Huolestuttava ilmiö Suomen noitapiireissä: nuoria noitia häiritään seksuaalisesti
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/84e93713-f919-4384-abe1-dafca1759ba5
Ukkola-ohjelman tuoreessa jaksossa ääneen pääsee nykynoita Kuparikettu.
Hän kertoo, että noitapiireissä on ilmennyt painostusta, rajojen rikkomista ja jopa seksuaalista hyväksikäyttöä.
Hänelle on kerrottu esimerkiksi ruoskinnasta ja sitomisesta alasti kaavuissa.
Tässä viime vuosina olen saanut aika paljon viestejä nuorilta noidilta.
Heihin on esimerkiksi koskettu ilman lupaa, Kuparikettu kertoo.
Hän nostaa esiin seksimagian, jossa seksuaalisuutta käytetään esimerkiksi manifestointiin. Kuparikettu korostaa, ettei seksimagia itsessään ole paha asia, mutta sen ympärillä voi esiintyä väärinkäytöksiä.
Kuparikettu on itse henkisenä ohjaajana ja isosisko-hahmona matalalla kynnyksellä ohjannut uhrit esimerkiksi Uskontojen uhrit ry:n tai rikosuhripäivystyksen pariin.
Kommentit (26)
Huolestuttaa että edes on tuollaisia Noitapiirejä..!
En tiedä saako alapeukkuja, mutta jotenkin symppiksen oloinen 'noita', kertoo asiastaan huumorilla mutta kuitenkin itse uskoo siihen, mutta ymmärtää ettei kaikki kenties usko. :D Mikäs siinä. On Suomessa samaanejakin ollut aikanaan niin miksei sitten voisi nykyään joku vähän noitua myös.
Ikävää toki että heidänkin (oletettavasti pienehköissä) piireissä sitä ahdistelua sitten on.
Vierailija kirjoitti:
No onhan näitä lahkoja ihan kristinuskonkin puolella. Maitobaari yms. Tuossa mukana ihan opiskellutta väkeä.
Kurjaa tietenkin. Mutta naurahdin ääneen noille "Suomen noitapiireille" 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan näitä lahkoja ihan kristinuskonkin puolella. Maitobaari yms. Tuossa mukana ihan opiskellutta väkeä.
Kuopiossa se uusi herätysliike, missä uskotaan ihmeparantamiseen ja manaamiseen. Lääkäreitä mukana.
Onkohan kuparikettu vailla hopeaketun taikasauvaa 😗