Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkahan moni mies oikeasti haluaa lapsia?

Vierailija
15.08.2025 |

Ja kuinka moni vain päätyy isäksi miellyttääkseen naista? 

Kommentit (222)

Vierailija
201/222 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väestöliiton perhebarometrin 2023 mukaan 85 prosenttia 20-45-vuotiaista miehistä haluaisi lapsia. Osuus on suurin piirtein samaa luokkaa kuin vastaavilla naisilla.

Varmasti, kunhan äiti hoitaa, ruokkii, vaatettaa, opettaa ja viihdyttää, yksin.

Lievästi sanottuna tämä palsta on ärsyttävä. Ei me kaikki miehet sellaisia olla.

Vierailija
202/222 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin mieluusti lapsia, jos löydän sopivan naisen näiden äidiksi, ja olettaen, että hän on valmis keskittymään minua enemmän lasten hoitoon näiden ollessa pieniä. Urani on nimittäin minulle tärkeä ja haluan varmistaa, että sille jää tarpeeksi aikaa. Uskon löytäväni loppuelämälleni mukavasti täytettä, vaikken lapsia koskaan hankkisikaan. Silti suotuisissa olosuhteissa uskon perheen tuovan oman merkittävän lisänsä elämääni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/222 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on ne miehet, jotka sanoo kolmekymppiselle naiselle haluavansa lapsia, mutta seksi loppuu lähes kokonaan, kun ehkäisy jätetään pois. Pahimmillaan lastentekoon ryhtymistä on ensin "pohdittu" tai parempaa hetkeä odotettu (= tahallaan viivytelty) vuosia, eikä ole sanottu rehellisesti, että lapsia ei oikeasti haluta. Se on aika katkera paikka. Jos lapsia haluamaton mies olisi ollut rehellinen, lapsia toivova nainen ei olisi hukannut hedelmällisiä vuosiaan odotteluun.

Vierailija
204/222 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jotkut huijataan isiksi.

Miten tällainen huijaus voi tapahtua? Se ehkäisee joka ei lasta halua, joten ainoa mieleen tuleva huijauskeino olisi että nainen rikkoo kondomin salaa.

Vierailija
205/222 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan helvetin moni. Omat suhteeni kaatuvat kerta toisensa jälkeen miehen vauvakuumeeseen, vaikka alussa ovat niin velaa että.

Nykyisen mieheni kanssa olen ollut nyt yhdessä 11 vuotta. Viimeisen vuoden aikana olen huomannut huolestuttavia hälytysmerkkejä. Miten söpö vauva telkkarissa näkyykään, ihanan suloinen naurava lapsi opettelee tuolla uimaan, olisit nähnyt, voiiiii sentään miten iso reppu hänellä onkaan, miksei isä kanna sitä yms yms.

Eiköhän se ole ero edessä taas.

Ja ongelma tässä on se, että nimenomaan miehet näkevät vauvan sellasena hattaraunelmana, jonka todellinen vastuu ja työkuorma lankeaakin sitten naisen harteille...

Vierailija
206/222 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väestöliiton perhebarometrin 2023 mukaan 85 prosenttia 20-45-vuotiaista miehistä haluaisi lapsia. Osuus on suurin piirtein samaa luokkaa kuin vastaavilla naisilla.

Lievästi sanottuna tämä palsta on ärsyttävä. Ei me kaikki miehet sellaisia olla.

Voisitteko sitten olla vähän enemmän äänessä? Nyt miehen äänellä puhuvat täällä lähinnä nuo vastuuttomat sällit...

Vierailija
207/222 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi panematta oleminen on parempi? Silloha ei saa seksiä kumpikaan"

No koska seksissä on aina se raskauden riski olemassa. Jos riskin realisoituminen on itselle katastrofi, jota ei halua kohdata, niin sillon ei kannata "ampua kuteja".

Ruuan syömisessä on aina ruokamyrkytyksen riski olemassa. Jos riskin realisoituminen on itselle katastrofi, jota ei halua kohdata, niin sillon ei kannata "haukata paloja".

Vierailija
208/222 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan mielestä kaikki miehet haluaa lapsia ja kaikki naiset haluaa olla veloja uraohjuksia.

Vierailija
209/222 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tällainen huijaus voi tapahtua? Se ehkäisee joka ei lasta halua, joten ainoa mieleen tuleva huijauskeino olisi että nainen rikkoo kondomin salaa.

Vastasit itse itsellesi. Toinen keino on panna vieraiden kanssa paljaalla ja vain sanoa että kumi on menny rikki

Vierailija
210/222 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan helvetin moni. Omat suhteeni kaatuvat kerta toisensa jälkeen miehen vauvakuumeeseen, vaikka alussa ovat niin velaa että.

Nykyisen mieheni kanssa olen ollut nyt yhdessä 11 vuotta. Viimeisen vuoden aikana olen huomannut huolestuttavia hälytysmerkkejä. Miten söpö vauva telkkarissa näkyykään, ihanan suloinen naurava lapsi opettelee tuolla uimaan, olisit nähnyt, voiiiii sentään miten iso reppu hänellä onkaan, miksei isä kanna sitä yms yms.

Ja ongelma tässä on se, että nimenomaan miehet näkevät vauvan sellasena hattaraunelmana, jonka todellinen vastuu ja työkuorma lankeaakin sitten naisen harteille...

