Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Julkisten vessojen ovien rynkyttäjät

Vierailija
15.08.2025 |

Oletteko kohdanneet tilannetta, jossa joku tulee rynkyttämään ja hakkaamaan vessan ovea, jossain julkisella paikalla?

Itse olen nyt pari kertaa juuri tämän kesän aikana ollut tilanteessa, missä olen juuri kerennyt istumaan pöntölle pissimään, niin joku tulee rynkyttämään ovea.

Olen todennut ystävällisesti, että hetki, tämä on varattu. Ei kuitenkaan mene kuin 20-30 sekuntia, ja sama helvetin rynkytys ja oveen taputtelu käsillä alkaa uudestaan. Tämä häiritsee pissimistä, jopa hidastaa. 

Sitten siihen rynkytykseen totean taas että hetki, kun pitää ne kädetkin pestä ja mielellään housutkin laittaa kiinni kunnolla.

Rynkytys jatkuu, ja sitten oven takaa on molempina kertoina paljastunut vanhat mummelit, jotka kuitenkin näyttivät ulkoisesti hyväkuntoisilta, jopa sporttisilta. 

Eikö voisi vaan oikeasti odottaa sen ekan rynkytyksen jälkeen, eikä jatkaa sitä? Ymmärrän jos on hätä, mutta se rynkytys ei yhtään nopeuta sitä toisen toimintaa siellä vessassa.

Onko muilla samoja kokemuksia?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Kerran joku viis-kuuskymppinen nainen teki niin. Olin erään kesäpaikkakunnan ruokapaikan vessassa, en edes mitenkään kauan, niin tuo raivomuija rynkyttää ovea kuin hel vetistä heitetty piru. Alkoi kuulua kamala kolina ja koputtelu, pelästyin.

Huusin että hetki, mutta jatkaa vaan. No, en siis ala kesken asioideni nousta yhtään mihinkään jonkun röyhkeän takia, joten olin hetkeni kuten oli tarve. Kun tulin ulos, muija tuijotti minua suorastaan vaarallinen ilme naamallaan ja paineli sisälle vessaan. Teki mieli huutaa perään, että onko noin vaikeaa ymmärtää että muillakin on tarpeensa ja oikeutensa, esimerkiksi oma aikansa olla rauhassa vessassa, etkä sinä kuule ole täällä kenellekään mikään vip, mutta energioistaan päätellen olisi varmaan käynyt silmille. :D

Sillä oli varmaan tulossa kakka housuun.

Vierailija
22/30 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole sama ihminen. Jokainen kokeilee kerran sitä ovea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai te istu niihin julkisiin vessoihin! Millä vuosisadalla teidän hygieniataidot on? Seisten kustaan julkisessa vessassa.

Vierailija
24/30 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole osunut tuollaista kohdalle mutta nuorena sain lievän trauman, kun joku vauhko nainen tempaisi lukitun kopin oven auki sellaisella voimalla että lukossa ollut lukko aukesi.

Olin vielä juuri lukemassa hölmön näköisenä wcn oven kirjoituksia... Mistä olisin voinut arvata, ettei joku edes katso mikä koppi on vapaana vaan repii lukitun oven auki? Nainen vielä katsoi minua halveksivasti päästä jalkoihin, vaikka itse sekoili ja repi lukon auki. Joku hiton malli.

Vierailija
25/30 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo koskaan käynyt noin. Joku on saattanut toki epähuomiossa kokeilla, onko vessa vapaana, mutta kukaan ei ole koskaan rynkyttänyt eikä koputellut. Onko tämä jollain tietyllä paikkakunnalla?

Vierailija
26/30 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette kai te istu niihin julkisiin vessoihin! Millä vuosisadalla teidän hygieniataidot on? Seisten kustaan julkisessa vessassa.

Ehdotus sulle: siirry käyttämään vaippoja.

Vierailija
27/30 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti ole koskaan kiinnitänyt huomiota siihen, miten monesti vessan ovien lukot ovat epäkunnossa (eivät näytä punaista, vaikka on lukossa) ja kuinka vaikeaa on tietää kokeilematta onko joku vessa varattu vai ei.

Niin mutta se asia selviää yhdellä ränkytyksellä, ne loput ränkytykset ovat perusteettomia. Ap

Näetkö oven läpi? Jos siellä onkin eri mummo? Olen itsekin jonossa nähnyt tätä miten vuorollaan kukin käy kokeilemassa ovea.  Joskus myös ovi on sen verran tiukka, että voi luulla sen olevan lukossa, vaikka ei olekaan. 

Ja loppujen lopuksi voihan mummolla olla myös dementia. Odottavan aika on pitkä. 

Vierailija
28/30 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sitä kummallista käyttäytymistä sekä kopin ulko- että sisäpuolella. Menin kerran Sokoksen vessaan, siellä oli hirveä määrä jonottajia ja kolme koppia. Kahdessa kopissa vaihtui väki tasaiseen tahtiin, mutta yhden kopin ovi pysyi lukittuna koko sen ajan kun siellä olin. Koska en halunut enää pidätellä lähdin seuraavan kerroksen vessaan. Kysynpä vaan, pitääkö sinne koppiin mennä asumaan? 

Minä en ainakaan paskaa ala tekemään, jos on joku oven takana kuuntelemassa. Siksi odotan että jonottajat häipyvät, jotta saan töräytellä rauhassa.

Vierailija
29/30 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Va jakit kulkevat joukossamme. 

Vierailija
30/30 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina iso hätä tehdään kotona niin ei tarte tuollaiseen alentua. Pissataan siten että ei osu pyttyyn iho.