Halusin viedä miehen kotiini treffien jälkeen mutta mies ei tullut.
Olisi ollut varma saanti mutta mies totesi että liian aikaista eikä uskaltanut tulla luokseni.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika harvinaista tuo on miehen kanssa
Mun exä oli tuollainen. Ei halunnut heti seksiä. Eikä pysty seksiin, jos ei ole tunteita.
En tajua miten kukaan pystyy seksiin ilman tunteita. Tai onhan se panetuskin tietysti tunne sekin ja oviksen aikaan sitä "ihastuu" joka toiseen vastaantulijaan. 🤔 Mut silti vaadin itseltäni isompia tunteita. N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun exä oli tuollainen. Ei halunnut heti seksiä. Eikä pysty seksiin, jos ei ole tunteita.
En tajua miten kukaan pystyy seksiin ilman tunteita. Tai onhan se panetuskin tietysti tunne sekin ja oviksen aikaan sitä "ihastuu" joka toiseen vastaantulijaan. 🤔 Mut silti vaadin itseltäni isompia tunteita. N
Mä en tajua miten jotkut ihmiset ei tajua, että ihmiset ovat erilaisia.
Taisit olla liian hätäinen, miehet ei tykkää, varsinkaan jos ovat itse tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei mahdotonta. Useilla varsinkin, jos on nautittu alkoholia illan aikana, niin kyseiset hommat eivät edes kiinnosta. Hyvä olla kokonaan tulematta kuin että tulisi väärinkäsityksiä, että itsessä olisi jotain vikaa.