Mitä järkeä tässä maassa on kun työttömät ei pääse mihinkään??
Ei kokoaikatöihin, ei osa-aikatöihin, ei opiskelemaan eikä edes työvoimakoulutuksiin. Leikataan vaan päivärahoja ihan kuin se auttaisi yhtään mihinkään. Ei saatana sentään ja vttu ja perkele helvetti
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää töihin!
Ai sun työpaikalle?
Älä helvetissä tänne tule!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää töihin!
Ai sun työpaikalle?
Jostakin syystä työssä olevat vaikuttavat olevan kovin katkeria, kun työpaikalle pöllähtää työtön, jota pitää ryhtyä perehdyttämään omaan työhön.
Se on rasittavaa, olen tehnyt tuota koko ajan.
Työttömäthän ne vastaa pääsee, kun ei töissäkäynti rajoita reissaamistsa. Voi mennä länteen tai itään tai etelään, riittää maailmaa. Siellähän se onni asuu, kun täällä on kaikki niin huonosti.
Vierailija kirjoitti:
No menepä johonkin toiseen maahan. Kerro sitten, mikä on paremmin.
Ihan validi kommentti. Missä maassa ihan oikeasti on paremmin? Nyt on vaikeaa kaikkialla.
Suomessa on maailman korruptoituneimmat työmarkkinat. Rehellisellä työnhaulla ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia työllistyä. Vain sukulaisia ja kavereita palkataan. Sama koskee yrittäjyyttä ja urakoiden jakamista.
Eräs amerikkalainen perhe lähti karkuun turmpin johtamasta maasta ja muutti venäjälle. Tuli maahanmuuttoilmituksen aika. Herra amerikkalainen lähettiin suoraan Ukrainaan taistelemaan suuren venäjän puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te ikuisuus luuserit mihinkään töihin mene. Osaatte vain ja ainostaan ruikuttaa,valittaa,syytellä itse aiheutetusta ahdingosta muita ja rypeä itsesäälissä. Olette kuvottavia. Lisää leikkauksia ja pakottamista teille rotille.
Höpsis. Muista kun katot sun palkka kuittia, jos sulla mitään töitä edes on, että just sun rahoilla mä makoilen niin kauan kun oikeistohallitus on vallassa.
Takuulla olet maannut koko ikäsi muiden rahoilla, oli mikä tahansa hallitus vallassa. :D 14
Vierailija kirjoitti:
Eräs amerikkalainen perhe lähti karkuun turmpin johtamasta maasta ja muutti venäjälle. Tuli maahanmuuttoilmituksen aika. Herra amerikkalainen lähettiin suoraan Ukrainaan taistelemaan suuren venäjän puolesta.
Ja tykkäs lähteä sotimaan kristillisten arvojen puolesta väärää liberaalia ja homoystävällistä. huumemyönteistä länttä vastaan.
Suomessakin on näitä kristillisiä porukoita jotka jakaa venäläiset arvot. Sitten on myös ei niin uskonnollisia mutta oikeistokonservatiiveja jotka jakaa samat arvot kuin puttiini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te ikuisuus luuserit mihinkään töihin mene. Osaatte vain ja ainostaan ruikuttaa,valittaa,syytellä itse aiheutetusta ahdingosta muita ja rypeä itsesäälissä. Olette kuvottavia. Lisää leikkauksia ja pakottamista teille rotille.
Höpsis. Muista kun katot sun palkka kuittia, jos sulla mitään töitä edes on, että just sun rahoilla mä makoilen niin kauan kun oikeistohallitus on vallassa.
Takuulla olet maannut koko ikäsi muiden rahoilla, oli mikä tahansa hallitus vallassa. :D 14
Omien vanhempiensa ja isovanhepien maksamien verojen muodossa lepäilly törkeesti. On todennäköisestti siirtänt yritystukiin menevät vanhempien maksaneet verot itselleen tukiin. Isovanhemmilta ei ole kysytty, vaan nekin on siirretty hänelle että voisi makailla ja oman suvun työnpanos ei valu petturifirmojen tileille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omien vanhempiensa ja isovanhepien maksamien verojen muodossa lepäilly törkeesti. On todennäköisestti siirtänt yritystukiin menevät vanhempien maksaneet verot itselleen tukiin. Isovanhemmilta ei ole kysytty, vaan nekin on siirretty hänelle että voisi makailla
Sun vanhempien työnpanos on mun rahoja. Ei sun rahoja.
NE niiden maksamat verot on mun rahoja. Ei sun rahoja.
Oikeisto voisi ainakin alkaa kannattaa eutanasiaa, jos ei halua masentuneiden ihmisten elävän yhteiskunnan tuilla. Kaikki ei kykene töihin, joten päästäisivät edes pahiten kärsivät pois täältä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on maailman korruptoituneimmat työmarkkinat. Rehellisellä työnhaulla ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia työllistyä. Vain sukulaisia ja kavereita palkataan. Sama koskee yrittäjyyttä ja urakoiden jakamista.
Pitäisikö säätää laki, että ketään ei saa palkata työhön jollei työpaikkaa ensin ole ilmoitettu työkkärin sivuilla?
Sinä jatkat makaamistasi oli vallassa mikä tahansa.