Mies! Minkä ikäisenä pääsit ekan kerran pukille?
Kommentit (82)
Odottelen edelleen milloin ensimmäinen kerta tapahtuisi. Luultavasti ei koskaan. M66
Miehet pääsevät pukille. Ja kun naiset, niin ovat huonoja. Tätä en jaksa kestää.
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Miehet pääsevät pukille. Ja kun naiset, niin ovat huonoja. Tätä en jaksa kestää.
No en mä tiedä. Kyllä mut ainakin "lukittiin" päälle. Menin itse siihen hirveässä halussa ja tyttö kellistyi automaattisesti alle jotenkin sillai suloisesti avaten jalkoja, mutta sitten siinä kyllä mua pideltiin. Kiedottiin käsiä olkapäihin ja suudeltiin sen verran innokkaana, että en olisi lähtenyt. Pukittiin vähän lantiolla vastaan farkut vielä molemmilla tallella.
En olisi halunnutkaan pois siitä mistään hinnasta. Tuntui niin ihanalta.
Vierailija kirjoitti:
41-vuotiaana olin ekan kerran naisen kanssa sängyssä, mutta en saanut erektiota. 45-vuotiaana sain oikeasti tuntea, miltä tuntuu työntää kova penis sisään.
No miltäs se tuntui?
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
No en mä tiedä. Kyllä mut ainakin "lukittiin" päälle. Menin itse siihen hirveässä halussa ja tyttö kellistyi automaattisesti alle jotenkin sillai suloisesti avaten jalkoja, mutta sitten siinä kyllä mua pideltiin. Kiedottiin käsiä olkapäihin ja suudeltiin sen verran innokkaana, että en olisi lähtenyt. Pukittiin vähän lantiolla vastaan farkut vielä molemmilla tallella.
En olisi halunnutkaan pois siitä mistään hinnasta. Tuntui niin ihanalta.
Sama juttu. Vedätin tyttöystävää kuukauden ja oli pakko suostua jo yhdyntään. Olisi varmaan ottanut mut muuten väkisin. Tosin ei se nytkään kaukana ollut, koska hänkin lukitsi minut muutaman ekan työnnön jälkeen kulli tyveä myöten sisään ja sitten alkoi orgasmin rumba. Puristus oli nin jäätävä kullissa, että pystyin laukeamaan vasta orgasmin loputtua. Yhdyntä olikin joitan ihan muuta kuin olin etukäteen kuvitellut sen olevan. Eniten ihmetytti tyttöystävän valtava kiima ja rajuus. Sitä oli pakko saada lisää...
Mun kaverin mutsin kanssa vuosi sitten, olin 14 v.
Eihän se yhdyntä ole kuin miehelle ihanaa.
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Eihän se yhdyntä ole kuin miehelle ihanaa.
Sulla on ilmeisesti joku vaiva tai puute pillussasi?
Vaimoni ei ole vielä koskaan suostunut seksiin ilman yhdyntää. Olisin voinut nuolla vain orgasmeja, muttei kelpaa ilman yhdyntää. Joten hän häluaa yhdyntöjä vähintään yhtä paljon kuin minä.
Eka yhdyntä oli 18 vuotiaana.
Pääsin ylioppilaaksi ,opettaja oli kiimassa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hinkutin jo 10v munaa tytön 8v pillua vasten mutta 14v pääsin ekan kerran panee saman ikäistä tyttöä. 😎
Vähän sama juttu. Naapurin saman ikäisen tytön kanssa vanhempieni uudessa sängyssä "testaamassa" ja menin siinä sitten hänen päälleen. Tuntui tosi hyvältä, vaikkei vielä kunnolla seissytkään yhdeksänvuotiaana. Tyttö nautti kyllä aika tavalla. Hän taisi saada orgasminkin siinä näin jälkeenpäin ajatellen. Toistettiin tuota usein ja tuntuu, että oltiin jo vähän selvillä mitä tehtiin. Tuntui mahtavalta ja opeteltiin suutelemaan samalla. Tavallaan vielä viatonta mutta nautinnollista.
Samanlainen juttu. Mulla oli "tyttöystävä" Katariina tai kyllä mä häntä sellaiseksi tituleerasin, heti puberteetin alettua ja ensimmäisten kunnon erektioiden tultua. Monta kertaa sain aika kuivia orgasmeja ennen kunnolla sperman tuloa ja sen jälkeen "vähän" märempiä tuolleen tytön kanssa "pannessa". Hän nautti kaikesta reagoinnista päätellen ja minä tietysti nautin hurjasti. Ei me osattu ajatella, että tehtiin mitään väärää ja jäätiin koukkuun siihen settiin. Oltiin jotain 11 muistaakseni.
Nuorena aloittamisesta tuli mieleen meidän hurja viitosluokka maalla pienessä keskuskoulussa. Pusupareja oli viisi joista yhden huhuttiin harrastaneen seksiä. Sama pari jatkoi vielä kutosluokalla. Muut erosivat siinä viitosen mittaan. Siis puhutaan 11-12-vuotiaista. Olin niin älyttömän kade tälle parille. Itse pääsin seksittelemään vasta lukiossa.
Täysin mahdollista. Tiedän yhden pariskunnan joka on ollut yhdessä neljänneltä luokalta asti. Siis ihan kunnolla yhdessä niin, että harrastivat seksiä jo alakoulussa. Kaikki sen tiesivät mutta heidän annettiin olla. Sellaista 90-luvulla.
Kymmenvuotiaana kun kaaduin liiterissä sahapukin päälle.
Olisko ollut 19? Kestin melkein minuutin.
11v. Ja itse asiassa kahden eri naisen kanssa samalla kertaa eli kolmestaan.
Koulussa oli sellainen pukki liikuntasalissa. Siinä sai voimistella. Kokeilin sitä aika nuorena.
14-vuotiaana saman ikäisen naapurintytön kanssa. Asuimme maalla ja tunnettu lapsesta saakka, leikitty pienenä lääkärileikkejä yms. Keran sitten olimme uimassa kahdestaan eräällä lammella ja minulla alkoi jostain syystä seisomaan kun katselin häntä. Hän huomasi sen vaikka koetin peitellä ja yksi asia johti toiseen. Siitä alkoi ensimmäinen seurusteluni, olimme yhdessä yli 5 vuotta kunnes tiemme ajautuivat eroon opiskelujen yms. takia.