Nyt jyrähtää Päivi Räsänen: Islam on harhaoppi!
Kommentit (299)
Ei teitä ihan hirveästi näytä jumalan sana kiinnostavan, edustatte vihaa, valheita ja syrjimistä, kuulostaa enemmänkin paholaisen jutuilta tämä nykyinen kristillisyys..
Aika poliittista ja viha pohjaista tämä suomalainen "kristillisyys" ma huomaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei teitä ihan hirveästi näytä jumalan sana kiinnostavan, edustatte vihaa, valheita ja syrjimistä, kuulostaa enemmänkin paholaisen jutuilta tämä nykyinen kristillisyys..
Kristillisyys ei tarkoita kaiken hyväksymistä. Islamia saa sanoa eksytykseksi, toki kannattaa käyttää mahd asiallista ilmaisua.
Oh, no. Saako räsäskä nyt jonkun rathwan päälleen? Saudi-Arabiahan ilmeisesti rahoittaa Euroopan mussejen rukoushuoneita.
Räsänen itse on harhaoppinen. Ei raamatussa ole mitään sielullisia munasoluja eikä mitään hedelmöityshetkikuvastoa. Nuo ovat lahkolaisten hatusta vetämiä höpöjuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Räsänen itse on harhaoppinen. Ei raamatussa ole mitään sielullisia munasoluja eikä mitään hedelmöityshetkikuvastoa. Nuo ovat lahkolaisten hatusta vetämiä höpöjuttuja.
Jumala on Raamatussa erittäin selkeä siinä että ihmiselämä alkaa hedelmöityksestä! Ei kukaan ole väittänyt että pelkässä munasolussa olisi sielu.
Trump valtaamassa Nato maata ja porukat jappasee islamista =D
Kiinnostaa kuin kasa 💩. Turha ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala on Raamatussa erittäin selkeä siinä että ihmiselämä alkaa hedelmöityksestä! Ei kukaan ole väittänyt että pelkässä munasolussa olisi sielu.
Jaha, ensimmäinen uudestisyntynyt tai muuten vaan räsäsläinen. Raamatussa ei tiedetä yhtään mitään mistään hedelmöityshetkistä, eikä sen ajan ihmisillä edes olisi ollut rahkeita tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump valtaamassa Nato maata ja porukat jappasee islamista =D
Islam on maailman suurin ongelma, ylivoimaisesti. Saastaa.
Jaa luulin että Trump on `?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaha, ensimmäinen uudestisyntynyt tai muuten vaan räsäsläinen. Raamatussa ei tiedetä yhtään mitään mistään hedelmöityshetkistä, eikä sen ajan ihmisillä edes olisi ollut rahkeita tietää.
Sinulle joka kirjoitit että Raamatussa ei tiedetty mitään hedelmöittymishetkistä. Tässä silulle yksi esimerkki, ole Hyvä!
Psalmi 139 : 13-17 :
" Sinä olet luonut minua sisistäni myöten, äitini kohdussa olet minut punonut. Minä olen ihme, suuri ihme, ja kiitän sinua siitä.
Ihmeellisiä ovat sinun tekosi, minä olen saanut hahmoni näkymättömissä, muotoni kuin syvällä maan alla, mutta sinulta ei pienikään luuni ole salassa. Sinun silmäsi näkivät minut jo idullani, sinun kirjaasi on kaikki kirjoitettu, ennen kun olin elänyt päivääkään olivat kaikki päiväni jo luodut".
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien uskovaishörhöjen mielestä juuri se oma uskonto on se ainoa oikea. Kun siihen on kasvanut. Ja kaikki muut on harhaoppisia.
Suurin osa maailman hörhöistä on sitä mieltä että Päivi Räsäsen uskonto on harhaoppi.
Kukas näistä onkaan sitten juuri se jolla sattui olemaan lottovoitto ja sattui se oikea Juamalan hyväksymä uskonto mihin aivopestiin?
South Parkin mukaan Mormonit.
Näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Päivi on aivan oikeassa.
No, joo. Oikeassa samalla tavalla kuin jos sanoisi ettei vaaleanpunaisia yksisarvisia ole olemassa. Päivi on oikeassa muttei tajua olevansa yhtä harhaoppinen kuin kaikki muutkin taruolentoihin uskovat
Vierailija kirjoitti:
Ja taas viedään Räsästä käräjille kiihottamisesta kansanryhmää kohtaan.
Näin todennäköisesti käy. Sillä ei tunnu olevan merkitystä jos muslimi sanoo samaa kristinuskosta.
Ei se ole heresia vaan pakanuutta. Muslimien sijaan pitäisi puhua pakanoista.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki uskonnot on harhaoppeja 😊
Eivät kaikki. On yksi oikea uskonto.
Kristinusko ja islam on saman uskonnon eri lahkoja, kun kutsuu toista harha-opiksi kutsuu myös toista samaksi.
Tämä ei ole niin vaikeaa, molemmat on vieraiden kulttuurien uskontoja jotka eivät kuulu suomeen, eläkää rehdisti, älkää olko mulkvisteja ja te pysytte jumalan hyvällä puolella, jeesus kuoli että tämmöinen pelleily ei jatkuisi enää.
Räsäsen ja muiden sekopäisten kultistien jutut on saatanan eikä jumalan asialla.