Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ticketin plain rain setistä! (henkseliasiaa...)

04.04.2007 |

Elikkä meillä on tytöllä kyseinen setti koossa 92cm eli housut ovat henkselimalliset. Olen yrittänyt nyt useaan otteeseen kiristää noita henkseleitä, koska ovat aivan liian pitkät tyttärelläni, mutta jostain syystä ne venähtävät aina takaisin pisimpään pituuteen. (tajuskohan kukaan mitään?) Olenko itse jotenkin uusavuton vai miksi en tajua, että saako noita henkseleitä pysymään muussa pituudessa kuin siinä suurimmassa? Onko siinä joku lukkosysteemi tjt, jota en vaan tajua? =P Alkaa jo ärsyttämään, kun olen yrittänyt taistella noiden housujen kanssa usempaan otteeseen =D

Neuvoja siis jos olisi, niin kertokaa ihmeessä =)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes keksin vetää sen henkselin lukko-osan sinne asti, missä henkselissä kuminauha loppuu ja alkaa se kangasosuus, ymmärrätkö? Vähän hankala selostaa, mutta kun vähän käytti voimaa ja sai pikkuväkisin vedettyä ne lukkokappaleet sinne asti niin kylläpä pysyy housut jalassa. toinen vaihtoehto on ommella ne lukot oikeaan kohtaan, mutta meillä housuista tuli ihan sopivat näinkin...

Vierailija
2/3 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritinkin jo aikaisemmin työntää sitä henkseliä siihen koloon, mutta jätin homman kesken, kun en millään meinannut sitä saada läpi. Pitänee nyt sitten pistää se siitä läpi vähän suurempaa voimaa käyttäen, josko sitten housuja olis mukavampi käyttää =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne henkselien " tehdasasetukset" on väärin eli henkselit on väärin päin kiinnittimissä. Ota henkselit kokonaan irti ja kokeile laittaa toisinpäin kiinnittimiin. Äh, vähän hankala selitää, mutta kokeilemalla saat ne oikein. Eli ovat sitten säädettävissä kuten asiaan kuuluukin.

Katso vaikka mallia jostain muista henkseleistä tai pyydä joku miespuolinen apuun;)

Lottis