Puhelimessa videoita pienten lasten raiskaamisesta -> sai vain ehdollista
Suomen oikeusjärjestelmä on sairas.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/44fe1ce6-b67f-4bce-a2c6-c0bc2d8a9d7b
Kommentit (10)
Miksiköhän tässä tapauksessa ei julkistettu tekijän nimeä, nythän se ei vaikuttaisi uhreihin, kun ei ole linkkiä tekijään?
Mut niin, aika monta pedoahan sieltä persuista tosiaan löytyy, että en ihmettelisi vaikka puoluekorttia taas peiteltäisi.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän tässä tapauksessa ei julkistettu tekijän nimeä, nythän se ei vaikuttaisi uhreihin, kun ei ole linkkiä tekijään?
Mut niin, aika monta pedoahan sieltä persuista tosiaan löytyy, että en ihmettelisi vaikka puoluekorttia taas peiteltäisi.
Olikohan siinä joku sääntö, että jos saa vähintään 2 vuotta vankeutta, niin sitten nimi on julkaistaan? Tai joku vastaava raja.
Tuomitsen lasten seksuaalisen hyväksikäytön jyrkästi. On kuitenkin vähän eri asia käyttää lasta itse seksuaalisesti hyväksi kuin katsoa lapoa.
Vierailija kirjoitti:
Tuomitsen lasten seksuaalisen hyväksikäytön jyrkästi. On kuitenkin vähän eri asia käyttää lasta itse seksuaalisesti hyväksi kuin katsoa lapoa.
Niin että ajattelit sitten viettää perjaintai-illan tuolla tavalla? Hyi helv...
Suomen oikeusjärjestelmä on täysin mädäntynyt ja tuomarit suorastaan kannustavat rikollisia.
Otetaan taas tämä toinen esimerkki kun ukrainalaiset saalistajat saalistivat 17v tytön sairaalasta ja Suomen oikesujärjestelmä kehui näitä saalistajia miten hyvää työtä nämä tekivät:
https://www.vauva.fi/keskustelu/6044975/ulla-appelsiini-itsehan-se-sita…
Vierailija kirjoitti:
.... eli se ei ole hyväksikäyttöä että joku laittaa ne lapset tekemään sitä pokea? Anna mun kaikki kestää
Vierailija kirjoitti:
Oisko susta ok katsoa livenä vierestä, jollet itse koskisi siihen lapseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko susta ok katsoa livenä vierestä, jollet itse koskisi siihen lapseen?
Ei tietenkään, vaikka teistä se onkin sama asia.
Vierailija kirjoitti:
No se on eri asia, mutta aivan syystä vakava rikos koska aiheuttaa lasten r a i s k a u k s i a ja hyväksikäyttöä. Tuomio on karmaiseva.
Jos videoilla persu olisi tehty epäilyttäviä käsimerkkejä, olisi saanut 10 vuotta ehdotonta.