Mitä söit aamupalaksi tänään?
Mulla tummapaahtoinen Kulta Katriina -kahvi kevymaidolla, 2 kpl Fazerin leipomon juustopaahtoleipäviipaletta (en paahtanut), päällä Oivariinia, pippurikinkkua, kermajuustoa, rucolaa ja kirsikkatomaattia. Vielä olisi mustikkarahka jälkkäriksi (kaupan tiskistä ostettu)
Kommentit (50)
Maustamaton jogurttirahka, luumusose, siemeniä ja kahvi.
Kaurapuuro, mustaviinimarjoja sekä tyrnimarjoja , kahvi.
Söin kuolleen västäräkin ja hieman ruohonkorsia
Vierailija kirjoitti:
Ruohonkorret olivat vielä eläviä?
Mä syön ekan kerran vasta klo 12 korvilla. Aamulla otan lasin tuorepuristettua mehua.
Doppasin pari maissikakkua sillin liemeen. Kuppi kahvia ja baristaa. Nyt on nekin loppu. Olen odottanut sairaspäiväraha päätöstä kesäkuusta lähtien. Jalka paketissa, en pääsisi edes ruokajonoon jos sellanen olisi. Pitää nöyrtyä kerjäämään joltain lainaa, en haluaisi kun epävarmaa milloin saa maksettua takasin. Määräaikanen työ loppuu syyskuussa. Sairasloma menee sen yli.
Vierailija kirjoitti:
Hörppäsin raikasta vettä purosta ja söin muutaman mustikan pihasta. Sulla oli oikein lihaa!
2 viipaletta grahampaahtiista, 3 paistettua kananmunaa ja 2 kourallista vadelmia. 4dl kahvia täysmaidolla ja 5dl vettä.
Söin aamiaista Lapland hotellissa: savuporomunakasta, karjalanpiirakkaa ja rieskaa päällysteineen, leipäjuustoa, kasviksia, kylkeen kahvia ja mustikkamehua. Ihan parhaita hotelliaamiaisia mitä Suomesta löytyy.