Seiska: Muotijätti Vogue noteerasi Sanna Marinin niukan festariasun
Mä en oikeasti enää kestä. Tässä sitä on itse painettu duunia kaikki nämä vuodet, yritetty näyttää kunnolliselta ja pitää itsemme kasassa, ja sitten tämä Marin paistattelee otsikoissa joka kerta kun vetää napa näkyvillä bilevaatteet päälle ja lähtee sekoilemaan jonkun random brittimiehen kanssa. Eikä tietenkään ilman, että media palvoo häntä kuin jotain pyhimystä koska hei, onhan se nyt niin "cool" ja "rohkea" kun esittelee vatsalihaksiaan ja heiluu festareilla kuin parikymppinen. Meidän pitää ilmeisesti nyt kaikkien pukeutua croptoppeihin ja Muumi-lippiksiin, jos halutaan että meitä arvostetaan?
Mä en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Onko nykyään entisen pääministerin tärkein meriitti se, kuinka hyvin napa vilkkuu ja ketjut kiiltää? Missä vaiheessa tästä tuli normaalia? Ja sitten vielä kuvitellaan, että tää jotenkin inspiroi... ketä? Onko tää se viesti mitä meidän nuorille halutaan antaa? Että kaikki on ok kunhan oot tarpeeksi söpö ja somessa näkyvä?
Miksi ihmeessä ketään ei enää hävetä mikään?
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Jätit sitten otsikosta tärkeimmän pois eli Nordic Vogue. Nainen ei päässyt siihen alkuperäiseen amerikkalaiseen lehteen! HOX!
Alkuperäinen lehti ei todellakaan tule Suomen Flow-festareille. Ei lehteen pääse jos lehti ei ole edes paikalla. Tuolla oli Scand Voguen valokuvaaja.
Riikka ja Mari lehmät kannattajineen täällä taas haukkumassa Suomen kaikkien aikojen pätevintä ja kauneinta ministeriä. Kateus.
Riikka ei kiinnosta ketään vaikka tanssi piripeukkupäissään hurjana vaaliteltoilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä teksti ap, mutta vatsalihaksia en kyllä nähnyt. Kasan luuta ja ruttuista nahkaa kyllä näin.
No teidän in sele iden mielestä jokainen vatsassaan vauvaa kantanut nainen on ruttumaha. Mihin ne nahat pitäisi tunkea jotka raskauden aikana ovat venyneet. Ihmisen suurin elin on nahka.
Itse "tungen" ne vaatteiden alle ihmisten ilmoille lähtiessäni.
Vierailija kirjoitti:
Riikka ja Mari lehmät kannattajineen täällä taas haukkumassa Suomen kaikkien aikojen pätevintä ja kauneinta ministeriä. Kateus.
Ja sinä haukut kateuksissasi Riikkaa ja Maria... vai miten tämä logiikkasi toimii?
Vierailija kirjoitti:
Kihniön Sanomat kehui ministeri Purran käytännöllistä tuulipukua ja lippalakkia tanssiessaan villisti Lohjan torilla.
Kiitos..Ai vee että nauroin yksin ääneen...🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana seksikäs sanna <3
Pojan vartalo on aina bueno
T. Hetero nainen
Olipa ulkonäkö mikä tahansa MARIN ON VALITTU MAAILMAN VAIKUTUSVALTAISTEN NAISTEN LISTALLE... Siellä on korkemapi arvoiset valitsijat kun tämän ketun rupu ämmylit...teitä ei maaaima kysy mitään. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
riikkulista on joku tehnyt huoli-ilmoituksen....
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b…
Päihteitten käytöstä....ALKAAKO VIININ LIPITYS SAUNAN LAUTETEITTEN ALLA TEHDÄ TEHTÄVÄNSÄ
Vierailija kirjoitti:
Riikka ei kiinnosta ketään vaikka tanssi piripeukkupäissään hurjana vaaliteltoilla
Huoli-ilmoitus riikasta ja Orpota.
Antaa Sannan poseerata jo postata, jos haluaa tehdä sellaista. Uskottavuus puhujana ja poliittisena toimijana menee kyllä tuolla menolla.
Paljon melua tyhjästä.
Menkääs ihmiset vaikka lenkille, kiva ilma.
Vierailija kirjoitti:
Se on muuten jännä venkula tuo naisviha; se on sitä vain silloin, jos kritisoi Marinia.
Miksi se ei ole sitä Purran kohdalla?
Hohhoijaa.
Marin ei tappanut köyhiä saksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätit sitten otsikosta tärkeimmän pois eli Nordic Vogue. Nainen ei päässyt siihen alkuperäiseen amerikkalaiseen lehteen! HOX!
Alkuperäinen lehti ei todellakaan tule Suomen Flow-festareille. Ei lehteen pääse jos lehti ei ole edes paikalla. Tuolla oli Scand Voguen valokuvaaja.
Kyllä minä sen tiedän, mutta American Voguesta ei ollutkaan kyse. Ihmettelen aina, kun kotimaan lehdissä huudellaan, että on päästy Voguen kanteen, mutta jos edes mainitaan, niin hyvin pienellä että se on Nordic Vogue. Ei alkuperäinen Vogue.
Vierailija kirjoitti:
Näille ei ikinä tapahdu näin iinkuin MArinill OJENNETTIIN SUOMEN VAKOKOISEN RITEIKUNNAN SUURRISTI.... SAMOIN RUOTSI OJENSI MARINILLE POHJANTÄHTI RISTI- RITARITARIKUNNAN ARVOSTETTU SUUR RIST. HIENOA SANNA. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Naisviha ja kateus on Suomessa uskomattomalla tasolla. Jos nainen menestyy ja on kaunis niin se on liikaa suomalaiselle PERUSjuntille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä teksti ap, mutta vatsalihaksia en kyllä nähnyt. Kasan luuta ja ruttuista nahkaa kyllä näin.
No teidän in sele iden mielestä jokainen vatsassaan vauvaa kantanut nainen on ruttumaha. Mihin ne nahat pitäisi tunkea jotka raskauden aikana ovat venyneet. Ihmisen suurin elin on nahka.
Muuten hyvä, mutta olen 4 lasta itse synnyttänyt äiti 😄 jolla muuten näkyy oikeasti ne vatsalihakset.
Mulla on 9 lasta, ja varmasti pienempi rasvaprossa ku sulla. 7 nimittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana seksikäs sanna <3
Pojan vartalo on aina bueno
T. Hetero nainen
Olipa ulkonäkö mikä tahansa MARIN ON VALITTU MAAILMAN VAIKUTUSVALTAISTEN NAISTEN LISTALLE... Siellä on korkemapi arvoiset valitsijat kun tämän ketun rupu ämmylit...teitä ei maaaima kysy mitään. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Se vaan on ylpeyden aihe Suomelle .. ottakaa naiset tämä tvoitteeksenne... 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näille ei ikinä tapahdu näin iinkuin MArinill OJENNETTIIN SUOMEN VAKOKOISEN RITEIKUNNAN SUURRISTI.... SAMOIN RUOTSI OJENSI MARINILLE POHJANTÄHTI RISTI- RITARITARIKUNNAN ARVOSTETTU SUUR RIST. HIENOA SANNA. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Kyllä olen ylpeä hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta olen 4 lasta itse synnyttänyt äiti 😄 jolla muuten näkyy oikeasti ne vatsalihakset.
Sinäkin pääset varmaan Maailman vaikutusvaltaisten naisten listalle niinkuin Sanna Marin. 🤣🌹