Tuli hyvä mieli kun mun lapsi tuli virallisesti ulos kaapista
Julkaisi parisuhteensa samaa sukupuolta olevan kanssa. Samalla vähän huolettaa ja pelottaa hänen puolestaan että mitä jos hän kohtaa syrjintää.
Kommentit (196)
Vierailija kirjoitti:
Aivan mahtavaa!!! Nyt saa äiti sentään jotain mistä tärkeillä somessa kun se nepsy jäi aikoinaan saamatta. Eikä jälkikasvusta tullut ilmastoahdistunutta kansalaisaktivistia.
Ai että Pirjo ja Janica ovat nyt kateellisia! Sinulla on sittenkin erikoislapsi!
Ei hätää, vanhempasi voivat puolestaan tärkeillä miten ahdasmielisen lapsen ovat onnistuneet kasvattamaan. 🥳
Kyllä se on ihan kamala paikka ihmiselle jos lapsi on homoseksuaali, eikä itse ole asian kanssa ihan sujut. Enkä tarkoita että pitää alkaa hyljeksimään lasta, tottakai silti rakastaa mutta pettymys se on silti. Vähän sama, kuin vaikka toivoisi lapsenlapsia eikä oma lapsi halua lapsia ollenkaan. Tai että lapsi ajautuu huonoille teille tai jotain muuta.
Miksi tätä pettymystä pitää hävetä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on ihan kamala paikka ihmiselle jos lapsi on homoseksuaali, eikä itse ole asian kanssa ihan sujut. Enkä tarkoita että pitää alkaa hyljeksimään lasta, tottakai silti rakastaa mutta pettymys se on silti. Vähän sama, kuin vaikka toivoisi lapsenlapsia eikä oma lapsi halua lapsia ollenkaan. Tai että lapsi ajautuu huonoille teille tai jotain muuta.
Miksi tätä pettymystä pitää hävetä?
Miksi elät elämääsi lastesi kautta? Mitä siihen omaan elämääsi kuuluu?
Mieti ketä vihaat. Se voi olla joku, jota rakastat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä syrjintää? Hänelle on paraatit ja kulkueet, heteroita syrjitään ei ole kulkueita. On jopa kokonainen sateenkaari kuukausi. Ei ole hetero kuukautta,jota mainostetaan kiitos kun olet vielä hetero ja niillä suhteilla oikeasti jatkuu väestönkasvu.
Kerrotko ihan arkielämästäsi yhdenkin tilanteen missä sinua heterona on syrjitty tai missä olet pelännyt mainita sitä että olet hetero?
Vaikka tää ketju näyttäisi ihan hyvältä esimerkiltä. -eri
Mennä kertomaan pride-kulkueeseen että olet tyytyväinen heterona on kuin menisit jonkun hihhulilahkon
En kyllä parhaalla tahdollakaan onnistu ymmärtämään, mistä oikein puhut. Joku väitti, että tämän ketjun viesteistä käy ilmi kuinka heteroita syrjitään. Kävin läpi kaikki ketjun syrjivät viestit, ja jokaikinen niistä kohdistui homoihin, ei heteroihin. Mainitsin ne siis tuodakseni ilmi, ettei niitä heteroita syrjiviä viestejä löydy, en "uhriutuakseni" - en mä heterona ole tässä uhri, eikä kukaan ole solvannut minua.
Älä jaksa valehdella vaikka vasuri oletkin eikä kulttinne keskusteluissa muuta teekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi eheytyshoito?
Ei se kaikille sovi mutta ei sitä tule aikuisilta kieltääkään.
Koska se on ihmisoikeus joka ei ole mielipide!
Kaikki uskovaisten mädätykset normaaleja ihmisiä kohtaan tulisi kieltää.
Siis Pride-kulttiin uskovaisten touhut? Täysin samaa mieltä.
