Lue keskustelun säännöt.
Miksi räpläät kännykkää ajaessasi autoa?
14.08.2025 |
Tänään taas ihmettelin täällä ok-alueella kun äiti vei lastaan hoitoon ja samalla pää ikään kuin pilkki koko ajan ratissa. No, kännykähän siellä oli sylissä. Mitä niin kertakaikkisen tärkeää siellä on, että vaarannetaan kaikkien muiden turvallisuus? On kyllä aivan täysin käsistä lähtenyt tämä kännykkä- ja someriippuvuus joillakin!
Kommentit (42)
Olen ihmetellyt samaa. Olettanut, että pelkäävät ajaa autoa yksin. Risteyksessä eivät tiedä kaistaa, eivät tunne liikennesääntöjä, ja haluavat pistää väärän valinnan kännykän syyksi. Haluavat uhmata sääntöjä osoittaakseen valtansa. Huono ajankäyttö. Asioita ei osata priorisoida. Yhtäkää älyllistä syytä ein ole vielä keksinyt.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuule, minua ei kiinnosta p4skan vertaa sinun työasiat ja kiire, jos se vaarantaa minun liikenneturvallisuuden, ja minun auton takapuskurin, -helman jne jos sinä täräytät perään kun onanoit ajaessasi sen kännykän kanssa. Eikä muuten kiinnosta poliisiakaan, se kännykän räpläys ajaessa on kielletty, ei väliä katsotko sieltä jotain ahterikuvia vai työasioita.