Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei ole tyytyväinen siihen, että olisi koko elämänsä vain minun kanssani.

Vierailija
14.08.2025 |

Nuorena hän ei ollut naisten suosiossa. Kun tapasin hänet, hän oli 30v ja sai vihdoin työelämässä vähän menestystä, ajattelin hänen olevan rehellinen ja kunnollinen mies, joten menin hänen kanssaan naimisiin, saimme lapsen ja jäin kotiin huolehtimaan hänestä ja lapsesta.

Kun hän oli yli nelikymppinen ja varallisuus kasvoi edelleen paljon, hän alkoi halveksia minua. Hän ei ole tyytyväinen siihen, että jatkaisimme näin yhdessä koko loppuelämää.

Hän viihtyy kovasti töissä parikymppisten naispuolisten työkavereiden seurassa, nauraa ja juttelee heidän kanssaan. Kotona hän on masentunut ja hiljainen, eikä puhu juuri mitään.

Puhumme lähinnä vain ensi kuun ruokabudjetista ja pojan koulutilanteesta. Muuten meillä ei ole juuri mitään keskusteltavaa. Mitä minun pitäisi tehdä?

Kommentit (64)

61/64 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä jäi nuoruus elämättä. Totta kai hän janoaa muuta kuin kotiarkea. Hän voisi kokea vielä niin paljon. 

Mikset sinä ap ole töissä? Mistä te edes juttelisitte, eihän sinun elämässäsi tapahdu mitään? 

Mies löytää mielenkiintoisemman naisen ennen pitkää. 

Onko teillä avioehto?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
62/64 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Mieheltä jäi nuoruus elämättä. Totta kai hän janoaa muuta kuin kotiarkea. Hän voisi kokea vielä niin paljon. 

Mikset sinä ap ole töissä? Mistä te edes juttelisitte, eihän sinun elämässäsi tapahdu mitään? 

Mies löytää mielenkiintoisemman naisen ennen pitkää. 

Onko teillä avioehto?

Ja nainen mielenkiintoisemman miehen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kävi?

Vierailija
64/64 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vielä korkealta putoaa. On ylpistynyt ja luulee itsestään liikoja. Talous romahtaa, potenssi laskee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän