Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pystytte nukkumaan (uuden) kumppanin vieressä? :D

Vierailija
13.08.2025 |

Otsikossa kysymys. On tässä taas ikisinkulla ihmeteltävää. Miten kukaan pystyy nukkumaan uuden kumppanin vieressä? Mulla ei ainakaan uni tule millään ku liikaa ajatuksia jos siinä vieressä on joku toinen ja kun ei siinä osaa rentoutua tarpeeksi. Pitänee harjoitella tätäkin ku on viimeiset sata vuotta nukkunut satunnaisia öitä lukuunottamatta yksin. N

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Koko ajan pitää naida kuin kani.

Vierailija
2/22 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä aluksi saanutkaan nukuttua toisen vieressä. Mutta kun siihen tottui, sitten olikin vaikeampaa nukkua yksin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko siihen voi luottaa että on rennompi tai sitten jos on epäilyttävä pelimiesseksityyppi, ei nuku kovin hyvin. Ihastuneena se voi olla tietysti vaikeaa.

Vierailija
4/22 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ensin onkin vaikeaa, varsinkin jos ei ole tottunut, että vieressä joku kuorsaa..

Vierailija
5/22 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruiskaisen pari kertaa lastit torveen niin kroppa huolehtii kyllä siitä, että uni tulee.

Vierailija
6/22 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä kunnon tumut

Vierailija
7/22 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä törkeät jutut asialliseen aloitukseen.

Vierailija
8/22 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä tässä elämässä tottunut vieressä nukkujaan, vaikka olen nähnyt kuvia meistä lapsina, joissa viisi serkusta nukkuu kahdessa sängyssä. 

Kai aikuisena eläminen sinkkuna on tehnyt minusta parisuhdekelvottoman.

Ei välitä kukaan muukaan, miksi minun pitäisi välittää?

Vierailija
9/22 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystykään. Pikkuhiljaa siihen tottuu mutta nukuin pitkään (ja ehkä vieläkin?) huonommin kumppanin ollessa vieressä. 

Vierailija
10/22 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä pystyy kun väsyttää, ei silloin hereilläkään pysy.

Vierailija
11/22 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa oli vähän tuollaista rauhatonta, kun mies kuorsaa ja en ollut tottunut. Aika nopeasti siihen tottui

Vierailija
12/22 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun mun uuden miehen kanssa paremmin kuin koskaan, syvää ja rauhallista unta, toki seksillä on siihen ehkä vahva vaikutus

Vierailija
13/22 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja puolisollani on aina ollut omat huoneet eri kerroksissa. Kummatkin nukkuvat hyvin ja seksielämä on erittäin vilkas. En ole ikinä tajunnut, miksi seksiä pitää harrastaa nukkumisen yhteydessä, se aika pitää varata lepoon. Pimeä, hiljainen, viileä ja rauhallinen huone ja iso sänky. Ah.

Naimisissa 11 vuotta. 

Vierailija
14/22 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ja puolisollani on aina ollut omat huoneet eri kerroksissa. Kummatkin nukkuvat hyvin ja seksielämä on erittäin vilkas. En ole ikinä tajunnut, miksi seksiä pitää harrastaa nukkumisen yhteydessä, se aika pitää varata lepoon. Pimeä, hiljainen, viileä ja rauhallinen huone ja iso sänky. Ah.

Naimisissa 11 vuotta. 

Saanen udella, että missä harrastatte seksiä sitten? Vuorotellen toistenne huoneissa vai jossain erillisessä seksisängyssä? :D

-ap

Vierailija
15/22 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessa Ruusunen on valmis sadan vuoden unen jälkeen.

Kuulin, että jotkut harrastavat seksiä unissaan.

Vierailija
16/22 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hajua, saman naisen kanssa olen viimeiset 25v nukkunut lusikassa melkein joka yö, enkä osaa nukkua yksin.

M42

Vierailija
17/22 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvin sitten nukuttaa kun on naitu tarpeeksi. Nussittuna nukut paremmin.

Vierailija
18/22 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on tutkitusti herkkäunisempia. Oma mies sanoi ettei saa nukutuksi yksin kun erosimme. Itse nukun parhaiten yksin. Ja toinen tutkimus totesi että oma koira vieressä nukkuu nainen paremmin kuin miehen kanssa. Miehet sitäpaitsi usein kuorsaa ja ovat muutenkin itsekkäämpiä esim. vieden peiton toiselta. 

Vierailija
19/22 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naimisissa 11 vuotta. 

Saanen udella, että missä harrastatte seksiä sitten? Vuorotellen toistenne huoneissa vai jossain erillisessä seksisängyssä? :D

-ap

Hih hih hih

Vierailija
20/22 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on tutkitusti herkkäunisempia. Oma mies sanoi ettei saa nukutuksi yksin kun erosimme. Itse nukun parhaiten yksin. Ja toinen tutkimus totesi että oma koira vieressä nukkuu nainen paremmin kuin miehen kanssa. Miehet sitäpaitsi usein kuorsaa ja ovat muutenkin itsekkäämpiä esim. vieden peiton toiselta. 

Eron jälkeen nainen on valmis nukkumaan unessa, eikä enää odota prinssin suudelmaa ja heräämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän