IL:ssä haastatellaan festari kansaa Blockfesteillä budjetista, miten nuoret voi käyttää festareihin jopa
Kommentit (10)
Osa varmaan säästänyt kesätyö-rahoistaan.
Suuri osa kansasta on varakkaampaa kuin koskaan. On tapahtunut taloudellista eriarvoistumista.
Onko ihan järkevää laittaa noin paljon johonkin festariin? Tosin festarit maksaa nykyään enemmän kuin ennen vanhaan jolloin jossain ruisrocksissa käytiin aika pienellä budjetilla.
Vierailija kirjoitti:
Onko järkeä laittaa kesätyörahoista tonni yksille festareille?
Vierailija kirjoitti:
Onko ihan järkevää laittaa noin paljon johonkin festariin? Tosin festarit maksaa nykyään enemmän kuin ennen vanhaan jolloin jossain ruisrocksissa käytiin aika pienellä budjetilla.
Oman nuoren aikuiseni kaveriporukka käy kerran kesässä festareilla. He eivät käy ulkomailla, eivät matkaile muuten kotimaassa ja ovat säästäneet rahat kesätöidensä palkoista. He eivät pahemmin juo alkoholia, eivät polta tupakkaa eivätkä käy juuri baareissakaan.
Mun 19-vuotias ainakin on ollut työelämässä jo pari vuotta, hänellä on rahaa enemmän kuin mulla. Kaikki nuoret eivät ole opiskelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He eivät käy kuluttamassa rahojaan muulloin juomalla yksiä tai kaksia pitkin vuotta ja viikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko järkeä puuttua muiden asioihin? Jokainen käyttää rahansa siihen, mikä on itselle tärkeää. Olen melkein 50 eikä tulisi mieleenkään katua asioita, joihin nuorena käytti rahaa, silloin oli ihanaa viettää aikaa kavereiden kanssa juhlien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mielestäni, mutta suurin osa opiskelijoita, jotka opintojen alkaessa nostavat sitten opintolainaa rahoittaakseen elämänsä.
Kuuntelin kun kymmenvuotias kehuskeli kaverilleen miten helposti hän saa rahaa ja kyse oli satkuista. Joten en ihmettele, isovanhemmat ja vanhemmat antaa rahaa jota kuluttaa ja hyvä niin.