"Kuvittele itsesi viiden vuodan päästä tilanteessa, jossa kaikki elämässäsi on sujunut niin hyvin kuin mahdollista.
Kirjoita 1-2 viikon ajan päivittäin 15-20 minuuttia seuraavan ohjeen mukaisesti: "Kuvittele itsesi viiden vuodan päästä tilanteessa, jossa kaikki elämässäsi on sujunut niin hyvin kuin mahdollista. Olet tehnyt paljon töitä ja saavuttanut kaikki tavoitteesi elämässä."
OTSIKKO KOPIOITU DUOCIDEM LÄÄKÄRI JULKAISUSTA
kertokaa missä olette 5 vuoden päästä
Kommentit (11)
Olen edelleen naisille näkymätön incel alhaisella älykkyysosamäärällä.
Olen 5 vuoden kuluttua 62 vuotias.
Jos kaikki on mennyt hyvin, minulla on edelleen työpaikkani.
Vaikka pääsisin yliopistoon , ei se kannata
Jos mies jättää, en saa yhtä hyvää tilalle.
YKSI ASIA ON VARMA: LÄSKIÄ MINUSTA EI SAA!!!
hahhaa
Kuvittelin et palstalaisia kiinnostaisi?
Optimismin kauppaaminen katkerille ja kyynisille epäonnen ja karujen koettelemusten koulimille kansalaisille ei ole helppoa, ja se koetaan helposti lähinnä loukkaavaksi ja aitoja tunteita vähätteleväksi tavaksi kuitata todelliset ongelmat. Kun harmittaa, ahdistaa tai omien sanojen mukaan vituttaa, niin usein ainoana lääkkeenä, jonka koetaan auttavan ja tekevän elämästä hetkellisesti elämisen arvoista, pidetään viinaa tai muita päihteitä.
Sitten elän cruise-aluksilla +300 päivää vuodesta ja maksan veroni muualle.
No haluaisin nähdä kun karma osuu tiettyyn tahoon
Elän omassa villassa Espanjassa puolison ja kahden lapsen kanssa . Pari kivaa autoa pihasssa. Eletään kivaa ulkoilma elämää nauttien Välimeren lämmöstä .
Jos mä tekisin paljon töitä olisin viiden vuoden päästä ihan samassa tilanteessa kuin nytkin, vain todella paljon sairaampi. Niin toimii matalapalkkaisen ihmisen elämä. Oikeasti työ on ihan vihoviimeinen asia millä pääset mihinkään elämässä. Lue muutama sijoituskirja, opettele sijoittamaan. Aloita ajoissa.
Olen tällä palstalla tekemässä aloituksia tyyliin:
Vaimoni pillusta tulee ripulikakka
Lopuksi
kakkapökäle