Mitä tehdä kihlasormukselle jos vastaus on ei?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina ihmetellyt näitä etukäteen sormuksen ostavia, että miten ihmeessä te varmistutte oikeasta sormuskoosta? Ei sitä voi mitata muistakaan mahdollisista naisen käyttämistä sormuksista, kun harva siinä vasemmassa nimettömässä mitään muuta sormusta käyttää.
Ja toisen mausta ylipäänsä? Itse en kyllä osta toiselle korua, jos en ole saanut tarkkaa mallia ja metallin tietoja. Mitään yllätyksiä en harrasta. Kaikki ovat tyytyväisiä.
Yleensä ihmiset kosivat sellaista henkilöä, jonka he tuntevat. Silloin tietää myös sen, millaisista koruista toinen tykkää. Sormuksen koon saa selville näppärästi jostain jo olemassaolevasta sormuksesta.
t. amattimies
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miten vakavassa, pitkässä suhteessa edes päädytään tuollaiseen tilanteeseen, että kositaan niin, että siinä sitten yllättäen todetaan, että ollaankin aivan eri mieltä suhteen tilasta ja tulevaisuudesta. Jossain jenkkileffoissa näitä yllätyskosintoja näkee, mutta eihän se ole oikeaa elämää.
No aika usein näissä suomisuhteissa parisuhde ja paneminen sekä yhdessä asuminen toteutuu ennen avioliittoa, joskus jopa lapset. Nainen saattaa harkita eroa kun mies harkitsee sitoutumista. Tai toisin päin.
Itse en edes tuohon avoliittopelleilyyn enää lähtisi. Joku diili, missä mies ostaa minun nimiini asunnon, voisi vielä juuri ja juuri mennä. Mutta että miehen kanssa asuisin, aikamoinen ihmemies saisi olla kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hankkia epävarmassa tilanteessa ns rihkamasormus. Jos homma siihen kaatuu, saa kaatua, testaa huumorintajuakin.
Me mentiin kihloihin 5e maksaneilla Tallinan torilta ostetuilla sormuksilla. Edelleen sormessa näin 12v myöhemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Semmonen lisä tähän, että olen siis nainen, kosijana. Eli ei tässä muutenkaan perinteitä kunnioiteta 😂 Morsiusneitona toimii mies mekossa. Lähinnä ostin suomalaista taidetta, Lumoavan Ukko-sormuksen, koska halusin kosinnasta erityisen. Olen kai pieni romantikkosielu, kun näin päätin. Ei ehkä se järkevin vaihtoehto. Ap
Jeps, tästä näkeeki jo miksi avioliitot ovat mitä ovat nykyään. Ei mitään ymmärrystä tai kunnioitusta sitä kohtaan, mistä on kyse.
Kannattaa hankkia epävarmassa tilanteessa ns rihkamasormus. Jos homma siihen kaatuu, saa kaatua, testaa huumorintajuakin.