Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peukkupäissään synnyttävät aiheuttavat kaaosta sairaaloissa.

Vierailija
13.08.2025 |

Tulee näilläkin lapsilla olemaan riemuisa lapsuus. Sääliksi käy.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b006b6b-8950-4fe8-8e04-231eb6dd99b1

Kommentit (159)

Vierailija
41/159 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää joku av-mammojen uusi trendi mennä peukuissa synnyttään?

Vierailija
42/159 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin joo ja minua epäiltiin myös narkomaaniksi useita kertoja, sillä en halunnut tuota väkivaltaista "palvelua". Joka on tietysti henkistä lisäväkivaltaa sen fyysisen seksuaalisen väkivallan päälle, mitä minulle (ja vauvalle) tehtiin.

Kannattaa hommata siinä tapauksessa oma doula ja kätilö, joiden tuella raskaus ja synnytys, narkomaani ei sellaiseen rahaa laittaisi.

Niin tai sitten synnyttä ihan niinkuin luonto on sen tarkoittanut, ilman psykopaattista seksuaailsta kontrollointia.

Eli nainen ja vauva.

Suurin osa eläimistähän jopa vetäytyy laumoistaan synnyttämään yksin rauhassa.

Tämä on nimenomaan osa sitä seksuaalista väkivaltaa, että nainen ei saa elää ja kokea eikä vauva saa syntyä luonnollisesti, vaa

Ehdottomasti tulee ja riskit kasvavat nimenomaan sairaalaan mennessä, sillä jo setuppi sekä hoitokäytännöt ovat luontaisen synnytyksen vastaiset lähtien siitä, että ympäristö on vieras ja synnytys"kaverit" jotain raivopäisiä tanttoja.

Synnytys on sensuelli ja rakkaudellinen tapahtuma ihan niinkuin rakastelukin, ei kliininen raiskaus. Paitsi sairaalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/159 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tuo epäilemättä onkin kamala aine, joka aiheuttaa paljon ongelmia, niin onhan tämä median hysteria aiheesta jo vähän koomista. Tulee mieleen joku ysärin saatananpalvontapaniikki. 

Koska se on pääkaupunkiseudulla jo kaikkialla. Kun käyt lounasravintolassa, niin viereisissä pöydissä jakkupuvut puhuvat peukusta positiivisesti.

No niistä jakkupuvussa lounastavista meidän tuskin tarvii olla kovin huolissaan, eivät varmaan oo tuolla peukkupäissään pakenemassa synnytyssairaalasta kesken synnytyksen. 

Yhäkin, varmasti ongelma on todellinen, mutta median hysteria asiasta on silti ihan naurettavaa. 

Vierailija
44/159 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Steriloinnista voisi maksaa narkomaaneille. Ottaisivat sen heti saadakseen seuraavan annoksen. 

Halvempaa se on kuin vammautunut, vieroitusoireista kärsivä vauva. 

Tää ois todella hyvä käytäntö, ehkäisy on helppo unohtaa, lisäksi paha riippuvuus johtaa siihen että oot ikuisesti toipuva päihdeongelmainen, vaikka olisit kuivilla.

Vierailija
45/159 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukkua käyttävälle itseään myyvälle naiselle olisi tehtävä pakkoabortti eihän tuollaisen lapsesta tule täysipäistä.

Vierailija
46/159 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä tapauksissa ois hyvä saada abortti myöhemmilläkin viikoilla. Lapsi ei tule olemaan terve. 

Yksikään huumausaine ei runtele sikiötä niinkuin aökoholi.

Vierailija
47/159 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni noista vauvoista ylernsä selviää hengissä taaperoksi asti?

Äipälle huumeet on tärkeämpiä kuin lapsen syötyäminen ja harhoissaan voi tappaa vauvan.

Suurin osa selvinnee hengissä. Äärimmäisen harvinaisia Suomessa kuitenkin vauvoihin kohdistuvat henkirikokset. 

Tämäkin sen takia että huostaanotto järjestelmä toimii, vaikka siitä annetaan lähinnä negatiivista palautetta.

Kuka antaa negatiivista palautetta siitä, että synnyttäessään päihtyneiltä narkomaaneilta huostaan otetaan lapsi? 

Vierailija
48/159 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin joo ja minua epäiltiin myös narkomaaniksi useita kertoja, sillä en halunnut tuota väkivaltaista "palvelua". Joka on tietysti henkistä lisäväkivaltaa sen fyysisen seksuaalisen väkivallan päälle, mitä minulle (ja vauvalle) tehtiin.

Kannattaa hommata siinä tapauksessa oma doula ja kätilö, joiden tuella raskaus ja synnytys, narkomaani ei sellaiseen rahaa laittaisi.

Niin tai sitten synnyttä ihan niinkuin luonto on sen tarkoittanut, ilman psykopaattista seksuaailsta kontrollointia.

Eli nainen ja vauva.

Tämä on nimenomaan osa sitä seksuaalista väkivaltaa, että nainen ei saa elää

Sensuelli ja rakkaudellinen tapahtuma jossa on iso vammautumisen ja kuoleman riski, sekä vauvalla että äityliinillä.

Vierailija
49/159 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle peukkupäälle pitkä piikki, sillä niistä päästään.

Vierailija
50/159 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nainen ja vauva.

Tämä on nimenomaan osa sitä seksuaalista väkivaltaa, että nainen ei saa elää ja kokea eikä vauva saa syntyä luonnollisesti, vaa

Kuolee kun synnyttävät vihamielisten laumojen keskuudessa, esimekiksi alisteisessa asemassa tai väkivaltaisessa perheessä. Sairaaloissa tämä "kuolema" ollaan ehkläisty pahoinpitelemällä, raiskaamalla, huumaamaalla ja silpomalla naista. Ja tätä markkinoidaan ihan pokkana "turvallisena". Vähän kuin sanoisi, että naisen kannattaa otta se mies, joka hakkaa vain ruumiiseen eikä kasvoihin, ja r aiskaa vain skalpellilla eikä machetella.

Vierailija
51/159 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä päkistävät ulos - pökäleitä?

Vierailija
52/159 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tuo epäilemättä onkin kamala aine, joka aiheuttaa paljon ongelmia, niin onhan tämä median hysteria aiheesta jo vähän koomista. Tulee mieleen joku ysärin saatananpalvontapaniikki. 

Koska se on pääkaupunkiseudulla jo kaikkialla. Kun käyt lounasravintolassa, niin viereisissä pöydissä jakkupuvut puhuvat peukusta positiivisesti.

Missähän todellisuudessa tämäkin kirjoittaja elää.

Kyseessä on vakava ja tärkeä asia, mutta tämmöinen järjettömyyksien heittely rapauttaa keskustelua saati ongelman ratkaisua.

Ihan tässä kantakaupungin todellisuudessa, käy lähes päivittäin lounaalla. Peukku on kaikkialla jo, jos ei veressä niin puheissa.

No ei ole. Olen itse tuollainen kantakaupunkilainen, jakkupukuinen lounasravintoloissa työporukan kanssa kävijä ja vieläpä tulee huumeita välillä viihdekäytettyä. Peukku ei todellakaan ole kaikkialla, vaan vielä täysin narkkien huume.

Älä puhu asiasta josta et selkeästi tiedä. Tai siitä mitä Helsingissä tapahtuu, kerta et selkeästi täällä asu tai edes säännöllisesti käy.

Vierailija
53/159 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nainen ja vauva.

Tämä on nimenomaan osa sitä seksuaalista väkivaltaa, että nainen ei saa elää

Voi luoja miten toivonkaan että se sun jälkeläisesi pääsi huostaan.

Vierailija
54/159 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pahasti kuulostaa siltä, etteivät ne narkkiepäilyt olleet ihan tuulesta temmattuja. Aivosi ovat sulaneet.

