Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarkoittaako "Onpa hyvä kuva sinusta!" samaa kuin: "Oikeasti olet rumempi."?

Vierailija
14.08.2025 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet oikeasti rumempi, kuva ei ole sinusta. 

Vierailija
2/41 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan että kuva nyt sattuu olemaan erityisen kiva!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa pohtinut. Valokuvaus on outoa. Joku romuluinen laiheliini näyttää kaikissa kuvissa upealta. Sitten joku luonnossa kaunis näyttää porsaalta kuvissa.816

Vierailija
4/41 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei. Esim. myös melko epäviehättävillä ihmisillä voi olla kuvissa kaunis, aito hymy.

Vierailija
5/41 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa. Toinen tyhmä on että "sinä se vain kaunistut", miksi haluaisin tietää että ennen oot pitänyt mua rumempana kuin nyt.

Vierailija
6/41 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on muutaman kerran elämässä sanottu noin esim passikuvasta, mutta en ole osannut siihen mitään vastata. Odotan kuumeisesti seuraavaa kertaa, jolloin aion kysyä tarkentavia kysymyksiä, kunnes kehuksi naamioidun kommentin loukkaavuus tulee ilmiselväksi.

Vierailija
7/41 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarkoita. Tämä on juuri samaa paskaa kuin mitä äitini kehittää kaikesta. Jos joku sanoo että onpa pitkät hiukset, se tietenkin inhoaa niitä! Jos joku sanoo että onpa nätit luonnonpuiset kalusteet, ne olisi pitänyt maalata valkeiksi! Jos joku sanoo että onpa nättejä kukkia pientareella, ne olisi pitänyt niittää!

Vierailija
8/41 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on muutaman kerran elämässä sanottu noin esim passikuvasta, mutta en ole osannut siihen mitään vastata. Odotan kuumeisesti seuraavaa kertaa, jolloin aion kysyä tarkentavia kysymyksiä, kunnes kehuksi naamioidun kommentin loukkaavuus tulee ilmiselväksi.

Elämä on varmaan mukavaa, kun tulkitsee aina kaiken loukkaukseksi.

Vierailija
9/41 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ei. Esim. myös melko epäviehättävillä ihmisillä voi olla kuvissa kaunis, aito hymy.

Niin, ja silloin juuri sanotaan, että onpa kiva kuva sinusta. Mutta jos on oikeasti kaunis ja on lisäksi hyvä kuva, niin sanotaan vaan, että olet aina niin kaunis tai vastaavaa.

Vierailija
10/41 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja läskeillä ihanan hoikat ranteet :D :D

Vierailija
11/41 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa kummallinen kommentti. Tarkoitatko, että olen keksinyt asian, vai mistä kiikastaa? 

Vierailija
12/41 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen tilanne, jossa yksi yläasteikäinen lellitty pikkuprinsessa sai raivarit joskus aikoinaan. Oltiin kylässä siellä isommalla porukalla, olisiko ollut ihan synttärit ja tapana oli kutsua kaikki mahdolliset lahjojen toivossa. Sitten käveltiin tyttöletka olohuoneeseen, jossa tämän isä oli ja pahaa aavistamaton (luulisi kyllä, että tiesi miten lellittyä pentua oli kasvattanut) sanoi, että sieltähän tulee toinen toistaan kauniimpia tyttöjä ja kun tämä lellikki oli ensimmäisenä niin sehän sai hirvittävät itkuraivarit siitä kommentista eikä leppynyt koko aikana, ihmisiä sitten hiljalleen lähti kiusaantuneena kotiin etuajassa. Kirjaimellisesti huutoitki huoneessaan tuon kommentin takia. Mitäköhän Minnalle nykyään kuuluu kun ikääkin jo on...

Vierailija
13/41 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa kummallinen kommentti. Tarkoitatko, että olen keksinyt asian, vai mistä kiikastaa? 

Ei vaan kun on pakko keksimällä keksiä jotakin kehuttavaa niin läskeillä keksitään jokin ihan outo piirre, josta ei yleensä ihmisillä edes mainita.

Vierailija
14/41 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulle sanoisi, että ompa kiva kuva susta, niin olisin pelkästään onnellinen. Olen nimittäin erittäin epävalokuvauksellinen, musta otetut kuvat ei yleensä ikinä ole hyviä.

Aika peri suomalainen tapa taitaa kyllä olla tuo, että ottaa kaiken aina negatiivisena. Kun joku kehuu,.niin jotainhan siinä täytyy olla takana..  Eli jos joku sanoo, että ompa sulla kiva pusero, niin yleensä vaatteeni on hänen mielestään rumia tai mauttomia?!

Vierailija
15/41 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan että kuva nyt sattuu olemaan erityisen kiva!

Onko ne muut kuvat sitten erityisen huonoja ?

Vierailija
16/41 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan kun on pakko keksimällä keksiä jotakin kehuttavaa niin läskeillä keksitään jokin ihan outo piirre, josta ei yleensä ihmisillä edes mainita.

Ai säkö tulkitstit anonyymipalstalla kirjoitetun huomion kehuksi? Mielenkiintoista. Miksi näin? Ketä mä mielestäsi kehuin? 

Vierailija
17/41 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa sitä että kuva on totuudenmukainen, eikä siinä näytä elähtäneeltä Peppi Pitkätossulta.

Vierailija
18/41 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kuva on neutraali kehuminen. Kaikki eivät kehu muita esim kauniiksi koska se on vähän teennäistä.

Vierailija
19/41 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko kaikkea tulkita ja mälvätä?

Vierailija
20/41 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähän sama kuin sanoisi, että oletpa fiksu naiseksi. Että sinustakin saa noin hyvän kuvan, yllättävää! Tai siltä se ainakin kuulostaa. Jos oikeasti haluaa kehua niin sitten voi sanoa että oletpa kaunis. Jos taas kuva on taidokkaasti otettu, niin sitten voi sanoa että hyvä kuva. Mutta hyvä kuva sinusta kuulostaa haukulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan