Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri uhkasi syödä koirani

Vierailija
13.08.2025 |

Naapurin keski-ikäinen nainen uhkasi syödä koirani. Ei kertonut tarkkaa syytä miksi näin uhkasi tehdä enkä osaa sitä arvata. Naapurini on ihan suomalaistaustainen "Virtanen" eli kultuurillista tämä ei ole. Soitin poliisin neuvontapuhelimeen ja tein annetuilla ohjeilla rikosilmoituksen.

Taidan hankkia nykyisen keskikokoisen vesikoirani seuraksi isompikokoisen laumanvartijan seuraavaksi.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etelä- Koreasta saisi hyviä koiranlihareseptejä. Itse pidin curry-chilikoirasta.

Söin Filippiineillä rosvopaistin tapaan maassa haudutettua koiraa. Oli mureaa ja maukasta, tummaa lihaa. Luulin riistaksi, mutta olikin 🐶😳

Vierailija
62/64 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ole sanonut naapurilleni, että sinulla on syötävän ihana koira. Sanoinko jotain väärin? Se on vaan sanonta ei muuta. En todellakaan olisi syömässä naapurin koiraa. Oletkohan minun naapuri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei täällä juuri doggoja näy, koska

seinät paperitasoa, ja haukkuminen kuuluisi.

(Ei ole hissiäkään, portaat haastavat vanhan

koiran lonkille. Minusta koira kuuluu rivariin

ja omariin. Kerrostalo ei ole koiran paikka.

Poikkeus joku sylissä pidettävä puudeli-Fifi..)

Eläimet ovat rakastettavampia kuin

useimmat ihmiset, en tosin Fifiä söisi.

Vierailija
64/64 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ole sanonut naapurilleni, että sinulla on syötävän ihana koira. Sanoinko jotain väärin? Se on vaan sanonta ei muuta. En todellakaan olisi syömässä naapurin koiraa. Oletkohan minun naapuri?

Tätä oon aiemmin kuullut muilta naapureilta. En koe sitä uhkaavana :D Mun naapurissa asuva nainen tiuskaisi vaan ohimennen, että syön sun koiras. Ei kertonut miksi, mutta vihainen hän oli enkä tiedä miksi D:

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi