Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muijan ottaminen sen arvoista, että elämä huononee?

Vierailija
13.08.2025 |

Välillä tekis mieli hommata muija, mutta sitten ei saa olla kotona yksin rauhassa eikä tehdä, mitä huvittaa milloin huvittaa. Myös riitoja tulee välillä.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se oikea löytyy niin hyvä on jakaa ilot ja surut.

Vierailija
42/67 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tietysti haluaa tissutella jatkuvasti ja sitten muija nalkuttaisi siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää nykypäivänä. Naisesta johtuvat ongelmat ja työt ei todellakaan ole enää niiden vähäisten positiivisten asioiden arvoista. Käytä naisia yhden yön seksiin ja nauti muuten elämästä. 

Vierailija
44/67 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kunnollinen mies, niin suomalaista naista ehkä kannattaa välttää. Aasialaiset naiset ovat mukavia, kauniita, seksikkäitä ja kauniita. Sellaisen kanssa tuli mentyä naimisiin.

Vierailija
45/67 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla asenteella ei kande. Vasta kun olet tarpeeksi kypsä henkisesti parisuhteeseen naisen kanssa. Lopeta ensinnäkin tuo muijittelu. Juntin kuuloista.

Vierailija
46/67 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ihmeessä jos jaluat että sinua käytetään hyväksi henkisesti ja taloudellisesti. Ota ihmeessä jos haluat että sinua haukutaan ja sinulle nalkutetaan päivittäin. Ota ihmeessä jos haluat palvelija tai orjan rooliin missä sinun mielipiteillä ei ole mitään arvoa. Ota ihmeessä jos haluat kuulla päivittäin kuinka sinua vihataan sukupuolen takia. Ota ihmeessä jos haluat elämääsi pelkästään negatiivista etkö mitään positiivistä. Naisista ei ole kuin ongelmia ja haittaa miehelle. Siksikään ei ole enää positiivista kun naiset on valjastanut sen kiristys/lahjonta aseeksi miestä vastaan 

Vierailija
47/67 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen nainen olisi hyvä joka asuu omassa mökissään ja minä omassani. Toki voisi talkoilla aina toisen talolla, mutta itse vaadin aika paljon tilaa. Luulisi että riidat vähenisivät ja saisi nainen sisustaa luukkunsa miten lystää, minulla pelkkä Airam roikkuu johdon päässä katosta. M58

Vierailija
48/67 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nopein keino karkoittaa nainen kertoa naiselle tunteista. Sen näkee oikein naisen silmistä kuinka se "kemia" katoaa heti jos nainen huomaa että miehelläkin on tunteita ettei se olekkaan pelkkä kivimuuri kenen niskaan oksennetaan kaikki naisen paha olo. Naiset ei kestä tunteellista miestä vaikka naiset valehtelee haluavansa semmoisen

Vierailija
49/67 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen demarifemakkoisen l ä s k i n harakan elättilemmikiksi ottaminen on ihan saatanan huono idea! Siitä ei ole mitään iloa, hyödystä nyt puhumattakaan... 

Vierailija
50/67 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet kunnollinen mies, niin suomalaista naista ehkä kannattaa välttää. Aasialaiset naiset ovat mukavia, kauniita, seksikkäitä ja kauniita. Sellaisen kanssa tuli mentyä naimisiin.

Poika tyttö ei kiinnosta  kyllä. 

Vierailija
51/67 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä itsenäisyytesi kun olet tänne asti selvinnyt. Nykyään on modernimpaa asua omassa asunnossa ja suhteilla sillä pohjalla että pitää oman kämpän vaikka muija tulisikin.

Sormus-asutaan-yhdessä-parisuhde vie mieheltä itsenäisyyden tuo vain velvoitteita joiden määrittely on naisen käsialaa. Se imee elämästä omat harrastukset ja kaveripiirin, tuotat hyötyä naiselle joka ehkä antaa silloin tällöin tunteilunsa tuloksena hitusen lempeä. Liian vaikea ja riskialtis tapa.

Vierailija
52/67 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos totta puhutaan, niin pilluhan siinä motivoi, mutta ei ole sen arvoista. Kannattaa sen sijaan panostaa treffailuun ja yhden illan - kvartaalin juttuihin.

