Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistava tilanne töissä

Vierailija
12.08.2025 |

Mulla oli suhde erään työkaveri (mies) kanssa. Lyhyt suhde, joka sovittiin pitävämme salassa. Jo suhteemme aikana mies alkoi tehdä tiiviisti töitä erään toisen työkaverin kanssa ja huomasin heidän viettävän paljon aikaa keskenään. Meidän suhteemme päättyi ja he ovat jatkuvasti edelleen tiiviisti yhdessä. Epäilen heillä olevan muukin kuin työsuhde. Nainen katsoo minua välillä todella pitkään kun he tulevat vaikka minua töissä vastaan. Vähän niin kuin että "tiedän suhteestanne" ja on olevinaan mua parempi, nenän vartta pitkin katsoja. Mua ahdistaa tämä tosi paljon. Oon katunut suhdetta ja vihannut itseäni lähdettyäni siihen. En halua töissä törmätä mieheen enkä tähän naiseen, saan paniikkioireita ja menen lukkoon. Koen olevani altavastaaja, mies ja se nainen ovat todella voimakkaita persoonia muutenkin. Pelkään että mies on kertonut minusta. Mulla on ongelmia oman jaksamisen kanssa ja tämä kuormittaa vielä lisää. Oon miettinyt jopa itseni satuttamista, kun välillä tuntuu niin pahalta mennä töihin. Tarviin tukea ja tsemppiä tästä eteenpäin ja neuvoja miten toimia vaikeissa tilanteissa. Kiitos! 

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
12.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myöhemmin mies irtisanoutui, mutta nainen ja minä jatkoimme työskentelyä yrityksessä.

Ap

Se oli vain suhde.  Mitä sitä vatvomaan.  Voisitte nauraa sille miehelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä