten" todellisen luonteen olen vaan antanut itseni olla. 

Jos joku joskus oikeasti rakastuu ja minä siihen, niin sitten ok. Muutoin ei ole oikeasti mitään menetettävää. 

Ja näin useakin oletettavsti myös teki. 🖤

Vierailija
28/33 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua kohdellaan ja otetaan huomioon paremmin. Kokemusta on sekä hoikkana että lihavana.

Vierailija
29/33 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet tuntuu mukavemmilta päällä. 

Vierailija
30/33 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ainakin on helppo olla, syödä, liikkua, tukee terveyttä ja vaatteet istuu kauniisti. Rahaa kuluu vähemmän ruokaan ja miellyttää myös enemmistön silmää.

Ja talvella palelee, kun pakkanen ottaa luihin osumaa.

Vierailija
31/33 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tarve on arvostella hoikkia ihmisiä? Mitä pahaa he ovat sinulle tehneet?

Vierailija
32/33 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysinen terveys, joka vaikuttaa kaikkialle. Ihminen on sellainen paketti. Jos kroppa ei ole kunnossa, harvoin mielikään on. Lihavuus vaikuttaa esimerkiksi hormonitoimintaan ja hormonit taas automaattisesti mielialaasi. 

Vierailija
33/33 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tarve on arvostella hoikkia ihmisiä? Mitä pahaa he ovat sinulle tehneet?

Älä jauha paskaa 99 prossaa  aloituksista on  miksi olet lihava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi