Ojojoi! Lapsi laitettiin alulle Selviytyjät Suomi kuvausten aikana!!
nyt on melkoinen uutinen! lapsi laitettiin selviytyjät suomi kuvausten aikana alulle!! https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d3e3c558-cef4-48b9-897f-bfad95…
Kommentit (56)
😂 Ei vattu miten huomionhakuisia tolloja molemmat.
Vierailija kirjoitti:
En olis halunnut tietää.
Minä olisin halunnut nähdä. Edes kuvaruudusta...
Eveliina jätti bileDanin. Osa oli nähnyt n...sen.
joku edelliskauden osaanottaja siltä kaudelta, jossa sampo kaulanen oli, kertoi, että kyllä siellä seksiä harrastettiin ja kondomeja oli tarjolla. usankin joku osallistuja on sanonut, että on siellä ollut seksiä kisaajen kesken.
onhan tuo ymmärrettävää: kun on jossain syrjässä eikä ole muuta ajanvietettä kuin vähän leikkiä päivisin kisojen merkeissä ja hankkia ruokaa, niin seksikin on hyvä ajanviete sitten.
Tylsän näköinen ukko. Ei naimanaamat. Hauskaa yksinhuoltajuutta 5 vuoden päästä
Vierailija kirjoitti:
Pitäähän sitä perustarpeet tyydyttää, vaikka olisi viidakossa. Kuukausi on pitkä aika olla ilman.
Ja ihan "pakkohan" on tunkea itsensä jonnekin hel* viidakkoon...Eiku?
Normaali ihminen ei lähde, jos ei ymmärrä alkuunkaan mihin on ryhtymässä. Tästähän on ihan liikaa esimerkkejä, että henkensäkin menettämisen uhalla tehdään uhkarohkeita juttuja.
Sitten parutaan; Hän oli niiiin ihana ja rohkea ihminen...
Vierailija kirjoitti:
Käykö toi Eve jotenkin hitaalla, tossa videolla missä se uus äijä myhistelee ja kertoo miten he hihiihiihii vähän vedessä hihhih olivat sillei Eve vaan hymyilee tyhmänä
onko se aina ollut tollanen vai mikä sillä on vikana
Musta muuttunut sen jälkeen kun tää mies tuli kuvioihin. Nousi ihan niskavillat pystyyn kun näin jonkun vauvan sukupuolen julkistamisvideon tiktokissa. Ihan kummallista toisten nuolemista ja käpälöintiä koko some täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta. Varmaan maailman ensimmäiset ihmiset, jotka ovat tulleet raskaaksi naimalla.
Luulen kyllä, että näistä vain toinen tuli raskaaksi. En usko, että Jonilla on siihen tarvittavaa kalustoa.
No mutta. Nykyisin otetaan isäkin mukaan odotukseen, jolloin voi aivan hyvin sanoa, että että ovat raskaana. Samoin, nykyisin ei voi kenenkään kalustosta sanoa mitään varmaa.
Ajatuksen kuitenkin ymmärsit, eikö niin.
Joku uittanut kullia toosassa, mikä ihmeen uutinen se muka on?
Mulle epäselvää, oliko nää pari jo tuonne lähtiessä? Jos niin miksi ne molemmat oli siellä? Onks toi mies julkkis?
Mä olisin pärjännyt ilman tätä tietoa. En tajua noita kahta - joo, ollaan alkuhuumassa mutta joku raja kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mulle epäselvää, oliko nää pari jo tuonne lähtiessä? Jos niin miksi ne molemmat oli siellä? Onks toi mies julkkis?
Tällä kaudella 9, siellä nimenomaan kilpaillaan pareina: Selviytyjät Suomi uudistuu täysin Tässä ovat uudet kilpailijat
Vierailija kirjoitti:
Tylsän näköinen ukko. Ei naimanaamat. Hauskaa yksinhuoltajuutta 5 vuoden päästä
Varsinkin kun sillä miehellä jo kaksi lasta edellisestä liitosta. Veikkaan myös ettei ole kestävä suhde.
Nyt kertoo, että olivat meressä olleet ja muut näkivät vauvan alullepanon.
Kuvottavaa.Ketä kiinnostaa, turhaa informaatiota.
En olis halunnut tietää.