Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ääh, vauvasuunnitelmat kaatuu omaan turhamaisuuteeni!

Vierailija
04.04.2007 |

Tekis mieli laittaa pikkuinen alulle, mutta koko ajan on jotain juhlia ja kemuja joissa pitää näyttää hyvältä ja edustavalta... On niin ihanaa kun saa huomiota osakseen hyvästä ulkonäöstään, olen tullut siitä ihan riippuvaiseksi! Rakastan kauniita vaatteita, juhlimista ja itseni laittamista kauneimmilleni, enkä millään malttaisi luopua siitä ihan vielä... Ikää on siis 30, eli tiedän ettei kauhean kauaa voi odotella näiden vauvahaaveiden kanssa mutta minkäs teet! Onko muilla ollut vastaavia ongelmia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut miten tyylikkään asusteen lapsesta saa? Sittenhän sua vasta ihaillaankin!

Vierailija
2/9 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaana ollessa saa myös huomiota ja ihasteluja. Raskaana ollessa voi myös laittautua kauniisti ja pukea hyvin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ainakin se kokemus, ja vielä lapsen ollessa vauva oli aika helppo laittautua, vauva makasi sängyllä ja katseli, kun äiti meikkasi kampauspöydän ääressä :) Kun tuli tutkimusmatkaikään, piti ripsivärit ym. piilottaa eikä aina voinut edes sulkeutua niiden kanssa vessaan, joten silloin oli vähän aikaa vaikea aika näissä jutuissa. Jotka siis joka tapauksessa tuntuvat aika pikkuasioilta sitten, kun on se lapsi :)

Vierailija
4/9 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä tosiaan olisi parempi ettet tekisi sitä vauvaa.

Vierailija
5/9 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kivaa onkaan pukea sitä nätiksi ja kerätä ihmisiltä kehuja söpöliinistä...

Vierailija
6/9 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oikeasti haluaa lapsen niin ei silloin mieti mitään tuollaisia pinnallisia juttuja noin vakavasti.

kyllä raskaanakin voi näyttää hyvältä, ja raskausaika on lyhyt.

mutta kai tiedät ettet sitten vauvan synnyttyä enää pääsekkään niin helposti juhlimaan? ilman lasta ainankaan?

mielestäni et kuulosta kypsältä äidiksi, ja etsit tekosyytä ettei sinun tarvitsisi hankkia vauvaa.

Vierailija
7/9 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos ulkonäköhuolet on mielessä kun miettii lasten hankintaa, niin sitten ei vielä ole valmis.

Ja oli niin oikeassa. Takaisin en samaan vartaloon enää pääse, mutta onko elämän tarkoitus näyttää hyvältä vai jatkaa sukua?

Ja minä kolmen lapsen äiti saan kehuja nykyään enemmän kuin ennen. Tai ainakin sellaisia jotka merkitsee mulle enemmän. Eli kehutaan toki ulkonäköä (sekä omaa että lasten), mutta mikä tuntuu parhaimmalta on kun joku kehuu mun äitiyttä. Eli sanoo että onpa hyvin kasvatetut lapset tai lapsista hehkuu se että teillä on tassapainoinen koti :)

Sain elämääni muutakin sisältöä kuin peilin, vaikka kyllä mä vielläkin pidän itsestäni huolta (mahdun jopa vanhoihin vaatteisiin). Ja itse voin sanoa että kauneimmat ihmiset joita mä olen nähnyt on olleet äitejä. Tosi upeita äitejä jotka uskaltavat leikkiä hiekkalaatikolla lasten kanssa pihavaatteissa ja välittämättä lohkeeko kynnet :)

Vierailija
8/9 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hieman sama ongelma. Eli meille syntyi ihana poikavauva 7 kuukautta sitten. Reilu pari viikkoa sitten huomasin olevani jälleen raskaana, enkä voi olla ¿voimatta pahoin¿ siitä ajatuksesta, että taas tulen olemaan läski. No, ehkä hieman karrikoidusti sanottu mutta kuitenkin. Tiedän järjellä ajateltuna siinä ei ole mitään järkeä, sillä aina pääsen sanoihin mittoihin, mutta tällä inhon tunteelle en mahda mitään. Olemmekin miehen kanssa pohtineet että mitä meidän pitäisi tämän raskauden kanssa tehdä.

Vierailija
9/9 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tilaat amazonilta kirjan " The Yummy Mummy' s Survival Guide" niin saat vastauksia pohdintaasi, kuinka olla ns. makeannäköinen mutsi.

Urban dictionary: Yummy mummy

Glamorous girls who shop and lunch their way through pregnancy, proudly displaying their little bumps like the latest designer handbag. They generally see pregnancy as an opportunity to buy a whole new wardrobe with a team of personal shoppers on hand.

Yummy mummies disguise bleary eyes with Gucci sunglasses and recommend pregnancy to female friends as a fabulous way to detox.

Of course, they are sensible, and understand motherhood means making sacrifices, like reducing the 90mm heel on their Prada shoes to sensible 65mm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi