Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei ole tyytyväinen siihen, että olisi koko elämänsä vain minun kanssani.

Vierailija
14.08.2025 |

Nuorena hän ei ollut naisten suosiossa. Kun tapasin hänet, hän oli 30v ja sai vihdoin työelämässä vähän menestystä, ajattelin hänen olevan rehellinen ja kunnollinen mies, joten menin hänen kanssaan naimisiin, saimme lapsen ja jäin kotiin huolehtimaan hänestä ja lapsesta.

Kun hän oli yli nelikymppinen ja varallisuus kasvoi edelleen paljon, hän alkoi halveksia minua. Hän ei ole tyytyväinen siihen, että jatkaisimme näin yhdessä koko loppuelämää.

Hän viihtyy kovasti töissä parikymppisten naispuolisten työkavereiden seurassa, nauraa ja juttelee heidän kanssaan. Kotona hän on masentunut ja hiljainen, eikä puhu juuri mitään.

Puhumme lähinnä vain ensi kuun ruokabudjetista ja pojan koulutilanteesta. Muuten meillä ei ole juuri mitään keskusteltavaa. Mitä minun pitäisi tehdä?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on alunperinkin tyytynyt sinuun. Nyt hän miettii pitäisikö hänen tehdä irtiotto ja alkaa elämään omannäköistä elämää.

Vierailija
22/64 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet muuttunut. Siitä se johtuu. Et huomioi häntä ja tuskin seksiäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellako mies? Taidat puhua naisssta

Vierailija
24/64 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi

Vierailija
25/64 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet yleensä vaihtavat viidenkympin korvilla rupsahtaneen puolisonsa nuoreen uuteen puolisoon. Se on miehillä geeneissä, heillähän ei hormonitoiminta lakkaa kuten naisilla. Nuori nainen pitää miehen elinvoimaisena, ryppyinen nalkuttava kalkkuna sen sijaan on miehelle tappava tekijä.

Pikemminkin tuommoiset munallaan ajattelevat miehet ovat oikeassa elämässä vähemmistö. Minulla on laaja tuttavapiiri. Siinä ei taida olla yhtään paria, jossa näin olisi käynyt. Miehet normaalisti ymmärtävät itsekin vanhenevansa ja kuolevansa keskimäärin monta vuotta aiemmin kuin naiset. Kun naiset jo lähtökohtaisestikin ovat avioliitossa keskimäärin pari vuotta nuorempia. Lisäksi puolisoita liittää toisiinsa usein yhteiset lapset, ystävät, omaisuus, yhteinen historia ja mielenkiinnon kohteet. Ihminen ei ole mikään seksuaalisuutensa orja ja elukka. Normaali ihminen kykenee ajattelemaan ja hällä on moraali. Kertomasi toiminta liittyy usein narsistisiin miehiin. On tarve näyttää muille puolisollakin. Siksi ei kylene hyväksymään esimerkiksi puolison vanhenemista vaikka itsekin vanhenee. Narsistit eivät kestä mitään heikkoutta toisessa.

Vierailija
26/64 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsi on?

Sinä alat elämään omaa elämääsi. Etsit ystäviä, jonkun harrastuksen. Ennen kaikkea lähdet sieltä kotoa passaamasta miestä.

Jos lapsi on päiväkoti-ikäinen, voit myös alkaa katselemaan töitä. Suomessa on tapana molempien käydä töissä, se tuo itsenäisyyttä ja saat työkavereita. Tämä on tosin vaikeaa nyt, työtilanne on huono, mutta siitä huolimatta, et voi mitään menettääkään töitä etsimällä.

Teet miehelle selväksi, että hänen ei ole pakko olla kanssasi loppuelämäänsä, koska sinäkään et ole tähän nykyiseen elämään tyytyväinen loppuelämääsi.

Vierailija
27/64 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on alunperinkin tyytynyt sinuun. Nyt hän miettii pitäisikö hänen tehdä irtiotto ja alkaa elämään omannäköistä elämää.

Jopa supermarketissa asioidessaan hän vilkaisi nuoria naisia. Olen huomannut tämän monta kertaa.

Vierailija
28/64 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se on. Mies on "monogaminen" vain kun ei saa yhtään pillua. Sitten kun on saanut yhden pillun niin tästä kuoriutuu lehti lehdykältä aito polygaminen, siittävä alfa.

Sinuna tutustuisin jumalaan - katoliseen tai ortodoksiseen - ja jättäisin pipulin perässä juoksevan apinan oman onnensa nojaan.

Tai sitten kannattaisi ottaa tervejärkinen perhekeskeinen mies. Ei tuollaisia inceleitä jaksa kukaan.

Tervejärkinen mies luovuttaa spermaa eikä rakentele mitään perheitä nykypäivänä.

No sehän on loogista, kun toivoo saavansa lapsia itse.

Vierailija
29/64 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet muuttunut. Siitä se johtuu. Et huomioi häntä ja tuskin seksiäkään.

Hän oppi ajamaan itse eikä halunnut minun ilmestyvän hänen yrityksensä parkkipaikalle.

Vierailija
30/64 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen markkina-arvo, jos on hyvä asema, hyvät tulot, hyvä koulutus on tapissaan 40+ ikäisenä. Silloin on kaikenlaista tarjolla, nuorta ja vanhaa.

Vierailija
31/64 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes jokainen meistä nauttii kepeästä seurasta töissä ja ainakin itse nauran siellä niin naisten kuin miesten kanssa, ikään katsomatta.

Miehet tietysti etenkin nauttivat nuorten, kauniiden naisten seurasta, mutta siitä on pitkä matka normaalilla miehelle siihen, että alkaisi yhtään mihinkään ihmisten kanssa, jotka ikänsä puolesta voisivat olla omia lapsia.

Normimiesten puheissa nämä nuoria jahtaavat ovat säälittäviä ja kovin epäilyttäviä. 

Vierailija
32/64 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen markkina-arvo, jos on hyvä asema, hyvät tulot, hyvä koulutus on tapissaan 40+ ikäisenä. Silloin on kaikenlaista tarjolla, nuorta ja vanhaa.

Väärin. Ei ole tarjolla kaikenlaista, vaan ainoastaan tietynlaista. Nuorta ja vanhaa tietynlaista, joka miehessä näkee tulot, varallisuuden ja koulutuksen. Ne todelliset alfat ovat sitten niitä, jotka eivät näihin tietynlaisiin tyydy, vaan saavat itselleen juuri sitä oikeanlaista, jotka arvostavat miestä muiden ominaisuuksien vuoksi. 

Vierailija
33/64 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taas...

Vierailija
34/64 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko syytä vilkaista peiliin. Sanot, että mies on kotona masentunut, puhutte vain ruokabudjetista ja lapsen koulusta. Opettele keskustelemaan mielenkiitoisista asioista, opettele huumorintajua, vai miehenkö yksin pitäisi pitää huolta tällaisista asioista, huoh. Ja tiedoksi, olen nainen 67v. 

Vierailija
35/64 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Ei ole tarjolla kaikenlaista, vaan ainoastaan tietynlaista. Nuorta ja vanhaa tietynlaista, joka miehessä näkee tulot, varallisuuden ja koulutuksen. Ne todelliset alfat ovat sitten niitä, jotka eivät näihin tietynlaisiin tyydy, vaan saavat itselleen juuri sitä oikeanlaista, jotka arvostavat miestä muiden ominaisuuksien vuoksi. 

Aivan. Tosin ovat saaneet jo alunperin oikeanlaista, joten eivät ole toisella kierroksella vonkaamassa naisia tyrkyttäen asemaansa ja tulojaan, vaan hyvissä parisuhteissa edelleen. Ovat pariutuneet näetsen jo nuorempana, kun heidät on poimittu pinkan päältä ensimmäisinä.

Vierailija
36/64 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät nämä "olen 40 ja markkina-arvoni on kova kun mulla on duunia ja koulut käytynä miehet millään toisella kierroksella ole. He vasta pääsevät sille ensimmäiselle.

Vierailija
37/64 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. Hän ei pysty nalkittamaan näistä yhtäkään. 

Vierailija
38/64 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko syytä vilkaista peiliin. Sanot, että mies on kotona masentunut, puhutte vain ruokabudjetista ja lapsen koulusta. Opettele keskustelemaan mielenkiitoisista asioista, opettele huumorintajua, vai miehenkö yksin pitäisi pitää huolta tällaisista asioista, huoh. Ja tiedoksi, olen nainen 67v. 

Jaa, miksi naisen pitää olla miehelle joku viihdetoimisto? Naurattakoot mies naista jos haluaa kuulla kotonaan kikattelua ja kevyttä tunnelmaa.

Vierailija
39/64 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miehen muut ominaisuudet" - lisätietoja näistä? xD

Vierailija
40/64 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on samaa mieltä. Hän luulee, että hänen olosuhteidensa vuoksi hänellä on paljon vaihtoehtoja. Mutta todellisuudessa muut nuoret tytöt eivät ole kiinnostuneita hänestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän