Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Asemahallilta asemalaitureille johtavat vanhat tammiovet vaihdetaan lasisiin liukuoviin", mutta MILLOIN tällaiset ovet tulisi Pasilaan?

Vierailija
13.08.2025 |

Vi*uttaa suunnattomasti, kun raiteille mennessä on raskaat manuaaliset ovet portaiden ylä- ja alapäässä. Eikö kukaan todella ajatellut tällaista PIENTÄ yksityiskohtaa, joka hidastaa miljoonien ihmisten kulkemista? Jopa jossain v:n Kouvolassa on asemalla automaattiset ovet, mutta miljardin euron Triplassa ei.

https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000011420883.html

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasiovista tulee kulua kun joku taulapää potkii ne paskaksi huumepäissään harvase viikko.

Vierailija
2/6 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi .Hienot tammiovet on otettava säilöön.Kulttuuria. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskakohan Pasilan aseman nimi vaihdetaan Triplaksi. Kolmas kerta kun näen/kuulen jonkun käyttävän asemasta nimeä Tripla.

Vierailija
4/6 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskakohan Pasilan aseman nimi vaihdetaan Triplaksi. Kolmas kerta kun näen/kuulen jonkun käyttävän asemasta nimeä Tripla.

Ei milloinkaan, koska silloin ei päästä esittelemään kaksikielisyyden rikkautta! Tärkeää huudattaa pakkoruotsia kaiuttimien täydeltä.

Vierailija
5/6 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin siinä sitten asemarakennuksen ilme muuttuu. Ei tässä maassa kunnioiteta lainkaan kulttuuriperintöämme. Ei ainakaan Helsingissä. 

Vierailija
6/6 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja niin siinä sitten asemarakennuksen ilme muuttuu. Ei tässä maassa kunnioiteta lainkaan kulttuuriperintöämme. Ei ainakaan Helsingissä. 

Lukutaito?

"Uudistuksessa pyritään VR:n mukaan jäljittelemään aseman alkuperäistä arkkitehtuuria, jossa laiturialueen ja hallin välillä ei ollut ovia."