"" "" Älä jaksa valehdella vaikka vasuri oletkin eikä kulttinne keskusteluissa muuta teekään. "" ""
Miksi valehtelisin? Näytätkö itse mulle ne viestit tässä ketjussa, joissa syrjitään heteroita? Yksi sellainen tähän on sittemmin tainnut ilmestyä, jossa joku kommentoi "en hyväksy homoja" -viestiin, että "en hyväksy heteroja", mutta se on tullut vasta tuon väitteen jälkeen.
En minä ole vasemmistolainenkaan. Tuskin sen havainnoimiseen, että hetero ja ei meidän yhteiskunnassa syrjitä tai vainota, liittyy mitenkään vasemmistolaisuus.
"Äiti mä otan parrua peppuun :3" OK, voi tulla tukalaa kun shariapuolue astuu valtaan.
Vierailija kirjoitti:
"" "" Älä jaksa valehdella vaikka vasuri oletkin eikä kulttinne keskusteluissa muuta teekään. "" ""
Miksi valehtelisin? Näytätkö itse mulle ne viestit tässä ketjussa, joissa syrjitään heteroita? Yksi sellainen tähän on sittemmin tainnut ilmestyä, jossa joku kommentoi "en hyväksy homoja" -viestiin, että "en hyväksy heteroja", mutta se on tullut vasta tuon väitteen jälkeen.
En minä ole vasemmistolainenkaan. Tuskin sen havainnoimiseen, että hetero ja ei meidän yhteiskunnassa syrjitä tai vainota, liittyy mitenkään vasemmistolaisuus.
Opettele lainaamaan viestiä pelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaukset ei toimi (ja kyllä, tiedän miten täällä yleensä voi käyttää copypastea lainauksiin. Tässä tapauksessa lainattavaa viestiä ei ilmestynyt kirjoituskenttään ollenkaan).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan mahtavaa!!! Nyt saa äiti sentään jotain mistä tärkeillä somessa kun se nepsy jäi aikoinaan saamatta. Eikä jälkikasvusta tullut ilmastoahdistunutta kansalaisaktivistia.
Ai että Pirjo ja Janica ovat nyt kateellisia! Sinulla on sittenkin erikoislapsi!
Ei hätää, vanhempasi voivat puolestaan tärkeillä miten ahdasmielisen lapsen ovat onnistuneet kasvattamaan. 🥳
Voi kuinka ihanaa!
Onneksi konservatismi etenee. Kohta kaappien ovet aukeaa toiseen suuntaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko uusi palstalla, pelle? Täällä ei nimittäin lainaistoiminto ole toiminut sitten palstan "uudistuksen".
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä syrjintää? Hänelle on paraatit ja kulkueet, heteroita syrjitään ei ole kulkueita. On jopa kokonainen sateenkaari kuukausi. Ei ole hetero kuukautta,jota mainostetaan kiitos kun olet vielä hetero ja niillä suhteilla oikeasti jatkuu väestönkasvu.
Saattehan te heterot ihan vapaasti järjestää kulkueen. Homojenko sen pitäis teille tehdä?
Ei saada koska se kivitettäisiin välittömästi valkoisena hetero-etuoikeus- ylivaltana eli patriarkaalis-fasistisena ääriliiketerrorina.
Tämä pitäisi kyllä silti oikeasti tehdä. Ja marssijoita tuhansia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ihan sekaisin, samoin lapsesi. Tarvitsette pikaista apua psykoosiin.
Juuri näin. En kyllä "ylpeilisi" tuolla kokemuksella. Sairasta!
Mitä eroa on että onko hän samaa vai eri sukupuolta olevan kanssa.. jos on aitoa tunteita ja hyvä tyyppi kyseessä
Olet ilmeisesti äiti, etkä tiedä miehen ja naisen eroa? Miten teille lapsia tupsatiko tuosta vaan?
En syrji, mutta kaihdan. Todella raskasta porukkaa pääosin. Homomiehet sen sijaan ovat aivan mahtavaa seuraa. <3
M34