Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko tämä mielestäsi kohtuullinen työläisen illallinen?

Vierailija
14.08.2025 |

Linguine pastaa valkosipulivoikastikkeella, päällä ruohosipulihakkelusta ja parmesaanilunta. Lisäksi pitkään haudutettua sipulia ja valkohäntäpeuran maksaa.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto kun tuli nälkä. Meen tekeen jotain kevyttä kuhafileistä ja kermasta.

-----Käännä kuhafileet munassa, korppujauhoissa joihin sekoitettu hakattu manteli ,suola ja pippuri. Ai että on hyvää. 

Erikoista että joku tekisi mantelikalaa itse, aseella uhkaamatta.

Vierailija
42/48 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nihkeästi proteiinia työläiselle. Ellei sitä maksaa sitten ole oikeasti paljon.

Grammassa hiilihydraattia on yhtä monta kaloria kuin grammassa proteiinia.

Niin on, ja siinä on gramma vähemmän proteiinia kuin grammassa proteiinia. Oliko sinulla jotain muitakin jännittäviä tietoja, jotka halusit jakaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo ihan varma tuosta maksasta, ottaisin mieluummin lapaa

Juts näin. Työnantaja tai liitto maksaa, ei työläinen.

Vierailija
44/48 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli pastaa valkosipulilla, voilla, ruohosipulilla ja parmesaanilla, voissa paistetun sipulin ja peuran maksan kanssa.

Voihan sen saada kuulostamaan hyvältä, mutta maku ratkaisee. Tuossa aika monta elementtiä, jotka voi mennä pieleen, ei ne sanat sitä paremmaksi muuta. En söisi, maksa on pahaa.

Et ole koskaan saanut maksaa joka olisi valmistettu oikein. Muutenkin näyttää yleinen negatiivisuus hallitsevan maailmankuvaasi, taidat olla työtön.

Taidt itse olla työtön, kun olet noin negatiivinen ruoka-arvostelusta. Minä en ole työtön.

Vierailija
45/48 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nihkeästi proteiinia työläiselle. Ellei sitä maksaa sitten ole oikeasti paljon.

Grammassa hiilihydraattia on yhtä monta kaloria kuin grammassa proteiinia.

Niin on, ja siinä on gramma vähemmän proteiinia kuin grammassa proteiinia. Oliko sinulla jotain muitakin jännittäviä tietoja, jotka halusit jakaa?

Grammalla hiilihydraattia kaivetaan enemmän ojaa kuin grammalla proteiinia.

Ps. Vedä käteen.

Vierailija
46/48 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli pastaa valkosipulilla, voilla, ruohosipulilla ja parmesaanilla, voissa paistetun sipulin ja peuran maksan kanssa.

Voihan sen saada kuulostamaan hyvältä, mutta maku ratkaisee. Tuossa aika monta elementtiä, jotka voi mennä pieleen, ei ne sanat sitä paremmaksi muuta. En söisi, maksa on pahaa.

Et ole koskaan saanut maksaa joka olisi valmistettu oikein. Muutenkin näyttää yleinen negatiivisuus hallitsevan maailmankuvaasi, taidat olla työtön.

Taidt itse olla työtön, kun olet noin negatiivinen ruoka-arvostelusta. Minä en ole työtön.

Nykyään on vaikea saada töitä, ei tarvitse valehdella, työtön.

Vierailija
47/48 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, onneksi ei ole mun ongelma. Kannattaa kerätä verkostoa, jos sullakin kävisi tuuri työnhaussa verkoston kautta.  ja paljonhan se on asenteesta kiinni, miten sen haastattelijan edessä esiintyy.

Vierailija
48/48 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, onneksi ei ole mun ongelma. Kannattaa kerätä verkosto

Mielikuvaharjoittelu varmasti auttaa työnahaussasi.