Ihanaa, kun ilmassa on jo syksyn häivähdys
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Elokuu on on ihana aika. Tänään pyöräillessä huomasin ensimmäistä kertaa, lempeän tuulen , ihanan lämmön. Aurinko on jotenkin erilainen kuin ennen. En osaa selittää, mutta ilmasto on muuttunut.
Siis missä maassa?
Mittari tänään +10 - +12 ja kylmää sadetta.
Syksy on ihmisen parasta aikaa. 🍄🍁🍂
Syksy ja talvi = masentavaa aikaa
Kevät ja kesä = piristävää aikaa
Toppatakki piti laittaa jo päälle
.ilma 10 astetta ja kolea ilma ja pimeyskin painaa päälle jo ilta kymmenelta
Kesä on liian lyhyt..tänä vuonna kesä tuli vasta heinäkuussa ja nyt elokuun puolessa loppui.
Vierailija kirjoitti:
Seuraava 10kk on kylmää, pimeää,sateita vetenä,räntänä ja lumena. Sitä seuraava jääkelit ettei pystyssä pysy. Jos tulee luminen talvi,loputtomat lumityöt. Vain masokistit voivat nauttia tulevista 10 kuukaudesta.
En tiennytkään olevani masokisti.
Vierailija kirjoitti:
Syksy ja talvi = masentavaa aikaa
Kevät ja kesä = piristävää aikaa
Mulla on päinvastoin. Kevät on rumaa aikaa ja aurinko kirkas. Ei lehtiä puissa, ei kukkia. Loskapaska teiden varsissa. Aurinko paljastaa paskaiset ikkunat ja pölyn asunnossa. Kesällä asunto on tulikuuma 24/7 ja vie kaikki mehut. Ulkonakaan ei pysty olemaan auringossa eikä jaksa urheilla helteessä.
Syksy on kaunista aikaa, ei ole liian kylmä eikä kuuma, kun voi pukeutua just silleen, että on sopiva. Talvi on kaunista aikaa. On lunta ja lyhdyt pihalla. Ja jaksan puuhata sisällä ja ulkona.
Mistä vetoo, niin parin viikon päästä jo ensilumi
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Olispa kesä 🌞
Painu helvettiin palstalta, vitu trollipaska!
ärsyttääkö kun huvis kävi treffeillä kaipaamansa miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Olispa kesä 🌞
Elokuu on kesäkuukausi.
Mun kalenteris syksy alkaa, ku huvipuisto on auki enää vain lauantaisin 🍁🍂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa kesä 🌞
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa kesä 🌞
😂
No kuka se hullu täällä oikeasti on? Varmaan se joka siis taistelee trolleja vastaan? Vai olisiko ehkä kuitenkin se jonka nimessä kirjaimellisesti lukee HULLU, ja joka on todistetusti valehdellut useita kertoja palstalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa kesä 🌞
😂
No kuka se hullu täällä oikeasti on? Varmaan se joka siis taistelee trolleja vastaan? Vai olisiko ehkä kuitenkin se jonka nimessä kirjaimellisesti lukee HULLU, ja joka on todistetusti valehdellut useita kertoja palstalla...
Mitäs mä oon valehdellu? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa kesä 🌞
😂
Varmaan ainakin ne treffit hänen mielestään. Takuulla vaikea uskoa, jos ei itse uskalla ottaa yhteyttä kaipaamaansa ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään kiva, mikä kiva pukea enempi päälle kun just sai olla mekossa. Taas sukka Rumba alkaa, pesussa häviää parit. Meillä iso kestokassillinen parittomina sukkia viime keväältä. Hmmm taas yksi syy miksi syksy on inha!
Sukat pesupussissa koneeseen, niin eivät katoa
Ankeaa. Tämä kesä oli liian lyhyt. Alkoi myöhään ja päättyi aikaisin. Nyt on taas kolea tuuli ja kylmät yöt. En tykkää yhtään. Elokuussa pitäisi olla vielä lämmintä 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Ankeaa. Tämä kesä oli liian lyhyt. Alkoi myöhään ja päättyi aikaisin. Nyt on taas kolea tuuli ja kylmät yöt. En tykkää yhtään. Elokuussa pitäisi olla vielä lämmintä 24/7.
Ja kohta on taas pimeääkin suunnilleen 24/7...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa kesä 🌞
😂
En tiiä valehteluista, mutta ootko nyt tapailu- tai parisuhteessa?
Enää 6 kuukautta ja 14 päivää, niin on taas KEVÄT.