Salasuhde katkesi enkä halua enää elää
Saan nyt varmasti haukkuja mutta minulla oli toinen suhde ollessani avioliitossa. Meidän yhteiselo oli kiihkeää ja seksuaalista. Nyt se kaikki on loppu ja sydämeni on särkynyt. En varmaan ikinä toivu tästä. Aviomieheni on kyllä tärkeä minulle mutta ei pysty antamaan sitä mitä salarakkaaltani sain.
Koko tämä kokemus oli upea mutta samalla ahdistava ja traumaattinenkin. Olen edelleen yhdessä aviomieheni kanssa. Hän tiesi pettämisestäni ja antoi anteeksi. Nyt olo on todella tyhjä ja loppuun kulutettu. Kaipaus raastaa minua. Haluaisin kuolla. Outo yhdistelmä on se että mieheni lohduttaisi minua erosta. Olen varmaan sekaisin päästäni.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro miten se salasuhde päättyi? Kumman aloitteesta? Jättikö se mies sut? Miten?
Miten miehesi sai tietää tästä? Kauan salasuhde jatkui?
Salasuhde päättyi minun aloitteestani. Tämä salarakkaani on myös avioliitossa. Hän taisi särkyä enemmän ja uskon että hän kaipaa minua. Mutta yhteen me ei voida enää palata 😕 aviomieheni sai kiinni meidät rysän päältä. Suhde jatkui sen pitkän kesän jonka jälkeen oli on-offia.. epävakainen ja epävarma suhde. Ap
Olipa ylläri, että jänniksestä oli kysymys 🤣 sekaisin olette molemmat.
Ottakaa suomenruotsalainen,
mies on samaan aikaan tulta, tappuraa +
hienostunutta ritaria - kera vanhan
rahasuvun/
sukupolvien sivistyksen.
Where class & grace meets passion..
Harmi ettei heitä ole täällä mun huudeilla.
Jos tämä kenen kanssa petit olisi sut huolinut pysyvään suhteeseen, olisi tämä miehesi joka antoi pettämisen anteeksi, saanut lähteä?
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä kenen kanssa petit olisi sut huolinut pysyvään suhteeseen, olisi tämä miehesi joka antoi pettämisen anteeksi, saanut lähteä?
Totta kai. Sitten mies olisi vähän ajan kuluttua siirtynyt seuraavaan.
En ole koskaan ymmärtänyt, miten joillekin se housujen jalassa pitäminen on niin ylivoimaisen vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä sitten sait "salarakkaaltasi", mitä et liitossa saa?
Seksi oli täydellisesti tyydyttävää, meidän välinen intohimo, romantiikka, kaikki vain 'klikkasi'. Ap
Miksei se sitten kelvannut aviomieheksi? Pystyisit elämään vielä pari vuotta eikä tarvitsisi kuolla.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt, miten joillekin se housujen jalassa pitäminen on niin ylivoimaisen vaikeaa.
Olin heikossa tilassa. Yhteys mieheeni oli katki. Me rakennamme nyt parempaa suhdetta kokoajan vaikeuksista huolimatta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro miten se salasuhde päättyi? Kumman aloitteesta? Jättikö se mies sut? Miten?
Miten miehesi sai tietää tästä? Kauan salasuhde jatkui?
Salasuhde päättyi minun aloitteestani. Tämä salarakkaani on myös avioliitossa. Hän taisi särkyä enemmän ja uskon että hän kaipaa minua. Mutta yhteen me ei voida enää palata 😕 aviomieheni sai kiinni meidät rysän päältä. Suhde jatkui sen pitkän kesän jonka jälkeen oli on-offia.. epävakainen ja epävarma suhde. Ap
Mutta eikö sun miehesi pitänyt hyväksyä tää juttu? Mitä sinä oikein sävellät? 🙄
Mä uskon ja luulen, että tämä
on miehen
tekemä trullaus.
Mä poistun nyt manalan
apajalta.
Tackar och ötyset.
Joo, menee Porvoon puolelle tämä aloitus.
0/5
Älä kuuntele näitä ymmärtämättömiä. Pettäminen on elämän suola, eikä siinä ole mitään väärää.
Jännänainen ansaitsee jännämiehen ;) siitä vaan yhteen..
Jättäkää hyvät miehet ja hyvät naiset toisilleen.
Sama hlö teki otsikon ja kirjoitti kommentit.
Plus manipuloi peukut/nuolet.
My two cents, kiddos. 😉
Miehesi ei menetä mitään, jos et enää jaksa elää.
Vierailija kirjoitti:
Kuole pois vaan. Olet kuvottava spermaviemäri.
T. Palstainkkeli naisvihaaja. Jos mies olisi pettänyt vaimoaan niin kehuisit häntä alfaksi 😁
#kahdetrattaat#
#eriasia
Vierailija kirjoitti:
Jep. Miehet on tosiaan pettäneet vaimojaan mennen tullen historian saatossa
Palstamiehen provo ja te uskotte 🤣