Kyllä minä olen vauvat nähnyt aina paskakoneina jotka vain kiljuu 18 vuotta putkeen. En ole koskaan halunnut lapsia.

M50

Vierailija
211/222 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko sitten olla vähän enemmän äänessä? Nyt miehen äänellä puhuvat täällä lähinnä nuo vastuuttomat sällit...

Noi vastuuttomat sällit ovat täällä 24/7. Ne (me) muut käydään kääntymässä. Kun saa tarpeeksi paskaa niskaan (myös naisilta) ei huvita enää olla täällä...

Vierailija
212/222 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä haluaa lapsia, tosin valitettavasti osa tajuaa tämän liian myöhään eli siinä vaiheessa kun omanikäiset naiset ovat jo pariutuneet ja lisääntyneet. Vaikka osa toki palaakin toiselle kierrokselle, moni nainen on siinä vaiheessa jo sitä mieltä että lapset on jo tehty.

Ja tottakai myös miehen kuuluu ja kannattaa hoitaa lasta, tämä on paitsi isä-lapsi suhteen hoitamista niin myös parisuhteen hoitoa. Itse olen jo 50+ mies ja oma ainokainen lapsenikin on jo täysi-ikäinen

Vierailija
213/222 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä haluaa lapsia, tosin valitettavasti osa tajuaa tämän liian myöhään eli siinä vaiheessa kun omanikäiset naiset ovat jo pariutuneet ja lisääntyneet. Vaikka osa toki palaakin toiselle kierrokselle, moni nainen on siinä vaiheessa jo sitä mieltä että lapset on jo tehty.

Ja tottakai myös miehen kuuluu ja kannattaa hoitaa lasta, tämä on paitsi isä-lapsi suhteen hoitamista niin myös parisuhteen hoitoa. Itse olen jo 50+ mies ja oma ainokainen lapsenikin on jo täysi-ikäinen

Sattumoisiin, sellaiset miehet jotka tietävät jo varhain haluavansa perheen ja lapsia, ovat omassa ikäluokassaan aika heikoilla. Saman ikäiset naiset miettivät jotain ihan muuta. Sitä tulevaisuutta ei juuri mietitä viittä minuuttia pidemmälle.

Vierailija
214/222 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen vauvat nähnyt aina paskakoneina jotka vain kiljuu 18 vuotta putkeen. En ole koskaan halunnut lapsia.

M50

Tuota, mikäs itse olet? Olet vain kiljunut putkeen jo paljon kauemmin.

Vierailija
215/222 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaa vaimolta salaa piuhat poikki.Sitten voi painella vaimoa useasti ilman pelkoa lapsesta ja uskotella että kyllä kohta onnistuu raskaaksi tuleminen

Vi**u mitä kommentteja. Toivottavasti ylläolevan oksennuksen kirjoittaneella ei ole vaimoa.

Mutta tuohan on se oikea tapa toimia. Itse olen auttanut naisparia lapsen teossa sillä ehdolla että se hoidetaan luonnollisella tavalla molempien kanssa. Tässä nyt pari vuotta koitettu enkä ole kertonu vasektomiasta mitään. Jatkamme yrittämistä tänäänkin.

No nyt on kulttuurin mies linjoilla! :D'

Pakko kyllä arvostaa, tuo on juuri oikea tapa toimia!

Vierailija
216/222 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No nyt on kulttuurin mies linjoilla! :D'

Pakko kyllä arvostaa, tuo on juuri oikea tapa toimia!"

Säälittävintä palstalla on ehkä ylistää omaa trollaustaan.

Vierailija
217/222 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi osa kuin naisista. Naisille ei kelpaa ns tavallinen mies. Naisissa on myös enemmän veloja kuin miehissä.  

Vierailija
218/222 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä näillä spekseillä lapsia tekisi. Yhden olen aikuiseksi kasvattanut eikä se huoli siihen loppunut. Lapsen isä on tehnyt kaikkea muuta paitsi ollut lapsensa kanssa, tämä pitää sisällään myös useiden muiden lasten tekemisen. Ei tokikaan minun kanssani. Ei mitään mahdollisuutta että koskaan uskoisin tai luottaisin siihen että toinen osapuoli on yhtälailla vastuussa lapsesta ja hoitaa Tätä yhtä paljon kuin minä tai edes sinne päin. Tietysti jos voisin olla mies ja sisä lapsen suurimmaksi osaksi äidille niin asia olisi heti ihan eri. T N45

Vierailija
219/222 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasit itse itsellesi. Toinen keino on panna vieraiden kanssa paljaalla ja vain sanoa että kumi on menny rikki

Voitko selittää tarkemmin? Miten naiinen panee paljaalla ja sanoo että kumi meninrikki? Ei järkeä

Vierailija
220/222 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattumoisiin, sellaiset miehet jotka tietävät jo varhain haluavansa perheen ja lapsia, ovat omassa ikäluokassaan aika heikoilla. Saman ikäiset naiset miettivät jotain ihan muuta. Sitä tulevaisuutta ei juuri mietitä viittä minuuttia pidemmälle.

Ymmärrettävää. Naiset haluavat elää myös lapsetonta elämää se nimittäin monesti loppuu siihen kun lapsi saa. Mies voi elää lapsetonta elämää lapsensaannin jälkeenkin🤷