Haluan lentoemännäksi. Mitkä ovat hyvät ja huonot puolet?
Kertokaapa kokemuksianne kiitos! Taustatietoa että olen päälle 30, yh, mutta hyvät tukiverkostot, joten epäsäännöllinen työkin onnistunee. Matkailualan kokemusta on.
Kommentit (224)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät puolet: saa matkustella, kansainvälisyys, mahdollisuus tavata lentäjiä ;)
Huonot puolet: huono palkka, työn yksipuolisuus, epäsäännölliset työajat
Tavata lentäjiä? Sanoa kättäpäivää vai missä mielessä? T. Lentäjän aviovaimo
----Usein he haluavat vaan illallisseuraa Itse tutustuin moneen ihan kaverimielessä. En tyrkyttänyt.
Sain kunnioitusta,
Olen lentäjän vaimo, en aiemmin tänne kommentoinut kuitenkaan. Uskon kyllä, että osa matkustamohenkilökunnan jäsenistä on fiksua ja myös lentäjän yksityiselämää kunnioittavaa väkeä. Illallisseura, etenkin porukassa ok, mutta kahden kesken ehkä menee jo sille tasolle, etten haluaisi mieheni sellaista harrastavan.
Itselläni kylläkin käsitys, että aika usein lentäjät käyvät porukalla syömässä ja kabiinin porukkaa keskenään, välillä yhdessäkin. Mutta ei mikään joka lennolla tapahtuva juttu, että koko miehistö söisi yhdessä. Mieheni lentää kaukolentoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
----Usein he haluavat vaan illallisseuraa Itse tutustuin moneen ihan kaverimielessä. En tyrkyttänyt.
Sain kunnioitusta,
Olen lentäjän vaimo, en aiemmin tänne kommentoinut kuitenkaan. Uskon kyllä, että osa matkustamohenkilökunnan jäsenistä on fiksua ja myös lentäjän yksityiselämää kunnioittavaa väkeä. Illallisseura, etenkin porukassa ok, mutta kahden kesken ehkä menee jo sille tasolle, etten haluaisi mieheni sellaista harrastavan.
Its
Ensin syödään ja sitten kuksitaan lentoemojen kanssa hotellissa. Rankkaa hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain kunnioitusta,
Its
Serkun poika lentäjänä.Ei todellakaan ota seuralaisia työkavereista. Jonkinlaiset rajat täytyy pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain kunnioitusta,
Olen lentäjän vaimo, en aiemmin tänne kommentoinut kuitenkaan. Uskon kyllä, että osa matkustamohenkilökunnan jäsenistä on fiksua ja myös lentäjän yksityiselämää kunnioittavaa väkeä. Illallisseura, etenkin porukassa ok, mutta kahden kesken ehkä menee jo sille tasolle, etten h
Ei kuormasta pidä syödä
Ala seurata Olipakerranoonariinaa instassa. Saat tuntuman työhön.
Vierailija kirjoitti:
Ala seurata Olipakerranoonariinaa instassa. Saat tuntuman työhön.
Seuraan häntä ja onkin ihanan aito ja luonnollinen kaikin puolin!
Panot kapun kanssa
Paini humalaisten housuunsa paskovien matkustajien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Panot kapun kanssa
Paini humalaisten housuunsa paskovien matkustajien kanssa.
Kyllä varmaan perämiehetkin kelpaa
Hyvää on että pääsee matkustelemaan, huonoa että kone putoaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää on että pääsee matkustelemaan, huonoa että kone putoaa.
Joo tosi yleistä tuo viimeinen. (Onneksi EIVÄT putoile)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain kunnioitusta,
Olen lentäjän vaimo, en aiemmin tänne kommentoinut kuitenkaan. Uskon kyllä, että osa matkustamohenkilökunnan jäsenistä on fiksua ja myös lentäjän yksityiselämää kunnioittavaa väkeä. Illallisseura, etenkin porukassa ok, mutta kahden kesken ehkä menee jo sille tasolle, etten h
Hölynpölyä
Todella raskasta vuorotyötä. Koko kello sekaisin.
Jos olet vielä yhäri, niin unohda. Et edes tajua, miten rankkaa eri vuorojen vaihtelu voi olla. Hyvä puoli on kauniit vaatteet.
Yh:lle rankkaa ellei sulla ole kokopäiväisesti joku apulainen tyyliin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi joku haluaa lentäväksi tarjoilijaksi ja aspaksi johonkin purkkiin jossa häiriköitä pitää vain sietää. Mutta kai se sitten on hienoa.
Itse olin kansainvälisessä firmassa töissä.Se avartaa.
Ja miten se nyt erityisesti liittyy lentoemona olemiseen? Kansainvälisiä firmoja on muissakin ammateissa ja niissä lennellään myös paikasta toiseen ihan liiaksikin.
Vierailija kirjoitti:
Saa munaa vaikka joka päivä
Keneltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi joku haluaa lentäväksi tarjoilijaksi ja aspaksi johonkin purkkiin jossa häiriköitä pitää vain sietää. Mutta kai se sitten on hienoa.
Ja miten se nyt erityisesti liittyy lentoemona olemiseen? Kansainvälisiä firmoja on muissakin ammateissa ja niissä lennellään myös paikasta toiseen ihan liiaksikin.
Mieluummin olisin kansainvälisessä firmassa töissä ja lentäisin matkustajana bisneksessä.