Tuli hyvä mieli kun mun lapsi tuli virallisesti ulos kaapista
Julkaisi parisuhteensa samaa sukupuolta olevan kanssa. Samalla vähän huolettaa ja pelottaa hänen puolestaan että mitä jos hän kohtaa syrjintää.
Kommentit (196)
Vierailija kirjoitti:
Ap, olen itse kolmekymppinen lesbo ja minusta kovin huolissaan ei tarvitse olla nuoren syrjityksi tulemisesta. Yleinen ilmapiiri on mennyt selvästi parempaan suuntaan ihan tässä omanakin elinaikanani, ja hyvin vähän kohtaan syrjintää ja ennakkoluuloja tosielämässä. Hyvä silti olla tukena ja tietoinen myös negatiivisista asenteista, niitä on näkyvillä ihan tässä ketjussakin
Kukaan hetero mies ei syrji lesboja sehän on ajatuksenakin naurettava, kun kummatkin tykkäävät naisista.
Vierailija kirjoitti:
Samoin tuli aikanaan minun vanhemmilleni hyvä mieli, kun minä, jota kaikki luulivat lesboksi, aloin seurustelemaan miehen kanssa.
Virheellinen käsitys seksuaalisesta suuntautumisestani tuli aikanaan siitä, kun eräs narsistinen ystäväni vaati minua näyttelemään, että ollaan seurusteleva naispari.
Ehkä vanhemmat näkivät lapsestaan, että hän on onnellisempi uudessa heterosuhteessaan kuin aikaisemmassa lesbosuhteessa. Ilmeisesti tässä tapauksessa vanhemmat hyväksyivät tyttärensä myös silloin, kun hän oli lesbosuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi eheytyshoito?
Kas kun et homeopatiaa tarjoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kaikille sovi mutta ei sitä tule aikuisilta kieltääkään.
Koska se on ihmisoikeus joka ei ole mielipide!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ketään homoa joka puhuisi seksielämästään julkisesti. Mikähän vinouma näillä ihmisillä jotka heti yhdistää homot seksiin kuten mun veli, on oikein päässä? No, hän on ainakin vaan juntti.
Ap
Tämä. Katsoin vuosia sitten mahtavan dokumentin homoudesta. Siinä kuuluisa homo (en kuollaksenikaan saa nimeä päähäni) kiersi ympäri maailmaa keskustelemassa homoudesta, myös maissa joissa se on laitonta. Yhdessä jaksossa hän keskusteli jonkun Afrikan valtion päämiehen kanssa. Kys. valtiossa homoseksuaalisista teoista saattoi saada kuolemantuomion. Koko haastattelun ajan valtiomies hoki vain että se mitä teette sängyssä on sairasta, se mitä teet miehesi kanssa öisin on sodomiaa, olette ällöttäviä perverssejä yms. Juontaja sitten ihmetteli että on se kumma kun sinä puhut pelkästään sek
Kiitos! Helkkari, niin olikin! Olen yrittänyt löytää kys. dokkaria monet kerrat aiemminkin, ja taas tänään tämän keskustelun innoittamana googletin sormeni verille. Iso hatunnosto, nyt pääsen katsomaan sen uudestaan jos se jostain vielä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa!
Miksi ihmeessä? Mitä merkitystä lapsen suuntautumisella on? Tuntuu, että osa ihmisistä tekee itselleen pakolla asiasta ongelman.
Iso ongelma.
Ei se että on muutakin kuin hetero mutt että siitä pitää tehdä kamala numero ja huudella hei katsokaa mua, joka kesäkuukausi ja osa yrityksistä tukee prideläisiä, on sateenkaari pajoja yms toimintaa heille, silti ei kelpaa ei millään.
Ennen kai tuohon sai sähköhoitoa, eli sähköshokkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa taas huomaa ettei moni ymmärrä priden merkitystä edes. Se on kaikille, myös heteroille. Sen koko idea on se että kaikki ollaan samanarvoisia.
Ap
Eikä pridessä kaikki ole gay/bi/lesboja. Mukana voi olla heteroita, jotka eivät muuten sovi muottiin. Omakin poika on kiinnostunut täkäläisestä prideviikosta. Hänen identiteettinsä on femboy.
----En missään nimessä osallistu ja normalisoi tätä sairasta ideologiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa taas huomaa ettei moni ymmärrä priden merkitystä edes. Se on kaikille, myös heteroille. Sen koko idea on se että kaikki ollaan samanarvoisia.
Ap
Eikä pridessä kaikki ole gay/bi/lesboja. Mukana voi olla heteroita, jotka eivät muuten sovi muottiin. Omakin poika on kiinnostunut täkäläisestä prideviikosta. Hänen identiteettinsä on femboy.
----En missään nimessä osallistu ja normalisoi tätä sairasta ideologiaa.
Niin? Ja sairaus on missä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä syrjintää? Hänelle on paraatit ja kulkueet, heteroita syrjitään ei ole kulkueita. On jopa kokonainen sateenkaari kuukausi. Ei ole hetero kuukautta,jota mainostetaan kiitos kun olet vielä hetero ja niillä suhteilla oikeasti jatkuu väestönkasvu.
Ai että mitä syrjintää? Ootko lukenut tän ketjun viestejä?
Ei näitä setä pride porukkaa syrjitä ihme huomion hakua hakevat niille on olemassa näitä paraateja, yritykset tukee, kaikki tukee ja silti mikään ei kelpaa, sen sijaan heteroita, kristittyjä yms uskontokuntaan kuuluvia syrjitään ja heitä mollataan oikein urakalla.
