Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimon esivaihdevuodet kenties, kokoajan pahalla tuulella?

Vierailija
13.08.2025 |

22 vuotta yhteiseloa ja vaimolla ikää nyt 45v. Viimeinen vuosi pari on ollut karmeaa. Ennen mukava ihminen on nyt jatkuvasti pahalla tuulella niin lapsille kuin minulle. Jatkuvaa syyttelyä ja kiukuttelua. Olen tulkinnut että tämä olisi vaihdevuosien oireilua. Mitä tässä pystyy tekemään ja kuinka helkatin kauan tätä kestää?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vaimosi alkaa nyt jo kyllästyä sinuun?  22 vuotta on kuitenkin melko pitkä aika tuijotella yhden ja saman ukon naamaa. Mitä jos yrittäisit päivittää itseäsi enemmän tähän päivään ja olisit eri mies seuraavaksi, kun palaat kotiin. 

Vierailija
42/45 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. T. N46v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. T. N46v

Niin ja huonoja uutisia. Kauan. 

Gynekologi ja jopa hyvin valistunut terveyskeskuslääkäri voi määrätä hormonikorvausta, laastaria, pilleriä. Sitten kun alkaa taas saada nukuttua ei vituta enää niin paljon. 

Se on taas sellainen muutos naisen elämässä, tulee hormonipuutos

Vierailija
44/45 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko loppuajanne ja jossain välissä tulee vielä mun se löytää UUDEN minänsä ja lähtee etsimään "kadotettua nuoruuttaan" pojankoltiaisista. Nyt on parempi kun sinä itsekin katselisin nuorempaa...tai tee niinkuin minä eli unohdat koko akkaväen ja vahvistat suhteita kaveriporukkaasi niin saattaa jopa käydä niin että akkasikin tukeneet, mutta mahikset on kyllä aika pienet..

T. Saman kokenut ja nyt nuorempi petikaverina

Akat siis uohdettu. Miesuolinen varmaa tuo uusi petikaveri. Ok.

Vierailija
45/45 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän on puhuttava asioista. Syy pahantuulisuudelle voi olla vaikka missä. Ei tänne kirjoittelu auta. 

Kas, kun spermaviemäri itkee täällä miehistä, vastaus on yleensä vähän toista luokkaa.

Palstapellekin tullut ketjuun  viemareineen