Mies! Minkä ikäisenä pääsit ekan kerran pukille?
Kommentit (82)
Neljävuotiaana. Äiti otti ihan kuvankin kun olin sylissä. Joku tavaratalo varmaan.
13v-14v ja tyttö oli samanikäinen. Minä nyt en noista ajoista ole mistään kohtaa, paitsi korkeintaan mahasta kasvanut, eli mikään ei ole omalla kohdalla muuttunut.
M42
17 , mut ei se silloin ollut se väärti ! Vasta 19v alkoi kunnolla onnistua nykyisen vaimon kanssa.
Olin 14v. Tai no 14 ja puoli. Muistan sen siitä kun lainasin kaverin mopoa ja ei ollut vielä ikää ajaa sitä. Omakin oli jo mutta isä piti sitä lukossa.
Ensimmäisen kerran pääsin tytön päälle kuudennella luokalla kun suudeltiin päällekkäin ilman, että vielä uskallettiin mennä pidemmälle. Yhdyntä toteutui seuraavana vuonna ja silloinkin olin pukilla. Harrastimme seksiä koko yläasteen pelkästään lähetyssaarnaaja asennossa.
Vain Teemu tietää. Eläköityisi jo Suomen maajoukkueesta.
23 v. Olin onneni kukkuloilla tuolloin. Tapahtuman aika oli jossain heinäkuun paikkeilla.
18v enkä siitä lähtien tuosta nautinnosta ole tinkinyt eikä ole onneksi tarvinnutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki naiset l o r t t o j a?
Antavatko kullia kaikille naikkosille?
paitsi viherhoroille ettei tyhmyys jatkuisi
Vierailija kirjoitti:
23 v. Olin onneni kukkuloilla tuolloin. Tapahtuman aika oli jossain heinäkuun paikkeilla lammaskarsinassa
15 vuotiaana kun sain mopon ja pääsin "isolle"kirkolle tyttöjä polkemaan.
t. petteri orpo
Olin 12 v. kuolukaverini kanssa joskus keväällä ja kummasti tulevana kesänä sain kahdesta muusta samalla luokalla olleista tytöistä myös seksikavereita, oli sana kulkenut.
Mytyssä olevan peiton päälle olen päässyt työntymään joskus nuorena ja sillä tiellä jatkan edelleen. m41
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisen kerran pääsin tytön päälle kuudennella luokalla kun suudeltiin päällekkäin ilman, että vielä uskallettiin mennä pidemmälle. Yhdyntä toteutui seuraavana vuonna ja silloinkin olin pukilla. Harrastimme seksiä koko yläasteen pelkästään lähetyssaarnaaja asennossa.
Voi luoja, ne nojailut jossain nurkan takana limudiskon hitaiden aikana ja niiden jälkeen. Ihan valtava halu oli teinikossina päästä tytön päälle ja pääsinkin siirtymään nopeasti seinää vasten nojailusta vaakatasoon. Sama, että oltiin aina minä päällä tyttö alla.
13-vuotiaana. Tammalle pääsyä pitikin odottaa pidempään kun naapuri pyöri koko ajan tallin nurkilla.
en koskaan enkä halua
mies 54 v