Kyllä mulla on ollut enemmän mukavaa muisteltavaa pitemmistä suhteista, kuin random panoista. Seksikin on muuttunut vaan paremmaksi kun molemmat alkaa tajuamaan mikä toisen kanssa toimii parhaiten. Ja on myös kiva kun on juttukaveri kainalossa. Mutta eihän sitä tietenkään vääränlaisen, kenen tahansa kanssa pidä yhteen mennä, vaan sellaisen kenen kanssa on hyvä olla.

Vierailija
53/67 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa tuli oman elämänsä sinkkumiehillä kiire kaljakauppaan kun ketju hiljeni.

Vierailija
54/67 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pilaa naisten elämää, anna naisten olla rauhassa. 

Vierailija
55/67 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota hyvä muija. Muuten ole ilman.

Vierailija
56/67 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa tuli oman elämänsä sinkkumiehillä kiire kaljakauppaan kun ketju hiljeni.

Ennen ysiä vielä ehtivät kaljaa ostamaan.

Palstaulin rutiini: Ensin uhotaan kovasti ja haukutaan naiset maan rakoon, sitten pienissä laskuissa nyyhkitään muijien perään. Krapulassa taas vihataan aivan kaikkia. 

Vierailija
57/67 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nopein keino karkoittaa nainen kertoa naiselle tunteista. Sen näkee oikein naisen silmistä kuinka se "kemia" katoaa heti jos nainen huomaa että miehelläkin on tunteita ettei se olekkaan pelkkä kivimuuri kenen niskaan oksennetaan kaikki naisen paha olo. Naiset ei kestä tunteellista miestä vaikka naiset valehtelee haluavansa semmoisen

Mä oon varma, että miehet käyttää tätä tekosyynä omaan tunnevammaisuuteensa. Itselläni ei ollut mitään ongelmaa kun mies näytti tunteitaan, mutta hän veti aina jotain ihme johtopäätöksiä minun käyttäytymisestäni, joka hänen päässään oli selvä merkki siitä, etten hyväksy hänen tunteitaan. Esimerkkinä se, kun mies kerran itki todella vaikeana aikana. Minä lohdutin ja kuuntelin häntä. Sitten parin päivän päästä sanoin miehelle vähän äkäisesti, että ei paiskaisi ovea minun naamani eteen kun olemme lähdössä ulos. Hänen mukaansa minun äkäisyyteni oli merkki siitä, ettei hän saanut olla tunteellinen. Kyseessä ei tietenkään ollut se, että sain melkein oven naamaani. 

Vierailija
58/67 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään kevyitä suhteita ei kannata solmia, koska ne ei tarkoita mitään. Eli tulet petetyksi ja jätetyksi TYHJÄN takia. Silti se saattaa tuntua todella pahalta. Ja on tietynlainen nöyryytys. Et kelvannutkaan. Mutta se ei ollut tarkoituskaan.

Vähemmällä pääsee kun ei lähde mihinkään muutaman vuoden juttuihin.

Vaimot on erikseen.

Vierailija
59/67 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon varma, että miehet käyttää tätä tekosyynä omaan tunnevammaisuuteensa. Itselläni ei ollut mitään ongelmaa kun mies näytti tunteitaan, mutta hän veti aina jotain ihme johtopäätöksiä minun käyttäytymisestäni, joka hänen päässään oli selvä merkki siitä, etten hyväksy hänen tunteitaan. Esimerkkinä se, kun mies kerran itki todella vaikeana aikana. Minä lohdutin ja kuuntelin häntä. Sitten parin päivän pää

Tottakai ihan normaali elämä silti jatkuu ja tunteet kuuluvat siihen, eikä niitä tarvitse hävetä jälkeenpäin päivätolkulla.

Vierailija
60/67 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneepä tää monella naisella tunteisiin, kun pitää hyökätä vastaan.

Ei tietenkään pidä pyrkiä suhteeseen, jos ei tunnu siltä, että siitä olisi iloa.

Mä olen ollut monta vuotta itsekseni, koska en jaksa mitään treffailua enkä koe että tarvisin miestä mihinkään. Aina välillä joku koittaa lohduttaa (itseään), että sit kun kohtaan "sen oikean" ni kyllä sitten asia muuttuu. Ihan kuin se, että on onnellisempi yksin, olisi joku uhka kaikille, jotka on onnellisempia suhteessa :D