Tästä Trumpin museoiden tarkastelusta oikeasti kyse
Jos unohdetaan Trump-vastustajien keksimät tarinat, niin tässä vähän selitetty mistä oikeasti kyse
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/trump-hyokkaa-museoiden-kimppuun-ka…
Haluaa siis käydä läpi miten yksipuolisesti esitetään erityisesti afroamerikkalaisten historia. Ovatako näyttelyt siis pelkkää "valkoinen mies paha"-teemaa blm/woken jälkimainingeissa. Mitään viitettä siitä että olisi historiallisia faktoja poistamassa ei ole, kyse siis vain mihin sävyyn historia esitetään.
Tästä tuli mieleen eräs meme jonka eilen näin:
Valkoinen sanoi musslímille "sinä olet vastuussa 9/11 iskuista" Musslími vastasi että mitä ihmettä minua syytät, ei uskontoni tee minusta syyllistä.
Seuraavaksi musta sanoi valkoiselle "sinä olet vastuussa orjuudesta" Valkoin vastasi että vttuako minua syytät kun synnyin vasta 100 vuotta orjuuden jälkeen.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Kumpi hajoaa ensin, venäjä vai USA? Aika 50/50 on.
Venäläisillä on veressä se, ettei ajatella itse, vaan valtio on se tärkein mitä palvellaan.
Yhdysvalloissa taas vapaus ja itsemääräämisoikeus ovat vahvoilla, joten veikkaan, että USA hajoaa ensin.
Miten sä siis sitä Yhdysvaltojen orjuuden historiaa käsittelisit niin, että valkoiset esitettäis hyvässä valossa?
onneksi suomessa on porvoon museo minne ongelmajätteet sijoitetaan yliviikari on saanut työtoveriseen ex suurlähettilään ja nyt tulee migrinkin johtaja. kova on museossa taistelu kuka heistä on työ velvollinen ja kelle kuuluu pärstän stailaus työnantajan piikkiin. kova taisto on myös kuka saa työnantajan maksamista huu haa matkoista kertyneet lentopisteet käyttää.
Kumpi hajoaa ensin, venäjä vai USA? Aika 50/50 on.