Onko muita ihmisiä joilla on ns. "seksityöläisen karisma"? eli ihmiset uskaltaa avautua sulle seksistä helposti.
Mä kun juttelen somessa miesten kanssa niin se kääntyy seksiin aika nopeesti. Ja kun mä oon kysynyt niiltä avautuuko ne normaalisti näin pian niin ne vastaa että ei. Ja ne on sanonut, että musta huokuu sellanen selittämätön tunne, että mulle voi avautuu. En siis ole seksityöntekijä vaan ihan tavallinen sinkku.
Kommentit (11)
Toi on varmaan joku ammattilaisten itse itselleen keksimä juttu, jolla yrittävät päteä. Ei ole mitään seksityöläisten karismaa, lähinnä vaan jostain naisista näkee kilsan päähän että ne on h*oria.
Eikä niille avauduta, vaan kerran voi tuupata.
Mutta vastaako aloittaja ja keskustelee seksuaalisuudesta?
Vierailija kirjoitti:
Sua on kusetettu. Miehet haluavat puhua seksistä aina jos niille antaa tilaisuuden siihen, 90% naisista ghostaa/estää jos mies alkaa puhua seksistä. Ja ne miehet valehtelee jos väittävät, etteivät yleensä avaudu seksiasioista. Olet naiivi
T: Nainen, jolle miehet avautuvat seksistä
Todellakin tämä. Ja juurikin jos keskusteluympäristö on vielä some. Siellä istutaan muna kädessä chattaamassa ja annetaan ymmärtää, että aloittaja on jotenkin spesiaali kun hänelle voi puhua, jotta ei tulisi taas estetyksi.
Aloittaja, kyselin tuossa aiemmin - vastaatko ja keskustelet seksuaalisuudesta. Ainakaan kovin pikaisella sykkeellä et tunnu vastaavan ;)
Mun on helppo puhua näistä asioista ja ihmiset puhuu mulle helposti. Tai no miehet. Oli vapaa tai varattu ja ilman mitään aikomusta siis että meillä tulis olee mitään. Naiset ei niin helposti näistä puhu. Ainoastaan ne ketkä on parinvaihtajia tai harrastaa kolmansia ne puhuu avoimesti.
Vierailija kirjoitti:
Mun on helppo puhua näistä asioista ja ihmiset puhuu mulle helposti. Tai no miehet. Oli vapaa tai varattu ja ilman mitään aikomusta siis että meillä tulis olee mitään. Naiset ei niin helposti näistä puhu. Ainoastaan ne ketkä on parinvaihtajia tai harrastaa kolmansia ne puhuu avoimesti.
Sinä siis olet parinvaihtaja-parin nainen?
Hei ota tämä positiivisesti, osaat suhtautua miehiin luontevasti ja ne luottavat sinuun. Mikä voi olla ihmiselle tärkeämpää, että hänelle voi avautua. Miehillä on paljon ujoutta, estyneisyyttä mm. L öydät varmaan itsellesi kunnon miehen, ehkä vähän ujon, mutta luotettavan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, mies ei lähde sellaiseen niin ollaan ihan yksiavioisia. Mutta oon paljon jutellut parien kanssa koska nää asiat kiinnostavat yleisesti niinkin seksi asiat yleensäkin.
Seksuaaliterapeutit kehuvat olevansa tällaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, mies ei lähde sellaiseen niin ollaan ihan yksiavioisia. Mutta oon paljon jutellut parien kanssa koska nää asiat kiinnostavat yleisesti niinkin seksi asiat yleensäkin.
Älä valehtele.
Sua on kusetettu. Miehet haluavat puhua seksistä aina jos niille antaa tilaisuuden siihen, 90% naisista ghostaa/estää jos mies alkaa puhua seksistä. Ja ne miehet valehtelee jos väittävät, etteivät yleensä avaudu seksiasioista. Olet naiivi
T: Nainen, jolle miehet avautuvat seksistä