Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

23v, ei mitään romanttista kokemusta

Vierailija
13.08.2025 |

Ei halaamista, flirttailua, pusuja tai muuta. Kukaan ei ole lähestynyt minua romanttisin mielin.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mullakaan ollut. Kymmenen vuotta tuosta eteenpäin olikin 🙈 Ei sulla silti varmaankaan mene niin kauaa kuin mulla. Mut se vaan, että ei oo ollenkaan ihmeellistä tuossa iässä kokemattomuus. N33

Oletko sosiaalinen? Se on saattanut auttaa mukavasti. Minulla ei ole sitä etuoikeutta.

Oon introvertti, joka kyllä tykkää tutustua uusiin ihmisiin mutta hitaasti 😂 Muutama vuosi sitten joku vaan aivoissa klikkasi että prkele tää ujous estää mua ihan liikaa ja aloin tietoisesti tekemään lähempää tuttavuutta miehiin, omaan tahtiin tietysti :) N33

Kai sitä minun aivoissa sitten on jotain vikaa, jos se on muille niin helppoa. 

Vierailija
22/59 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mullakaan ollut. Kymmenen vuotta tuosta eteenpäin olikin 🙈 Ei sulla silti varmaankaan mene niin kauaa kuin mulla. Mut se vaan, että ei oo ollenkaan ihmeellistä tuossa iässä kokemattomuus. N33

Oletko sosiaalinen? Se on saattanut auttaa mukavasti. Minulla ei ole sitä etuoikeutta.

Oon introvertti, joka kyllä tykkää tutustua uusiin ihmisiin mutta hitaasti 😂 Muutama vuosi sitten joku vaan aivoissa klikkasi että prkele tää ujous estää mua ihan liikaa ja aloin tietoisesti tekemään lähempää tuttavuutta miehiin, omaan tahtiin tietysti :) N33

Nimenomaan ei ollut helppoa. Mut jossain kohtaa turhautuneisuus voitti et oli pakko tehdä asialle jotain. Tai sillä asenteella että kokeillaan, tuli siitä mitään tai ei. N33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan ei ollut helppoa. Mut jos

Niin, saapa nähdä.

Vierailija
24/59 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin naksahti joku aivoissa kohilleen :)

Vierailija
25/59 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Mitä te sitten teitte koulu- ja opiskeluaikoina? Ette käyneet diskossa, ette baareissa, ette tansseissa?

Minä aloin vehdata poikien kanssa jo teininä, enkä ollut edes kaunis.

Vierailija
26/59 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kannattaa odottaa.

Vierailija
27/59 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita jotain tosi seksikästä päälle. Ei mee kauaakaan , kun on jo jotain tosi romanttista meneillään. Miehet ovat aika yksinkertaisia.

Vierailija
28/59 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Mitä te sitten teitte koulu- ja opiskeluaikoina? Ette käyneet diskossa, ette baareissa, ette tansseissa?

Keskityin opiskeluun? Vietin ja edelleen vietän suurimman ajan kotona. En edes tykkää diskoista, baareista tai klubeista. Olen täysin päihteetön, joten baarit ja yöklubit olisivat muutenkin minulle turhia. Kova musiikki varmaan loisi hirveän päänsäryn minulle. Ja se ihmistungos, hyi.

Vierailija
29/59 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita jotain tosi seksikästä päälle. Ei mee kauaakaan , kun on jo jotain tosi romanttista meneillään. Miehet ovat aika yksinkertaisia.

Olen ruma ja kehoni on keskiverto. En tykkää näyttää paljasta pintaa. En myöskään halua kenenkään miehen huomiota.

Vierailija
30/59 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut mennä jos olis ollut sellaisia kavereita joita se olisi kiinnostanut 🙄. Ja kun vihdoin oltiin kaikki baari-iässä, niin nää kilttikset pääsi opiskelemaan ja ite jäin yksin jumiin kotikaupunkiini. 

Vierailija
31/59 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Ei halaamista, flirttailua, pusuja tai muuta. Kukaan ei ole lähestynyt minua romanttisin mielin.

Miehille on viimeiset 20 vuotta paukutettu päähän että naisia ei saa katsoa, naisille ei saa puhua, eikä todellakaan ehdotella mitään romanttista, koska se on s****aalista ahdistelua. Miehet ovat viimein uskoneet tämän. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
32/59 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

> Ei halaamista, flirttailua, pusuja tai muuta. Kukaan ei ole lähestynyt minua romanttisin mielin.

Miehille on viimeiset 20 vuotta paukutettu päähän että naisia ei saa katsoa, naisille ei saa puhua, eikä todellakaan ehdotella mitään romanttista, koska se on s****aalista ahdistelua. Miehet ovat viimein uskoneet tämän. Sitä saa mitä tilaa.

Normaalijärjellä varustettu mies kyllä tajuaa mikä on ok ja mikä ei. Ja jos ei, niin hän tajuaa kysyä.

Vierailija
33/59 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä vilkaisu tai normaali juttelu ei ole mitään ahdistelua, voi hyvä luoja. Mutta jos sitä jää tuijottamaan erityisesti joitain kehonosia tai aloittaa keskustelun tyyliin "Kiva perse! Pannaaks?", silloin on kyse ahdistelusta. Minua ei edes voisi kiinnostaa vähempää, jos miehet eivät ikinä lähestyisi minua romanttisesti. Se olisi minulle parhain mahdollinen tilanne. "Sitä saa mitä tilaa." Luojan kiitos!

Vierailija
34/59 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi kaksikymppisellä naisella olla noin vaikeaa saada huomiota? Oletko liittynyt kaikkiin sosiaalisen median sinkkuryhmiin ja aktiivinen tinderissä ja siitä huolimatta ei tärppää?

Oletko kokeillut ihan perinteistä baarissa käyntiä, otat muutaman rohkaisevan pohjille ja sitten katsot jonkun, kuka näyttää olevan itsekseen, suunilleen saman ikäinen ja miellyttävän näköinen, ja menet juttusille tai nappaat kiinni tanssilattialla?

Jos ei itse ole aktiivinen niin miten voisi odottaa että joku ihan kuin salama kirkkaalta taivaalta ottaisi yhteyttä, etenkään nyky aikana kun on ollut kaikenlaista metoo kohua ja muuta?

Vierailija
35/59 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Suomessa naisen pitää tehdä aloite, varsinkin jos kyse on nuorista miehistä. Eihän ne uskalla tehdä mitään :D Mene vaikka lautapelikerhoon, bongaa sieltä parhaimman näköisin kaveri ja kutsu se mehukesteille.

Vierailija
36/59 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi kaksikymppisellä naisella olla noin vaikeaa saada huomiota? Oletko liittynyt kaikkiin sosiaalisen median sinkkuryhmiin ja aktiivinen tinderissä ja siitä huolimatta ei tärppää?

Oletko kokeillut ihan perinteistä baarissa käyntiä, otat muutaman rohkaisevan pohjille ja sitten katsot jonkun, kuka näyttää olevan itsekseen, suunilleen saman ikäinen ja miellyttävän näköinen, ja menet juttusille tai nappaat kiinni tanssilattialla?

Jos ei itse ole aktiivinen niin miten voisi odottaa että joku ihan kuin salama kirkkaalta taivaalta ottaisi yhteyttä, etenkään nyky aikana kun on ollut kaikenlaista metoo kohua ja muuta?

Olen sosiaalisessa mediassa, mutta en julkaise sinne mitään. Sellaiset sinkkuryhmät tuskin edes toimivat. Deittisovelluksia en käytä. Baareissa en käy, koska en juo. Sosiaalisuus ei ole minulle edes helppoa.

Vierailija
37/59 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Suomessa naisen pitää tehdä aloite, varsinkin jos kyse on nuorista miehistä. Eihän ne uskalla tehdä mitään :D Mene vaikka lautapelikerhoon, bongaa sieltä parhaimman näköisin kaveri ja kutsu se mehukesteille.

En ole edelleenkään miehistä kiinnostunut. 

Vierailija
38/59 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh no mene sitten jonnekin lesbotapahtumaan, kyllä niitäkin joskus järjestetään. Miehiltä on kyllä vaan helpompi saada kuin naisilta

Vierailija
39/59 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh no mene sitten jonnekin lesbotapahtumaan, kyllä niitäkin joskus järjestetään. Miehiltä on kyllä vaan helpompi saada kuin naisilta

Niin, niitäkään ei enää nykyaikana löydy paljoa. Harmi. Kai sitä pitää yksin olla koko elämä. EI sitä tarvitse huohitella.

Vierailija
40/59 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on toivoa, olet vielä nuori. Itse olen 60v nainen, enkä ole kokenut edes suudelmaa.

Miksi et ole kokenut?