Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teet sadepäivinä?

Vierailija
16.08.2025 |

Ennuste näyttää sadetta ja sadetta. Aamulla otin kahvin ja kävin pienen kävelylenkin. Nyt sohvalla makailen ja mietin mitä viikonloppuna teen. Miten te vietätte tai viettäisitte sateiden viikonlopun?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan koskella kalassa. Nyt tultiin grillikatokseen pitämään sadetta kun alkaa kuorivaatteetkin laskemaan veden läpi. 

Ja heti kännykkä käteen ja vauvapalstalle tekstailemaan 🤣 Taidat olla kotonasi 😂

Sama tuli mullekki mieleen sillä kuka on niin urpo että kalareissulla kirjottelee höpöhöpö palstalle. 

Minä, joka en tuollaiselle koskireissulle pääse, tunsin heti veden pirskahduksen ja onnensykähdyksen, kun kommentoija kertoi, missä hän on. Jotkut osaavat nääs eläytyä toisten kertomaan. Varsinkin kun olen joskus itsekin kosken partaalla ollut.

Vierailija
42/51 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan koskella kalassa. Nyt tultiin grillikatokseen pitämään sadetta kun alkaa kuorivaatteetkin laskemaan veden läpi. 

Ja heti kännykkä käteen ja vauvapalstalle tekstailemaan 🤣 Taidat olla kotonasi 😂

Sama tuli mullekki mieleen sillä kuka on niin urpo että kalareissulla kirjottelee höpöhöpö palstalle. 

Minä, joka en tuollaiselle koskireissulle pääse, tunsin heti veden pirskahduksen ja onnensykähdyksen, kun kommentoija kertoi, missä hän on. Jotkut osaavat nääs eläytyä toisten kertomaan. Varsinkin kun olen joskus itsekin kosken partaalla ollut.

Koskia on eri puolilla Suomea, mutta mulle se ainoa oikea on Muonion Äijäkoski. Jospa vielä joskus pääsisi sinne virvelöimään tai edes kosken pauhua kuuntelemaan. Toinen ihana on Kukkolankoski. Googleta videoita ja tunne kosken pauhu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskia on eri puolilla Suomea, mutta mulle se ainoa oikea on Muonio

Kukkolankoskella olen joskus minäkin ollut.  😃

Vierailija
44/51 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskia on eri p

Kukkolankoskelle varrassiikaa syömään 😋

Vierailija
45/51 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saappaat ja sadevaatteet päälle ja metsään kävelemään.

Vierailija
46/51 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teette  +30 hiki paahteella ?

nyt +19 ja lähden kalastamaan ja grillaamaan perheen kanssa kun sade loppu.

Vierailija
47/51 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panen kaveriani perseeseen ja huudan ihana helle ihana helle.

Vierailija
48/51 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökää paskaa jankuttajat.

Vierailija
49/51 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin aamupalan sen jälkeen tein pienen kävelylenkin. Kävin lenkin päätteeksi ruokakaupassa. Ostin kinkku- aurajuusto kiusauksen sekä piimän, salaattisekoituksen, vihersmoothien, inkiväärishotin, punajuuren ja appelsiinileivoskeksejä. Kotona uuniin laitan ruoan ja illalla sauna lämpiää. Sinkkutalous. 

Vierailija
50/51 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin muulloinkin, eli kotitöitä, käsitöitä, ulkoilua, kaupassa käyntiä. Paitsi nyt ehkä menen yhteen ulkotapahtumaan, kun siellä ehkä mahtuu olemaankin. 

Vierailija
51/51 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin aamulla ympärilleni pitäisikö itkeä vai nauraa kun yön sateessa ollut koira oli jättänyt raparipajäljet vähän joka lattialle ja parkkeerannut sohvaan. Jollain 3 märkää ja rapaista koiraa! Eihän tämä meidän karvaturri nyt mitään sen rinnalla vaikka on schappi eli tuo sisälle n. kuution hiekkaa ja 50l vettä.