Mitä teet sadepäivinä?
Ennuste näyttää sadetta ja sadetta. Aamulla otin kahvin ja kävin pienen kävelylenkin. Nyt sohvalla makailen ja mietin mitä viikonloppuna teen. Miten te vietätte tai viettäisitte sateiden viikonlopun?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan koskella kalassa. Nyt tultiin grillikatokseen pitämään sadetta kun alkaa kuorivaatteetkin laskemaan veden läpi.
Ja heti kännykkä käteen ja vauvapalstalle tekstailemaan 🤣 Taidat olla kotonasi 😂
Sama tuli mullekki mieleen sillä kuka on niin urpo että kalareissulla kirjottelee höpöhöpö palstalle.
Minä, joka en tuollaiselle koskireissulle pääse, tunsin heti veden pirskahduksen ja onnensykähdyksen, kun kommentoija kertoi, missä hän on. Jotkut osaavat nääs eläytyä toisten kertomaan. Varsinkin kun olen joskus itsekin kosken partaalla ollut.
Koskia on eri puolilla Suomea, mutta mulle se ainoa oikea on Muonion Äijäkoski. Jospa vielä joskus pääsisi sinne virvelöimään tai edes kosken pauhua kuuntelemaan. Toinen ihana on Kukkolankoski. Googleta videoita ja tunne kosken pauhu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan koskella kalassa. Nyt tultiin grillikatokseen pitämään sadetta kun alkaa kuorivaatteetkin laskemaan veden läpi.
Ja heti kännykkä käteen ja vauvapalstalle tekstailemaan 🤣 Taidat olla kotonasi 😂
Sama tuli mullekki mieleen sillä kuka on niin urpo että kalareissulla kirjottelee höpöhöpö palstalle.
Minä, joka en tuollaiselle koskireissulle pääse, tunsin heti veden pirskahduksen ja onnensykähdyksen, kun kommentoija kertoi, missä hän on. Jotkut osaavat nääs eläytyä toisten kertomaan. Varsinkin kun olen joskus itsekin kosken partaalla ollut.
Koskia on eri puolilla Suomea, mutta mulle se ainoa oikea on Muonio
Kukkolankoskella olen joskus minäkin ollut. 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskia on eri p
Kukkolankoskelle varrassiikaa syömään 😋
Saappaat ja sadevaatteet päälle ja metsään kävelemään.
Mitä teette +30 hiki paahteella ?
nyt +19 ja lähden kalastamaan ja grillaamaan perheen kanssa kun sade loppu.
Panen kaveriani perseeseen ja huudan ihana helle ihana helle.
Söin aamupalan sen jälkeen tein pienen kävelylenkin. Kävin lenkin päätteeksi ruokakaupassa. Ostin kinkku- aurajuusto kiusauksen sekä piimän, salaattisekoituksen, vihersmoothien, inkiväärishotin, punajuuren ja appelsiinileivoskeksejä. Kotona uuniin laitan ruoan ja illalla sauna lämpiää. Sinkkutalous.
Samaa kuin muulloinkin, eli kotitöitä, käsitöitä, ulkoilua, kaupassa käyntiä. Paitsi nyt ehkä menen yhteen ulkotapahtumaan, kun siellä ehkä mahtuu olemaankin.
Katsoin aamulla ympärilleni pitäisikö itkeä vai nauraa kun yön sateessa ollut koira oli jättänyt raparipajäljet vähän joka lattialle ja parkkeerannut sohvaan. Jollain 3 märkää ja rapaista koiraa! Eihän tämä meidän karvaturri nyt mitään sen rinnalla vaikka on schappi eli tuo sisälle n. kuution hiekkaa ja 50l vettä.