Niin että tässä ketjussa ei oo sun mielestä ollenkaan mollattu homoja? Täällähän on toivottu jopa kuolemaa homoille.
Minä en toivo mutta en myöskään hyväksy.
Aivan mahtavaa!!! Nyt saa äiti sentään jotain mistä tärkeillä somessa kun se nepsy jäi aikoinaan saamatta. Eikä jälkikasvusta tullut ilmastoahdistunutta kansalaisaktivistia.
Ai että Pirjo ja Janica ovat nyt kateellisia! Sinulla on sittenkin erikoislapsi!
Vierailija kirjoitti:
Ei se että on muutakin kuin hetero mutt että siitä pitää tehdä kamala numero ja huudella hei katsokaa mua, joka kesäkuukausi ja osa yrityksistä tukee prideläisiä, on sateenkaari pajoja yms toimintaa heille, silti ei kelpaa ei millään.
Niinhän muutkin ryhmät tekevät. En ole huomannut, ettei mikään kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kaikille sovi mutta ei sitä tule aikuisilta kieltääkään.
Koska se on ihmisoikeus joka ei ole mielipide!
Kaikki uskovaisten mädätykset normaaleja ihmisiä kohtaan tulisi kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Aivan mahtavaa!!! Nyt saa äiti sentään jotain mistä tärkeillä somessa kun se nepsy jäi aikoinaan saamatta. Eikä jälkikasvusta tullut ilmastoahdistunutta kansalaisaktivistia.
Ai että Pirjo ja Janica ovat nyt kateellisia! Sinulla on sittenkin erikoislapsi!
Tämä ei ollut hyökkäys sukupuolivähemmistöjä kohtaan, vaan äitejä jotka pitävät lapsiaan näyttelyesineinä ja paremmiston pisteiden kerääjinä,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös itselleni tämä on hyvä opetus vaikka olenkin aina hyväksynyt kaikki mutta en osannut ajatella että asia koskaan koskettaa itseäni.
Ap
Lapsesi on onnekas, että olet hänen vanhempansa.
Epäonnekas, mikään ei kauheampaa vanhemmalle kuin se ett lapsi osoittautuu homoksi/lesboksi ja vielä vanhemmat kannustaa hyvä hyvä ihanaa. Sama juttu kuin se ett jotkut nuoret luulee että ovat edellisissä elämissään olleet kirjaimellisesti eläimiä esim kettu, karhu, koira, kissa.
Kuka sinua kannustaa olemaan tuollainen kuin olet? Koetko olevasi normaali?
Kyllä olen verrattuna esim nahkakuteissa ja kaulapannoissa
Suurin osa homoista ei kulje nahkakuteissa ja kaulapannoissa. Toisaalta niitä voi käyttää heterotkin. Sinulla on jostain syystä valtava tarve lokeroida ihmisiä. Aika pitkälle pääset, jos ymmärrät että ympäristösi ihmisistä voi oikeasti olla kuka tahansa homo 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä syrjintää? Hänelle on paraatit ja kulkueet, heteroita syrjitään ei ole kulkueita. On jopa kokonainen sateenkaari kuukausi. Ei ole hetero kuukautta,jota mainostetaan kiitos kun olet vielä hetero ja niillä suhteilla oikeasti jatkuu väestönkasvu.
Ai että mitä syrjintää? Ootko lukenut tän ketjun viestejä?
Ei näitä setä pride porukkaa syrjitä ihme huomion hakua hakevat niille on olemassa näitä paraateja, yritykset tukee, kaikki tukee ja silti mikään ei kelpaa, sen sijaan heteroita, kristittyjä yms uskontokuntaan kuuluvia syrjitään ja heitä mollataan oikein urakalla.
Minä en toivo mutta en myöskään hyväksy.
Minä en hyväksy heteroja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko ihan arkielämästäsi yhdenkin tilanteen missä sinua heterona on syrjitty tai missä olet pelännyt mainita sitä että olet hetero?
Vaikka tää ketju näyttäisi ihan hyvältä esimerkiltä. -eri
Mennä kertomaan pride-kulkueeseen että olet tyytyväinen heterona on kuin menisit jonkun hihhulilahkon telttakokoukseen olematta kultin jäsen :
Varmaan sillä että uhriudut asialla josta ketjussa ei ole puhuttu. Muutenkin jos vedät esimerkkitapauksiksi selvät trollit ja lähdet uhriutumaan sillä perusteella että "kaikki meitä näin solvaa" niin ei sinulla ole argumenttia. Kuten teillä vasureilla jokseenkin joka keskustelussa on samat väsyneet temput käytössä. Huomaa kyllä että aktivistit saa "viestintäkoulutusta" kun aiheesta riippumatta setti on tasan samaa argumentointivirheiden liutaa.
En kyllä parhaalla tahdollakaan onnistu ymmärtämään, mistä oikein puhut. Joku väitti, että tämän ketjun viesteistä käy ilmi kuinka heteroita syrjitään. Kävin läpi kaikki ketjun syrjivät viestit, ja jokaikinen niistä kohdistui homoihin, ei heteroihin. Mainitsin ne siis tuodakseni ilmi, ettei niitä heteroita syrjiviä viestejä löydy, en "uhriutuakseni" - en mä heterona ole tässä uhri, eikä kukaan ole solvannut minua.
Jos homoseksuaalisuus olisi virhe nii sitä ei esiintyisi luonnossa niin laajalti. Olet tämän asian kanssa yksiselitteisesti väärässä.