Höpsis pöpsis. Älykkyysosamääräni on erittäin korke ja tunnistan sosiaalisen ja seksuaailsen väkivallan myös silloin, kun se on yhteiskuntarakenteellista.

Naisten kohtelu raskauden ja synnytysten sekä äitiyden aikana on juuri sitä. Nämä ovat kaikki luonnollisia osia naisen seksuaalisuutta, ja ne on välineellistetty seksuaalisen väkivaltaan heitä kohtaan. 

Korkea älykkyysosamäärä ei suojaa psykoosisairauksilta. 

Vierailija
55/159 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Jos lapsi syntyy terveenä, siinä mielessä hänen kannaltaan voi kuitenkin käydä hyvin, että päätyy hyvään, siis hyvään, lastensuojelulairojseen tai jonkun kasvatiksi.

Mutta jos huume on aiheuttanut kehityksellisiä vaurioita, loppuiän ongelmat edessä.

Mulla taitaa naapurina olla just tuota vamnautunutta sakkua, ei tätä puheena olevaa huumetta vaan viina ja muut "vanhat" kamat. Isänsä täysi häirikkö ja jälkikasvu yhtä seko ja oikeesti vaikuttaa älyllisesti heikolta ja yhdellä kyllä ulkomuotokin viittaa kehityshäiriöön.

Sori vaan!

Miten... Onko niitä alfa-pvp tai mikä lie peukkukamoissa synnyttämään tulleita ihan päivittäin ja useita per päivä? Haastetta kerassaan, ja lapsikin sitten kamoissa syntyessään vai? Onnellista elämää vaan!

Vierailija
56/159 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra ja keskisarja ratkaisi tämän ongelman hetkessä. Mikseivät kommentoi

Vierailija
57/159 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nainen ja vauva.

Tämä on nimenomaan osa sitä s

Mielenkiintoinen kommentti, että rajua seksuaaliväkivaltaa vastustavan naisen lapsille toivotaan huostaa. Kertoo paljon sinusta.

Vierailija
58/159 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pahasti kuulostaa siltä, etteivät ne narkkiepäilyt olleet ihan tuulesta temmattuja. Aivosi ovat sulaneet.

Höpsis pöpsis. Älykkyysosamääräni on erittäin korke ja tunnistan sosiaalisen ja seksuaailsen väkivallan myös silloin, kun se on yhteiskuntarakenteellista.

Naisten kohtelu raskauden ja synnytysten sekä äitiyden aikana on juuri sitä. Nämä ovat kaikki luonnollisia osia naisen seksuaalisuutta, ja ne on välineellistetty seksuaalisen väkivaltaan heitä kohtaan. 

Korkea äly

Mutta se yleensä auttaa hahmottamaan tampioiden ja uuvattien toteuttamaa väkivaltaa, kuten sotaa ja kansanryhmien laajuisia r aiskauksia.

Lääketeollisuudellahan on pitkä historia naisiin kohdistuvasta seksuaalisesta väkivallasta.

Vierailija
59/159 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mä oon Anna-Virpi ja oon ollut peukkupäissäni 46 päivää. Viimeksi synnytin vahingossa mikrofonin.

Vierailija
60/159 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nainen ja vauva.

Suurin osa eläimistähän jopa vetäytyy laumoistaan synnyttämään yksin

Mielenkiintoinen kommentti, että rajua seksuaaliväkivaltaa vastustavan naisen lapsille toivotaan huostaa. Kertoo paljon sinusta.

Ei, vaan psykoosisairaan ihmisen lasta toivotaan huostaan. Sä olet ihan sekaisin, siitä on kyse. Etkö sitä paitsi oo sama ihminen joka on syyttänyt sitä lastaankin väkivallasta itseään kohtaan, ja pitänyt lastakin pahana koska koet sen perinteen isänsä pahuuden? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän