Lutikat vallanneet Tampereen. Tainnut siivoaminen ja suihkussa käynti siellä unohtua ihmisillä.
Lutikat vallanneet Tampereen. Tamperelaiset ei siivoa koteja tästä päätellen eikä käy suihkussa. Nyt koko Tampereen kaupunki pitää mennä siisteys ja hygienia koulutukseen. Lutikat leviävät ja eivät poistu muuten kuin siivoamisella.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En asu tampereella, mutta käytän julkisia ja olen tiedostanut jo pitkään, että niitä käyttää myös ns- laitapuolen kulkijat ja heillä voi olla lutikoitakin mukanaan, toki niitä voi muillakin olla. Sen vuoksi minulla on erilliset vaatteet kotiin ja kodin ulkopuolelle. Kun tulen ulkoa, niin aina menee kodin ulkopuoliset vaatteet parvekeelle tuulettumaan ja ovat siellä niin kauan kuin suinkin voi. Talvella hyvä, jos on pakkasta. Jotkut naapurit ovat valitelleet että heillä on jotain kuoriaisia kotonaan (ovat harmittomia, tein joskus lajitunnistusta, ei sis lutikoita, onneksi). minulla ei. Imuroin myös säännöllisesti.
Laitapuolenkulkijoilla todennäköisimmin ei ole lutikoita, koska eivät ulkomailla käy. Matkailijathan niitä lutikoita tänne matkoiltaan "tuliaisina" roudaavat.
Nimenomaan. Meillå naapurin porukat(somalit) ravaavat Keniassa ja lutikkaongelma on riistäytynyt käsistä! 🤬
Meillä tääs naapurin persurevohka lamppaa ryyppyreissuillaan jatkuvasti Fugessa ja lutikkaongelma on suorastaan räjähtänyt käsiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En asu tampereella, mutta käytän julkisia ja olen tiedostanut jo pitkään, että niitä käyttää myös ns- laitapuolen kulkijat ja heillä voi olla lutikoitakin mukanaan, toki niitä voi muillakin olla. Sen vuoksi minulla on erilliset vaatteet kotiin ja kodin ulkopuolelle. Kun tulen ulkoa, niin aina menee kodin ulkopuoliset vaatteet parvekeelle tuulettumaan ja ovat siellä niin kauan kuin suinkin voi. Talvella hyvä, jos on pakkasta. Jotkut naapurit ovat valitelleet että heillä on jotain kuoriaisia kotonaan (ovat harmittomia, tein joskus lajitunnistusta, ei sis lutikoita, onneksi). minulla ei. Imuroin myös säännöllisesti.
Laitapuolenkulkijoilla todennäköisimmin ei ole lutikoita, koska eivät ulkomailla käy. Matkailijathan niitä lutikoita tänne matkoiltaan "tuliaisina" roudaavat.
tuossa artikkelissa
Ja missähän "tuossa artikkelissa"?
Ei me olla sun ajatustenlukijoita, joten jos sä johonkin artikkeliin viittaat, niin laita nyt hyvä ihminen linkki siihen juttuun, ettei meidän tarvi arvailla, että mitähän juttua se tällä kertaa on lueskellut.
Hallitus leikkasi lapsikorotukset pois työmarkkinatuesta ja ansiosidonnaisesta ja porrasti ansiosidonnaisen.
Kaikki ostetaan kirpputorilta.
Hallitus leikkasi ansiosidonnaisen ja sovitellut päivärahat niin ei ole enää rahaa pestä pyykkiä eikä käydä suihkussa. Me työttömät tullaan sun työpaikalle työkokeiluun. Istutaan koko päivä toimistotöissä.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus leikkasi ansiosidonnaisen ja sovitellut päivärahat niin ei ole enää rahaa pestä pyykkiä eikä käydä suihkussa. Me työttömät tullaan sun työpaikalle työkokeiluun. Istutaan koko päivä toimistotöissä.
Jos on lutikoita vaatteissa niin tarttuuko ne toimistotuoliin?
Vierailija kirjoitti:
Suihkussa käyminenkö se lutikat hävittää...
Näin on. Tarpeeksi tehokkaat aineet vain kehiin, niin syöpäläiset kyllä häviävät ympäristöstä...
Meidän Suomi on niin tuhottu. Politiikka viimeiset 10v, joka on mahdollistanut.
Miksei enään DDT jolla ennenvanhaan tuli noille varma äkkilähtö ja edullisesti ja nykyiset myrkyt lähinnä hajuvesiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitapuolenkulkijoilla todennäköisimmin ei ole lutikoita, koska eivät ulkomailla käy. Matkailijathan niitä lutikoita tänne matkoiltaan "tuliaisina" rou
en tiedä miksi vastaan noin ällöttävän paskamaiseen viestiin, mutta tässä ketjussa on kyllä ollut linkki tarjolla. ehkä se on poistettu. sitä klikkaamalla itsekin luin artikkelin. googlatkaa itse. En halua tehdä ilmaista työtä palstaällötyksille
Tampere-hullu sai taas idean viimeisimmistä uutisista.
Jos on taloyhtiön pesukone niin siellä voi pestä lutikka vaatteet ja norovirus pyykit.
Vierailija kirjoitti:
Jos on taloyhtiön pesukone niin siellä voi pestä lutikka vaatteet ja norovirus pyykit.
Ei ole rahaa ostaa omaa pesukonetta.
Pesettekö te marketin itsepalvelu pesulassa norovirus pyykit jne?
Vierailija kirjoitti:
Pesettekö te marketin itsepalvelu pesulassa norovirus pyykit jne?
Jos ei ole rahaa omaan pesukoneeseen niin pakko, jos ei ole taloyhtiössä pesukonetta.
Vierailija kirjoitti:
Näin bussissa Tampereella hippi/punk-naisen, jolla oli syyhyn syömät käsivarret ja kämmenet.
Hyi😡
Onneksi ne lutikat ei väistä teidänkään äärivasemmistolaisten huusholleja. Aika erikoista jos sellaiset yksinkeraitset eläimetkin osaavat jo politikoida demari-aatteen puolesta.
Tai ehkä tarkemmin ajatellen ei olisikaan ihme.
Siivoaminen ja henkilökohtainen hygienia eivät estä lutikoita leviämästä huoneistosta toiseen millään tavalla.
Nimenomaan. Meillå naapurin porukat(somalit) ravaavat Keniassa ja lutikkaongelma on riistäytynyt käsistä! 🤬