Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun olin kasarilla ja ysärillä koulussa oli perunaa usein ruokana

Vierailija
15.08.2025 |

Ja kastiketta. Nyt olen koulussa töissä ja perunan sijaan todella usein on pastaa tai makaronia. Milloin kääntyi näin. Meillä oli makaronia vain makaronilaatikkopäivinä 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin käy kun lapsilta kysytään. Ei kannattaisi kysellä. Nykypiltit eivät edes osaa kuoria perunaa.

Vierailija
2/5 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin käy kun lapsilta kysytään. Ei kannattaisi kysellä. Nykypiltit eivät edes osaa kuoria perunaa.

Minun lapset kävivät koulua vuosituhannen alussa, nuoremmilla loppui peruskoulu 2014, ja kaikkien lempiruoka oli keitetyt perunat ja jauhelihakastike. Nyt voi kysyä onko lapsilta kysytty edes ? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tuolloin kasarilla saatiin kotiin "nämä pitää osata, kun tulet kouluun'-lappunen. Ainakin siinä oli nauhojen solmiminen ja perunoiden kuoriminen. Kerran kouluaikanani oli kuoriperunat.Mutta ehkä niitä "vain kouluille ja sikaloille"perunoita ei saa enää myydä kouluihin.

Ap

Vierailija
4/5 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haista sinä boomeri paska

Vierailija
5/5 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun lapset kävivät koulua vuosituhannen alussa, nuoremmilla loppui peruskoulu 2014, ja kaikkien lempiruoka oli keitetyt perunat ja jauhelihakastike. Nyt voi kysyä onko lapsilta kysytty edes ? 

Eiköhän ole kysytty valtuutetuilta😭