Mikä teitä motivoi elämässä
Kommentit (39)
Ei kai mikään, elämä on ollut viimeiset neljä vuotta lähes yhtä jatkuvaa murmelinpäivää, eikä parempaa taida olla luvassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai mikään, elämä on ollut viimeiset neljä vuotta lähes yhtä jatkuvaa murmelinpäivää, eikä parempaa taida olla luvassa.
Uuuu tulevaisuuteen näkijä. Kerrotko lottonumerot nyt kun kerran olet täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PlLLU
On sulla tylsä elämä.
Et vain osaa nauttia pinpistäsi.
Milloin mikäkin. Oikeudenmukaisuuden puolesta toimiminen, vitutus, viha, kosto, rakkaus johonkin asiaan, esimerkiksi eläintenoikeudet. Onhan niitä motivaattoreita.
Vierailija kirjoitti:
Läheiset ja rakkaat. Saan suunnatonta iloa ja onnea heistä. Kärvistelen ihan mielelläni itse rahapulassa jos pystyn auttamaan esim. opiskelevia lapsiani.
Olet läheisriippuvainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läheiset ja rakkaat. Saan suunnatonta iloa ja onnea heistä. Kärvistelen ihan mielelläni itse rahapulassa jos pystyn auttamaan esim. opiskelevia lapsiani.
Olet läheisriippuvainen.
Ohhoh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet läheisriippuvainen.
Olet pätemisriippuvainen. Tuliko koulussa kympin arvosanat kun kiltisti viittailit ja kerroit kaikille, että 10*10 = 100? Ja sitten opettaja silitteli päätä lempeästi hymyillen ja kaikki sanoivat yhteen ääneen "aww" rehtoria ja talonmiestä myöten? Sitten kävit "koulut" eli opettelit kirjat ulkoa ja loput kopioit kavereilta ja nyt sitten olet olevinasi jokin psykologipsykiatripsykoterapeuttiseksuaalineuvojaelämäntapavalmentaja. Ei, olet turha papukaija, joka oksentelee ympäriinsä toivoen muiden arvostusta ja hyväksyntää kaivaten sosiaalisesti hyväksyttyjen sanontojen toistelusta.
Viinaankaan et tietty koske, paitsi heti kun silmä välttää, mutta heti kun kukaan edes mainitsee alkoholista jotain, sanot heti alkoholistiksi? Missä ovat ystäväsi? Täällä palstailemassa varmaan, päivän päätteeksi vertailette lukuja siitä, että kuka sai eniten oivaltavia letkautuksia netissä. Se kuka suoriutuu parhaiten saa jalkahieronnan seuraavan kerran kun mennään porukalla vetämään kaatokännit.
Alanvaihtoon motivoi lapseni. En halunnut näyttää heille mallia työnsä vihaajasta. Valitettavasti en työllistynytkään uudelle alalle mut yritinpä ainakin.
Treenaamaan motivoi kehitys, voiman ja taitojen kertyminen.
Paremman elämän tavoittelu, uudet harrastukset, uudet paikat, missä käydä.
Inflaatio ja lisääntyvät konkurssit. Saa minut iloiseksi😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PlLLU
On sulla tylsä elämä.
Oma römpsä kullan kallis
olen aivan täpinöissäni olen kuullut että mikkeli vuokraa asuntoja 100e/kk jopa suomalaisille. olen soitellut mutta kunnasta ei kukaan vastaa.
Aikuisikäni parhaimmat ja onnellisimmat vuodet olivat koronavuodet sulkuineen. Joten: pandemia motivoi!
Vierailija kirjoitti:
Aikuisikäni parhaimmat ja onnellisimmat vuodet olivat koronavuodet sulkuineen. Joten: pandemia motivoi!
Toivotaan siis uutta pandemiaa!
Ennen motivoi pelkästään kuvitelma siitä, että ihmiset ja elämä on reilua ja hyvää. Iän myöten on joutunut riisumaan sydänlasit päästä ja hyväksymään ettei elämä ole sellasta. Motivaatio on laskenu sen takia tosi paljon. Yleensäottaen elämässä eteenpäin vie omat lapset joilla se hyvyys on tallella. Ja uteliaisuus, ja kyllä yleensä se että tajuaa kuinka iso onni ja lahja on olla tänään suht terve ja elämän lyhyys, kauaa ei täälä saada olla niin se vie eteenpäin
Joidenkin ihmisten positiivisuus, varsinkin naisten: antavat hymyjä, niin se tunne, et oon vieläkin kuin pikkupoeka! :)
Ei oikein mikään. Mutta katselen elämän kuitenkin loppuun. Ei tänne ole kukaan jäänyt.