Mistä löytää kumppani joka ei ole mustavalkoinen?
Edellinen oli erilainen, loput tuntuneet todella mustavalkoisilta.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Ota joku kokonaan musta, tai maantienvärinen :D
:D Höntti. :) Tarkoitan ajatusmaailmaa, minkä varmasti tiesit.
Kysy siltä edelliseltä miten se on ratkaissut saman ongelman
Ootko mies vai nainen?
Niin harmaa en oo, et tässä asiassa kävis kumpi tahansa :P
Ikä tuo ajatteluun harmaan sävyjä. Ota vanhempi nainen.
Kukaan ei pakota sinua deittailemaan mu latteja.
Etsimällä jostain muualta kuin seeprojen, pandojen tai pesukarhujen keskuudesta.
Samaan syssyyn vastaukset. Olen nainen, edellinen ei ole enää tässä maailmassa, joten kysyminen häneltä on hankalaa. Hän kyllä oli minua muutamia vuosia vanhempi. Viisas ja konkreettinen mies, jolla oli päätä vaikka mihin. Tapasin hänet liftaamalla aikoinaan. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Samaan syssyyn vastaukset. Olen nainen, edellinen ei ole enää tässä maailmassa, joten kysyminen häneltä on hankalaa. Hän kyllä oli minua muutamia vuosia vanhempi. Viisas ja konkreettinen mies, jolla oli päätä vaikka mihin. Tapasin hänet liftaamalla aikoinaan. Ap.
Et löydä. Tuo yhdistelmä on harvinainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla. Olen päivä päivältä mustavalkoisempi. Etenkin mitä tulee moraalikysymyksiin ja periaatteisiin. Kaikki harmaan sävyt voisi lähettää no return pakettina Timbuktuun.
Vierailija kirjoitti:
Exäs oli unelma ja sellaista ei unohda. Saatat joutua tyytymään seuraavaan.
mene kuule sinne sateenkaarikulkueeseen?
Taitelijat ovat usein aika värikkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Musta valkoinen ja harmaa. Entäs ne kaikki muut värit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et löydä. Tuo yhdistelmä on harvinainen.
Tätä pelkään. Toivon kuitenkin löytäväni. Lupaavia on ollut, mutta olen lopulta pettynyt. Ei edellinenkin mitään ritari ollu, hänellä ja minulla oli omat vaikeudet, mutta hän osasi ratkaista ne kanssani. Ap.
Alat käyttämään peukkua niin alkaa se värimaailmakin muuttuun.
Et ota näägeriä, joka kulkee valkoisissa releissä.
Ota joku kokonaan musta, tai maantienvärinen :D