"Asemahallilta asemalaitureille johtavat vanhat tammiovet vaihdetaan lasisiin liukuoviin", mutta MILLOIN tällaiset ovet tulisi Pasilaan?
Vi*uttaa suunnattomasti, kun raiteille mennessä on raskaat manuaaliset ovet portaiden ylä- ja alapäässä. Eikö kukaan todella ajatellut tällaista PIENTÄ yksityiskohtaa, joka hidastaa miljoonien ihmisten kulkemista? Jopa jossain v:n Kouvolassa on asemalla automaattiset ovet, mutta miljardin euron Triplassa ei.
Kommentit (6)
Harmi .Hienot tammiovet on otettava säilöön.Kulttuuria.
Koskakohan Pasilan aseman nimi vaihdetaan Triplaksi. Kolmas kerta kun näen/kuulen jonkun käyttävän asemasta nimeä Tripla.
Vierailija kirjoitti:
Koskakohan Pasilan aseman nimi vaihdetaan Triplaksi. Kolmas kerta kun näen/kuulen jonkun käyttävän asemasta nimeä Tripla.
Ei milloinkaan, koska silloin ei päästä esittelemään kaksikielisyyden rikkautta! Tärkeää huudattaa pakkoruotsia kaiuttimien täydeltä.
Ja niin siinä sitten asemarakennuksen ilme muuttuu. Ei tässä maassa kunnioiteta lainkaan kulttuuriperintöämme. Ei ainakaan Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Ja niin siinä sitten asemarakennuksen ilme muuttuu. Ei tässä maassa kunnioiteta lainkaan kulttuuriperintöämme. Ei ainakaan Helsingissä.
Lukutaito?
"Uudistuksessa pyritään VR:n mukaan jäljittelemään aseman alkuperäistä arkkitehtuuria, jossa laiturialueen ja hallin välillä ei ollut ovia."
Lasiovista tulee kulua kun joku taulapää potkii ne paskaksi huumepäissään harvase viikko.